Ontvangst
9.5/10
Deskundigheid
Productadvies
Uitstraling salon

Vriendelijk ontvangst, duidelijke informatie en prettige behandeling.

Nette salon, voor de behandeling word de tijd genomen, voelt ontspannen.

Brenda Iemhoff

Vriendelijke ontvangst maar helaas niet volledig tevreden over het eind resultaat.

Vriendelijke huidspecialiste

Mijn dochter kwam voor een acnebehandeling advies en om haar huid diep te laten reinigen maar toen ze thuis kwam waren er helaas nog erg veel talg bultjes en kleine pukkeltjes aanwezig op haar voorhoofd en bij haar slapen. De huidspecialiste heeft haar verteld dat het wat moeilijk was om het weg te halen bij d'r. Dat had ik de specialiste idd ook al verteld en dat we juist daarom naar jullie salon zijn gekomen. Er wordt op de website duidelijk aangegeven dat jullie gespecialiseerd zijn in acne voor jonge mensen. Ik had daarom eerlijk gezegd verwacht dat ze met een volledig gereinigde huid thuis zou komen maar dat is helaas dus gedeeltelijk gedaan. Wellicht dat daar een reden voor is? Febe vond het wel een prettige behandeling en de huidspecialiste erg aardig.

Erg goede ervaring - behandeling was erg goed

Erg vriendelijk en professioneel personeel

nee

Heel fijn, professioneel en ontspannen

Specialist legt goed uit wat er gebeurd en wat ze gebruikt, waarom. Voordelen en nadelen.

een receptioniste zou handig zijn zodat de specialist zich kan focussen op de behandelingen en niet weg hoeft te lopen om de deur dicht of open te doen, met andere klanten af te hoeven rekenen of de muziek harder/zachter te zetten...

Zeer positieve ervaring.
Heldere uitleg wat je kan verwachten open en eerlijk.

Monique

Uitstekende en professionele behandeling

Zeer plezierige, professionele ontvangst en behandeling. Een welkom gevoel!

De te kopen producten zijn m.i. goed, echter zeer prijzig

Arina

Ik ben helemaal tevreden en blij met de resultaten van behandelingen.

er zijn zeer ervarende specialisten

geen commentaar

Daniel

Zeer goed en deskundig personeel. Ik werd er goed geholpen tijdens de behandeling. Professioneel advies qua producten en uitleg over de behandeling. Ik kom hier zeker terug voor een vervolg...

Ik heb 1 behandeling ondergaan dus kan hier nog niet goed over oordelen.

Nog niks op aan te merken.

Zoals ik gewend ben is de ontvangst altijd zeer hartelijk, de behandeling heel deskundig en helemaal afgestemd op mijn wensen/bijzonderheden die dag. Genoten van mijn opgefriste huid en ook mijn...

aandacht, service, kennis van mijn huid en van de vorige behandeling allemaal dik in orde!

gemaild met wensen over duo-behandeling, die waren niet goed doorgekomen, daarom wensen nog een keer uitgelegd bij afspraak, kleinigheidje dus zeker geen probleem maar nog mooier als dat bij voorafgaand aan de afspraak nog even wordt gelezen.

Ik ben al een aantal jaren tevreden over de behandelingen en producten en hoop dat dat zo blijft.

Geeft informatie over nieuwe producten en is up to date over nieuwe ontwikkelingen op het gebied van behandelingen

Waarom is Jiska opeens niet meer te boeken voor behandelingen?