Ontvangst
Deskundigheid
Productadvies
Uitstraling salon

Marieke

Ik ben heel tevreden over de cryotherapie die ik hier heb gedaan. Na 7 buik-behandelingen ben ik 13 cm bij mijn buik kwijt! En bij m'n taille ook 10 cm. Weliswaar ben ik tevens verder gegaan met...

Arina Tsoy

Heel tevreden

heel goede specialisten.

Ik vind alles is uitstekend!

Hester

Super professioneel, prettig, aardige mensen, fijne sfeer. Heel goede behandeling. Echt een aanrader!

Zeer professioneel

Heel erg gezellig!! Lekker ontspannen, ze zijn heel erg vriendelijk, goed advies en allerbelangrijkst goed resultaat.

Kirsten

Erg vriendelijk personeel en erg professioneel. Een heerlijke behandeling gehad met goed advies. Zeker een aanrader! Ik blijf hier terugkomen.

Rianne

Super, tot nu toe na drie behandelingen al een grote huidverbetering!

- klantgericht
- goed advies gericht op eigen huidproblemen

Meer beschikbare ruimte voor het maken van afspraken

Lilian

Top.

Leuk personeel, goede service, gezellig en ook goed advies..zonder verkooppraatje, maar wat echt bij jou past.

Itty Anne, heeft me geweldig geholpen en ze was erg enthousiast om mij huid te gaan verbeteren in de toekomst. Dit heeft me meteen vertrouwen gegeven dat ik producten en een kuur heb gekocht.

Itty Anne, wist veel over de huisje en is rustig en enthousiast

Dat kan ik nu niet zeggen na een behandeling.
Ik zie er naar uit dat mijn huid verbeterd wordt door jullie kennis en ervaring.

Regine

Erg professioneel en hele fijne behandeling en zeer vriendelijke mensen. Was erg fijn

Professioneel, vriendelijk, heerlijke behandeling

Geen opmerkingen