Huidadvies
Ontvangst
9.5/10
Behandeling
Uitstraling salon

Excellent team, beautiful products and have been a loyal customer now for over 2 years. Can highly recommend this place!

Knowledge of the skin and excellent support. Skin really improved over time

Zeer positief, ik kijk steeds uit naar de volgende behandeling want naast dat ik er mooier op word is het ook erg gezellig met Chelsea.

Kan heel goed luisteren en je op je gemak stellen. Hele positieve hartelijke instelling.

Ik kijk altijd uit naar mijn behandeling bij Kim. Altijd vakkundig en attent!

Anna

Ik kom al vrijwel vanaf het begin van Beauty Unlimited in Amsterdam Zuid en mijn ervaring is altijd zeer positief geweest.

Kennis, op maat behandelingen

Professioneel advies. Heel rustgevend

Vriendelijke ontvangst. Goed advies. Nemen de tijd voor je.

Margaretha

Prachtige salon met specialistes die weten waar ze het over hebben. Zeer goede adviezen gekregen, echte eye openers.

Veel advies over producten en zelfs over voeding

Goede service, fijne behandeling en heel vriendelijk team.

Ik heb vandaag de Microdermabrasie Oxygeneo behandeling gedaan bij Britt. Ik vond het een erg prettige behandeling, kreeg duidelijke uitleg en ook advies over mijn huid en passende huidproducten....

Erg prettige ontvangst en goed en deskundig advies.

Hele fijne cool laser behandeling gehad, fijne begeleiding van Kim met goede uitleg

Prettige, ontspannen omgeving. Deskundig en persoonlijk advies, direct resultaat te zien:)

Fijne sfeer, zeer vriendelijke medewerkers die de tijd nemen voor je. Deskundig advies en goed resultaat te zien, vrijwel direct.