Huidadvies
Ontvangst
9.5/10
Behandeling
Uitstraling salon

Heel professioneel, fijne omgeving, vriendelijk en warm ontvangst en een zeer duidelijke uitleg en behandeling toegepast op mijn wensen en vragen.

zina

Heel vriendelijk geholpen. behandeling is heel goed gegaan!

Natalja

Super fijne behandeling, persoonsgericht en goed advies. Wordt goed gekeken naar de persoonlijke problemen.
Blij met het resultaat tot nu toe. Wordt altijd vriendelijk behandelt.

Kennis is goed, mooie producten.

Djamil

Nice ontvangst, zeer vriendelijke Britt.... totaal tevreden. kom zeker terug met mijn vrouw!! top service.

Behandeling was zeer voorzichtig en specialist doet het echt met liefde.

Hele duidelijk uitleg qua producten, fijn welkom en na een sessie ga ik met een glimlach, een zichtbaar lijntje minder en een babygezichtje het vliegtuig in!

Vandaag heb ik voor heet eerst de laserbehandeling gehad, ik vond het zeer ontspannen en goed uitgelegd waar het voor is
ontspannen en rustig was mijn huid na de behandeling

Sterke punten zijn : de sfeer, rustig en je welkom voelen en zeker ook de geur van de handooekjes

Romi

Ik kom al jaren bij Beauty Unlimited en ben altijd enorm tevreden! Heel professioneel en vriendelijk. Ze kijken echt naar jou als persoon en wat je nodig hebt. Echt een aanrader!

Persoonlijke aandacht, heel professioneel, schoon en hygienisch en veel kennis van de producten.

Alleen maar positief.

Britt luistert goed, goede adviezen, veel kennis.

Shirley

Totale ontspanning na een bindweefselmassage door Chelsea: heerlijk!

Aandacht voor de klant.

Laurette

Hartelijk ontvangst, ontspannen sfeer, Britt luistert goed en geeft persoonlijk advies. Mijn huid is echt opgeknapt en ik kom hier graag terug. Raad Beauty Unlimited zekere aan.

Ontspannen, persoonlijk en deskundig