Ontvangst
Deskundigheid
Productadvies
Uitstraling salon

Doneal

Mijn moeder en ik werden erg warm verwelkomd en er werd ons ook direct gevraagd of wij iets te drinken wilden. Ik was er erg onder de indruk van, want dat gebeurd niet bij alle salons. Hierdoor had...

Ze geven goede tips en vertellen duidelijk over de producten die zij verkopen en die misschien handig kunnen zijn voor jou.

Zeer correct en discreet. De specialist is uitermate vriendelijk, zorgt voor een 'warm' contact gedurende behandeling.

De specialist vertelt het verhaal niet mooier dan het is, dus eerlijk en betrouwbaar. De specialist komt erg deskundig over.

Ik kan hier niets bedenken.

Esther

Mooi Salon, goede en lieve specialisten en altijd goed advies.

Het sterkte punt is dat de specialisten echt betrokken zijn en het optimale er uit willen halen voor mij. Zowel in behandelingen als in productkeuze.

Marc

Zeer goede ervaring. Uitgebreide goede behandeling en leuk personeel

Gewoon goed !

Nvt

First time going there, met Talitha and she explained everything, friendly and treated me well

friendly and knowledgeable therapist

the website can be clearer

Trung

Afgelopen week had ik mijn eerste sessie bij Beauty Unlimited en werd geholpen door Cindy. Ik ben nog nooit eerder naar een beauty salon geweest, dus wist niet wat mij te wachten stond. Ik werd...

- Warm ontvangst
- Geen gehaaste intake & huidanalyse
- Transparante behandeling, voldoende uitleg en ruimte voor vragen

Er staat veel informatie op de website, ook omdat BU veel te bieden heeft. De hoeveel informatie maakte het voor mij lastig om te navigeren/oriënteren op de website. Uiteindelijk had ik gebeld en gevraagd om advies.

p.t.Huitema

Mijn ervaring is dat de mensen daar heel vriedelijk zijn,ook de behandeling bea valtl mij prima,misschien zou d meso voor mijn gevoel iets steviger kunnen.

goed en heel aard7g

Ik ben ongeveer 8 keer geweest en daarvan 2 x bij Talitha en 6x bij Kim. Ik heb dat als uitermate prettig ervaren. Zowel Talitha als Kim zijn deskundig en heel prettige personen. Omdat ik vaker bij...

Professioneel, deskundig, fijne sfeer, goede behandelingen, oog voor details, persoonlijke aanpak.

Eerlijk gezegd vind ik de behandelingen nu te duur. Ik vond 99 euro voor een laserbehandeling of RF al een fors bedrag en nu verhogen jullie in een keer de prijs met 10 procent, wat ik flinke verhoging vind. Voor mij reden om naar een andere salon (in Zuid) over te stappen, waar ik 80 euro ga betalen. Geen idee of het net zo fijn ga krijgen daar natuurlijk maar 30 euro verschil is wel heel wat.

Erg prettig en ter zake deskundig en een mooie salon

Erg prettig en kundig met veel toewijding

Hans Moelee

Prettig, ik word altijd erg gastvrij ontvangen. De specialiste is, in mijn ogen, deskundig en heeft verstand van zaken.

Voor zover ik het kan beoordelen zijn de specialisten erg deskundig. Ik word altijd bijzonder gastvrij ontvangen.