Beauty Unlimited Amsterdam

Beauty Unlimited Amsterdam Ook benieuwd naar feedback over de webshop Beauty Unlimited Amsterdam? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company283
9.5/10
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Beauty Unlimited Amsterdam met 9.5/10. Gebaseerd op 283 ervaringen.
Ontvangst
Behandeling
Deskundigheid
Productadvies
Uitstraling salon

Charlotte
Goed (8/10)
Charlotte

De communicatie is heel erg goed. Tijdens de behandeling wordt alles netjes uitgelegd en ik voel me erg op mijn gemak

Heel fijn dat jullie meteen bevestigingsmails sturen na het maken van een afspraak, alleen de icoontjes van de verschillende social media kanalen zijn niet in een lijn en het zou fijn zijn als jullie je telefoonnummer + adres in deze mail (en klikbaar maken) willen zetten: zo wordt contact opnemen nog makkelijker.

Score voor Beauty Unlimited Amsterdam:4/5
Beveelt u de salon aan?Ja

Heel erg fijn. ik word altijd vriendelijk ontvangen door kim met een kopje thee, er is ruim de tijd voor de behandeling en ik heb nooit het gevoel dat we moeten opschieten omdat de volgende klant op de stoep staat. ik kan duidelijk zien dat jullie verstand van zaken hebben en jullie transparantie zorgt ervoor dat ik steeds terugkom.

Jess

Great experience - have had one treatment so far (out of 3). skin already feeling more hydrated from products they recommended. i look forward to seeing the improvement in my skin in 6 weeks time :) all staff are super friendly, helpful and knowledgeable. 10/10 - would definitely recommend.

Chris
Goed (8/10)
Chris

Het geven van adviezen is goed. Ze gaan ver in over hoe je dagelijks je gezicht verzorgd en geven tips en ook wat je beter niet kan doen. Daarna werd er gekeken wat de beste behandeling is.

Weinig aan toe te voegen.

Score voor Beauty Unlimited Amsterdam:4/5
Beveelt u de salon aan?Ja

Ik heb het bezoek over het geheel als goed ervaren. de behandeling die je huid hydrateert vond ik wel goed. na de behandeling voelde mijn huid minder droog. de dieptereiniging vond ik uiteindelijk toch niet nodig. had eigenlijk een soort masker daarvoor verwacht. de adviezen waren wel goed.

Uitstekend (10/10)

Een deskundige intake en daarna een uitstekende en relaxte behandeling. Daarna nog zowel goed mondeling als schriftelijk advies gekregen over eventuele vervolgbehandelingen.

nee

Beveelt u de salon aan?Ja

Een zeer deskundige behandeling in een relaxte setting.

Sanne
Sanne

Jiska is heel kundig en super professioneel. Ze werkt met mooie apparatuur en producten.

Beveelt u de salon aan?Ja

Er hangt een hele fijne, ontspannen vibe bij beauty unlimited. het ziet er mooi uit, een fijne ontvangst en de behandeling was zalig. echt een cadeautje!.

Uitstekend (10/10)

Ik zou even niet weten wat.

Was wat mij betreft allemaal heel goed.

Beveelt u de salon aan?Ja

Mijn eerste keer in een beautysalon, dus je zou kunnen zeggen dat ik geen vergelijking heb, maar.
dat doet niets af aan het feit dat ik de behandeling heel fijn vond (er was ook meteen een duidelijk.
resultaat zichtbaar) en dat ik me heel erg op mijn gemak voelde!.

Uitstekend (10/10)

Uitstekende wenkbrouw deskundigheid! Een kunst waarvoor ik vanuit de Baarsjes kom fietsen! Grote diversiteit aan verzorgende én verbeterende diensten / producten.

Wellicht leuk als de klant zijn/haar eigen muziek kan inpluggen tijdens de behandeling? Leuk voor de afwisseling voor de schoonheidsspecialisten, en ik ben nog niet eerder tegen gekomen.

De website heeft zeer veel informatie, maar de navigatie mag iets gebruiks vriendelijker. Zeker met het plannen van afspraak online had ik niet echt door welke fast facial ik had geboekt.

Beveelt u de salon aan?Ja

Een beauty salon waar de planning klopt, geen gevoel vast haast of uitlopende afspraken. erg fijn! een grote diversiteit aan behandelingen en producten. .
ook opvallend, bij het vragen naar advies komt er ook advies en is men niet bang om te zeggen wat de opties zijn. duidelijk advies met een onderbouwing dus.

Uitstekend (10/10)

Werken met fijne, goede producten. Oprecht, geinteresseerd,

Nvt

Beveelt u de salon aan?Ja

De mensen die er werken zijn onwijs vriendelijk, oprecht, geinteresseerd en geven altijd goed en eerlijk advies. wat ik fijn vindt is dat ze altijd doorvragen, niet alleen advies geven over producten, maar ook verder kijken naar je levensstijl en wat je eet of drinkt. sinds ik hier ben geweest is mijn huid onwijs opgeknapt en kan niet anders zeggen dat ik dit dankzij bu niet had kunnen bereiken. gun het iedereen!.

- productkennis
- variatie aan behandelingen
- deskundigheid schoonheidsspecialistes

Ik kijk uit naar de nieuwe locatie!

Beveelt u de salon aan?Ja

Warme ontvangst. uitstekende behandelingen door zeer deskundige schoonheidsspecialistes. blij met alle tips en adviezen die ik heb mogen ontvangen. en het is er nog gezellig ook!.

Imke
Imke

Het zou mij leuk lijken als Beauty Unlimited tips deelt die zien op bijvoorbeeld huidreiniging, gezonde recepten voor een betere huid en do it yourself producten. Misschien kan zoiets zelfs plaatsvinden via korte filmpjes op Facebook of een nieuwsbrief? Het gaat dan niet zozeer om productaanbevelingen maar meer om praktische tips. Zulke tips lijken mij heel erg leuk om te lezen of (indien het een video betreft) te bekijken en natuurlijk om toe te passen!

Beveelt u de salon aan?Ja

De schoonheidsspecialisten van beauty unlimited zijn zeer professioneel en gedreven. er wordt bij het intakegesprek goed geluisterd naar je wensen. zo was ik zelf bijvoorbeeld nieuwsgierig naar de aanbevelingen van de specialisten voor mijn huid op het gebied van anti-aging en reiniging van onzuiverheden. in overleg met de schoonheidsspecialist hebben we gekozen voor een vitamine c-behandeling en heb ik een passende set met dagcreme, oil en een cleanser aangeschaft. de behandeling was zalig! de schoonheidsspecialisten nemen echt de tijd voor je en ik kon heerlijk ontspannen. bij beauty unlimited hebben de schoonheidsspecialisten onlangs ook (gratis) de conditie van mijn huid gemeten, waardoor we een nog helderder beeld kregen van de behoeften van mijn huid. de adviezen die ze mij mee hebben gegeven zijn zeer nuttig. dankzij beauty unlimited heb ik mijn huid in optimalere conditie gekregen!.

Bedrijfsinformatie

Schoonheidssalon Beauty Unlimited Amsterdam, de schoonheidsspecialist in Amsterdam Zuid (Rivierenbuurt/de Pijp). Schoonheidssalon Beauty Unlimited Amsterdam is 20 jaar gespecialiseerd in gezichtsbehandelingen voor huidverbetering zoals de Microdermabrasie en Mesotherapie. Ook voor huidverjonging en anti-aging of een ontspannende gezichtsbehandeling zit u bij ons goed. Schoonheidssalon Beauty Unlimited Amsterdam een compleet concept in Amsterdam Zuid! Kom langs voor een massage, pedicure, permane
Adres
Schipbeekstraat 11