Huidadvies
9.5/10
Behandeling
Uitstraling salon

Femke

Van begin tot eind een top ervaring, goed uitgebreid deskundig advies en zeer vriendelijk personeel.

Nemen goed de tijd om je te helpen.

jeannette

Fijne ervaring

heel prettige behandeling en goede advies. Fijn dat daar ook veel ruimte en tijd voor wordt genomen.

Suzanna

Na mijn eerste intake, bleek er meteen plek te zijn voor mijn eerste behandeling. Ze nemen de tijd voor je, wat erg prettig is! Na mijn eerste cold laser behandeling, ging ik fris en fruitig de deur...

Julie

Heel fijn geholpen door Jiska!! Helemaal top. Fijne eerste behandeling en kennismaking. Met een mooi resultaat

Bowi

Zeer vriendelijke maar vooral gespecialiseerde dames.

deskundig, gastvrij en zeer geruststellend.

Suzannne van Zuijlen

Ik vind de behandelingen van Kim altijd erg fijn en ontspannend. Mijn huid ziet er daarna gezond en stralend uit. Ik zou de salon zeker aanraden!

Kim is heel deskundig en weet veel te vertellen over de huid en producten. Bovendien is het een superleuke chick! :)

Aanbiedingen voor vaste klanten

Prettige sfeer

rustige, prettige sfeer, vriendelijke medewerkers

Heleen

Persoonlijke behandeling

Er wordt goed geadviseerd wat de beste behandeling is

Jikke

Ben erg blij met de cryo behandeling voor mijn buik. Vanwege de overgang ging ik veel buikvet vasthouden en dankzij de cryo kuur zie ik mijn eigen buik weer terug:)

Eerlijk advies over evt eindresultaat

Nathalie

Voor het eerst de RF gezichtsbehandeling gecombineerd met de photonlaser gehad. Was heel fijn en zie er meteen mooi uit. Hele aardige mensen, je voelt je er heel erg op je gemak.

Goede uitleg

Niks, ik vind het prima zo.