Ontvangst
Deskundigheid
Productadvies
Uitstraling salon

Arthur Rombouts

De behandeling zelf was goed en aangenaam. Er zijn wél verbeterpunten.

Jiske geeft het vertrouwen dat ze weet wat ze doet en weet waar ze over praat.

Volgens hun website geven zij een Microdermabrasie behandeling. Bij de intake kwam naar voren dat zij die behandeling niet meer geven. Ik had toen kunnen weggaan maar heb voor andere behandeling gekozen. Dat had ik liever thuis willen overdenken. Tip: Pas uw website aan.
Bij binnenkomst is de deur op slot. Zonder een bordje dat je kunt aanbellen sta je wat ontredderd voor hun deur. Dat voelt wat ongemakkelijk. Tip: Hang een bordje aan de deur dat je kunt aanbellen.
Bij het afrekenen kreeg ik geen bon. Ik wil graag kunnen nalezen welke behandeling ik heb ondergaan. Wat het nou Murad of was het Facial? Waar heb ik voor betaald? Op de website wordt een reductie vermeld welke je krijgt als je voor het eerst komt. Ik weet niet of ik die reductie wel heb gekregen. Tip: Graag een bon.

Reactie Beauty Unlimited Amsterdam:

Beste Arthur,

Dank voor je positieve feedback en je tips. Een van je tips hadden wij begin april al doorgesproken met het team om door te gaan voeren. Elke klant krijgt vanaf heden na betaling direct een digitale factuur. Je 2e tip hebben we ook opgepakt. Vanaf nu hangt er een briefje aan de deur dat klanten dienen aan te bellen.

Wat betreft de microdermabrasie behandeling is er denk ik miscommunicatie geweest. De Microdermabrasie behandeling die wij uitvoeren is namelijk juist de allernieuwste techniek op het gebied van Microdermabrasie.

We hebben daarnaast wel verouderde informatie op onze website staan m.b.t. de kennismakingsaanbieding en daarbij behorende prijs. Er is hierdoor 8 Euro te veel in rekening gebracht. Ik zal persoonlijk contact met je opnemen of we dit terug moeten storten of dat we dit de volgende keer verrekenen.

Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaringen.

Claudia

Een heerlijke bindweefselmassage ondergaan!

Heel vriendelijke en rustige behandelaar! Kon al mijn vragen kwijt, zij legde goed uit wat ze wanneer ging doen.

Neen

N leewens

Proffesioneel, persoonlijk,vriendelijk,heerlijke producten en behandelingen!

Shakila Parag

Ik ben zeer tevreden over Beauty Unlimited Amsterdam. Ik ben er voor de 2de keer geweest. Vriendelijk en vrolijk personeel en ik loop naar buiten met een tevreden gevoel. Daarnaast is de behandeling...

Annelies Ernst

Leuke salon met jong personeel waarbij ik mij toch als oudere op mijn gemak voelde.

Klantvriendelijk, zeer ontspannen, voelde mij op m'n gemak wat de behandeling ten goede kwam.

Deur ging wat stroef open.

Uitstekend!

Zeer deskundige, behulpzame en vriendelijke dames.

Nieuwe locatie voor het salon maar dat duurt niet lang meer?

Uitstekend!

Zeer deskundige, behulpzame en vriendelijke dames.

Nieuwe locatie voor het salon maar dat duurt niet lang meer?

Deskundig, luisteren goed en nemen uitgebreid de tijd om er voor te zorgen dat je met een glimlach de deur uit gaat ;-)

Vriendelijkheid, openheid en deskundigheid personeel!

Heerlijke ontspannende duo behandeling gehad met mijn dochter. Zeker voor herhaling vatbaar!

Professionele uitstraling en prima kennis van zaken.

Tafel met stoelen in de ontvangstruimte, met wat leesmateriaal.
Het is nu erg steriel.

Charlotte

Heel erg fijn. Ik word altijd vriendelijk ontvangen door Kim met een kopje thee, er is ruim de tijd voor de behandeling en ik heb nooit het gevoel dat we moeten opschieten omdat de volgende klant op...

De communicatie is heel erg goed. Tijdens de behandeling wordt alles netjes uitgelegd en ik voel me erg op mijn gemak

Heel fijn dat jullie meteen bevestigingsmails sturen na het maken van een afspraak, alleen de icoontjes van de verschillende social media kanalen zijn niet in een lijn en het zou fijn zijn als jullie je telefoonnummer + adres in deze mail (en klikbaar maken) willen zetten: zo wordt contact opnemen nog makkelijker.