Huidadvies
Ontvangst
9.5/10
Behandeling
Uitstraling salon

Altijd eerlijk advies en denken met je mee. De salon heeft een fijne uitstraling.

Behandelingen met goed resultaat. Specialisten denken met je mee. De producten waar mee gewerkt word zijn fijn in gebruik.

Ga zo door!!

Mooie grondige behandeling in een vriendelijke omgeving. Heerlijk ontspannend en je hebt echt het gevoel er weer even tegen te kunnen.

Mooie schone salon met uitstekende medewerkster.
. Ontspannend en dichtbij huis.

Open ontvangen door KIm. DUidelijk uitgelegd wat ze ging doen en ook tijdens de behandeling heel duidelijk wat ze aan het doen was. Het was mijn eerste keer en heb een goeie ervaring gehad.

Duidelijk en hygiënisch

Super service, deskundige medewerkers en altijd goed advies.

Goede kennis over huid en producten.

sylvia van dongen

Zie hieronder

professioneel, deskundig advies, rustig, geen gepraat zonder voorafgaande vraag

nee

Een fijne salon, met een toegewijd team, prachtige producten en geweldige behandelingen. Ik kan niet anders zeggen.

Ik word regelmatig behandeld door zowel Cindy als Talitha. Voor beiden geldt dat ze kundig en gedreven, maar ook realistisch en eerlijk zijn. Ze staan echt achter hun producten en denken graag met je mee wat er beter kan. Ook zonder dat je er zelf om hoeft te vragen. Je kunt als klant ook gewoon niet aan alles denken of het allemaal zelf weten, en je hebt ook altijd je blinde vlekken. Daarbij gaat het er de dames echt niet om om je weer aan een dure nieuwe crème te helpen; genoeg is genoeg. En het kan ook zo simpel zijn als even een mee-etertje uitknijpen als ze die zien, wanneer je eigenlijk voor een laserbehandeling komt.

Je kunt merken dat ze hun werk met plezier doen, wat fijn is voor de klant.Daarnaast is de sfeer ook echt goed, waardoor je automatisch meer ontspant, wat je huid alleen maar ten goede komt...

Mijn tip, maar ik neem aan dat jullie dat zelf ook doen: loop van tijd tot tijd met elkaar mee, twee weten altijd meer dan een, en iedereen komt weer andere dingen tegen, of hoort weer andere wensen.

CS

Een warm welkom! Voor de behandeling werd er een uitgebreid intakegesprek gehouden. Duidelijk je weet waar je aan toe bent. Wat ik fijn vond dat er een luisterend oor was, en dat je begrepen werd....

Veel kennis van de producten!
Service gericht

Vond het een hele prettige en fijne ervaring

Nora

Super geweldig ervaring bij kim . Ze neemt de tijd voor je en legt alles goed en verhelderend uit. Zowel advies over de super fijne producten als over de behandeling. De salon ziet er ook goed,...

Zeer deskundig!

Wat mij betreft ga zo door

Claudia

Heel fijn! Vriendelijke mensen en goede behandeling!

Heel vriendelijk en deskundig!

nvt