Ontvangst
Deskundigheid
Huidadvies
Uitstraling salon

Daniel

Zeer goed en deskundig personeel. Ik werd er goed geholpen tijdens de behandeling. Professioneel advies qua producten en uitleg over de behandeling. Ik kom hier zeker terug voor een vervolg...

Ik heb 1 behandeling ondergaan dus kan hier nog niet goed over oordelen.

Nog niks op aan te merken.

Zoals ik gewend ben is de ontvangst altijd zeer hartelijk, de behandeling heel deskundig en helemaal afgestemd op mijn wensen/bijzonderheden die dag. Genoten van mijn opgefriste huid en ook mijn...

aandacht, service, kennis van mijn huid en van de vorige behandeling allemaal dik in orde!

gemaild met wensen over duo-behandeling, die waren niet goed doorgekomen, daarom wensen nog een keer uitgelegd bij afspraak, kleinigheidje dus zeker geen probleem maar nog mooier als dat bij voorafgaand aan de afspraak nog even wordt gelezen.

Ik ben al een aantal jaren tevreden over de behandelingen en producten en hoop dat dat zo blijft.

Geeft informatie over nieuwe producten en is up to date over nieuwe ontwikkelingen op het gebied van behandelingen

Waarom is Jiska opeens niet meer te boeken voor behandelingen?

Zeer tevreden met mijn zuurstofbehandeling bij Kim!

Goede uitleg, vriendelijke behandeling, professionele en uitgebreide aanpak.

Cora

Lief personeel, vanaf binnenkomst een heerlijk ontspannen gevoel .
Vor de 2e keer een Coldlaser behandeling met collageenbooster gehad. Heerlijk en direct resultaat te zien.

Pinar

Goede ontvangst, perfecte uitleg wat ik kan verwachten je wordt goed op je gemak gesteld. Zag goede resultaten na de eerste behandeling. Er wordt echt de tijd voor je genomen.

Cindy legt alles goed uit en stelt je op je gemak en neemt goed de tijd voor je. Ben 2 keer geweest en het voelt heerlijk ontspannen aan.

N.v.t

Emelle

Vooraf werd mij niet verteld hoelang de behandeling duurt, hierdoor waren we voor mijn gevoel erg snel klaar. Verder heb ik een goede ervaring met de schoonheidspecialiste, kon mij goed uitleggen...

Ik ben behandeld door Kim, erg deskundig en weet waar ze het over heeft.

Bij het advies voor een bepaalde behandeling, ook vermelden hoelang deze behandeling duurt.

Mijn vriendin komt hier vaker langs en zodoende was ik erg nieuwsgierig en heb een afspraak gemaakt, vooral omdat ik een huidprobleem heb. Ik werd dermate vriendelijk ontvangen en de intake was zeer...

De specialist wist ontzettend veel te vertellen en met name over mijn huidprobleem waarmee ik de salon op hebt gezocht. Ik heb nu twee behandelingen gehad met heel veel resultaat.

nvt

Uitstekend!

Alles

Romi

Ik kom al vier jaar bij Beauty Unlimited en er is altijd een hele professionele en rustige sfeer, erg klantgericht en prettig!

Rust, professionaliteit, erg comfortabele stoelen inclusief dekentjes (nooit koud!), ontspannen sfeer, heel schoon.