Huidadvies
Behandeling
9.5/10
Uitstraling salon

Annelies Ernst

Leuke salon met jong personeel waarbij ik mij toch als oudere op mijn gemak voelde.

Klantvriendelijk, zeer ontspannen, voelde mij op m'n gemak wat de behandeling ten goede kwam.

Deur ging wat stroef open.

Uitstekend!

Zeer deskundige, behulpzame en vriendelijke dames.

Nieuwe locatie voor het salon maar dat duurt niet lang meer?

Uitstekend!

Zeer deskundige, behulpzame en vriendelijke dames.

Nieuwe locatie voor het salon maar dat duurt niet lang meer?

Deskundig, luisteren goed en nemen uitgebreid de tijd om er voor te zorgen dat je met een glimlach de deur uit gaat ;-)

Vriendelijkheid, openheid en deskundigheid personeel!

Heerlijke ontspannende duo behandeling gehad met mijn dochter. Zeker voor herhaling vatbaar!

Professionele uitstraling en prima kennis van zaken.

Tafel met stoelen in de ontvangstruimte, met wat leesmateriaal.
Het is nu erg steriel.

Charlotte

Heel erg fijn. Ik word altijd vriendelijk ontvangen door Kim met een kopje thee, er is ruim de tijd voor de behandeling en ik heb nooit het gevoel dat we moeten opschieten omdat de volgende klant op...

De communicatie is heel erg goed. Tijdens de behandeling wordt alles netjes uitgelegd en ik voel me erg op mijn gemak

Heel fijn dat jullie meteen bevestigingsmails sturen na het maken van een afspraak, alleen de icoontjes van de verschillende social media kanalen zijn niet in een lijn en het zou fijn zijn als jullie je telefoonnummer + adres in deze mail (en klikbaar maken) willen zetten: zo wordt contact opnemen nog makkelijker.

Jess

Great experience - have had one treatment so far (out of 3). Skin already feeling more hydrated from products they recommended. I look forward to seeing the improvement in my skin in 6 weeks time :)...

Chris

Ik heb het bezoek over het geheel als goed ervaren. De behandeling die je huid hydrateert vond ik wel goed. Na de behandeling voelde mijn huid minder droog. De dieptereiniging vond ik uiteindelijk...

Het geven van adviezen is goed. Ze gaan ver in over hoe je dagelijks je gezicht verzorgd en geven tips en ook wat je beter niet kan doen. Daarna werd er gekeken wat de beste behandeling is.

Weinig aan toe te voegen.

Een zeer deskundige behandeling in een relaxte setting

Een deskundige intake en daarna een uitstekende en relaxte behandeling. Daarna nog zowel goed mondeling als schriftelijk advies gekregen over eventuele vervolgbehandelingen.

nee

Sanne

Er hangt een hele fijne, ontspannen vibe bij Beauty Unlimited. Het ziet er mooi uit, een fijne ontvangst en de behandeling was zalig. Echt een cadeautje!

Jiska is heel kundig en super professioneel. Ze werkt met mooie apparatuur en producten.