Beauty Unlimited Amsterdam

Beauty Unlimited Amsterdam Ook benieuwd naar feedback over de webshop Beauty Unlimited Amsterdam? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company280
9.5/10
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Beauty Unlimited Amsterdam met 9.5/10. Gebaseerd op 280 ervaringen.
Ontvangst
Behandeling
Deskundigheid
Productadvies
Uitstraling salon

Kirsten
Kirsten
Beveelt u de salon aan?Ja

Erg vriendelijk personeel en erg professioneel. een heerlijke behandeling gehad met goed advies. zeker een aanrader! ik blijf hier terugkomen.

Rianne
Rianne

- klantgericht
- goed advies gericht op eigen huidproblemen

Meer beschikbare ruimte voor het maken van afspraken

Beveelt u de salon aan?Ja

Super, tot nu toe na drie behandelingen al een grote huidverbetering!.

Lilian
Lilian

Leuk personeel, goede service, gezellig en ook goed advies..zonder verkooppraatje, maar wat echt bij jou past.

Top.

Beauty Unlimited Amsterdam 1 beoordeling

Itty anne, heeft me geweldig geholpen en ze was erg enthousiast om mij huid te gaan verbeteren in de toekomst. dit heeft me meteen vertrouwen gegeven dat ik producten en een kuur heb gekocht..
ik kan nu niet zeggen dat de rf behandeling veel verschil heeft gemaakt, ik zie eigenlijk geen verschil in mijn gezicht. ik hoop dat dit verschil zichtbaar is in de volgende behandelingen die ik geboekt heb..
ik heb veel last van spanningshoofdpijn en in mijn voorhoofd. wellicht hebben jullie hier ook kennis van, wat hier de oplossing voor zou kunnne zijn?.

Regine
Regine

Professioneel, vriendelijk, heerlijke behandeling

Geen opmerkingen

Beveelt u de salon aan?Ja

Erg professioneel en hele fijne behandeling en zeer vriendelijke mensen. was erg fijn.

Fijne communicatie. Geen aansmeer producten na afloop! Lekkere koffie

Heerlijk.

Mina
Mina

Skillful treatment and you can feel that you are very much cared.

If there is a list of products provided, would be great.

Beveelt u de salon aan?Ja

It was really relaxing moment. i was wondering about what will happen, but it's explained well beforehand and i could trust her skill. happy moment!.

Uitstekend (10/10)

Ik ben op een zeer klantvriendelijke en professioneel manier door Itty-anne behandeld . Ik heb er echt van genoten.

nee

Beveelt u de salon aan?Ja

Klantvriendelijke, professionele salon, mooie resultaten. leuke en zeervriendelijke team. top!.

Zeer goed (9/10)

Goede uitleg behandeling, erg vriendelijk en netjes behandeld.

Beveelt u de salon aan?Ja

Prettig, erg vriendelijke medewerkers.

Beauty Unlimited Amsterdam 1 beoordeling

Vriendelijke ontvangst. alles werd goed uitgelegd en er werd de tijd voor je genomen. ook lijkt de behandeling te werken. ik was gelijk al een aantal centimeters kwijt. wel blauwe plekken s avonds maar dat had ik al verwacht (krijg ik snel).

Bedrijfsinformatie

Schoonheidssalon Beauty Unlimited Amsterdam, de schoonheidsspecialist in Amsterdam Zuid (Rivierenbuurt/de Pijp). Schoonheidssalon Beauty Unlimited Amsterdam is 20 jaar gespecialiseerd in gezichtsbehandelingen voor huidverbetering zoals de Microdermabrasie en Mesotherapie. Ook voor huidverjonging en anti-aging of een ontspannende gezichtsbehandeling zit u bij ons goed. Schoonheidssalon Beauty Unlimited Amsterdam een compleet concept in Amsterdam Zuid! Kom langs voor een massage, pedicure, permane
Adres
Schipbeekstraat 11