Ontvangst
9.5/10
Deskundigheid
Productadvies
Uitstraling salon

Fijne behandeling met fijne producten die echt goed zijn voor de huid (geen parfum etc). Behandeling afgestemd op wensen en wat mijn huid nodig had. Had van mij alleen wat meer massage in de...

Prima ervaring.

Bij betaling dochter Bianca, was niet duidelijk dat er een korting geldig was voor de 1e kennismaking behandeling microdermabrasie. Normaal 90, nu 79!

De site m.b.t. Acties is verouderd: aanbiedingen i.c.m. Behandeling zijn geldig t.m. 1/4/2018 (datum vandaag 11/5/2018).

Tatiana

Ik ga regekmatig naar een schoonheidsspecialist en moet zeggen dat deze er met kop en schouders bovenuit steekt. Vriendelijke specialiste en met veel kennis en ervaring en hoe leuk is het ontvangen...

Veel kennis en veel soorten behandelingen

Prima ervaring voor een eerste keer!

Duidelijk in de producten en nemen de tijd voor je. De behandeling met de producten zijn erg prettig.

Het formulier van de instemming voor photonlaser zou ik bij de intake al overhandigen en ook een kopie meegeven na ondertekening. Zelf had ik wat spanning ten aanzien van het laserlicht rondom m'n ogen, maar dat is persoonlijk. Wellicht voor het gevoel extra bescherming voor de ogen.

Tom

Goed!

Deskundig en fijn om mee te zijn!

Vriendelijk ontvangst, duidelijke informatie en prettige behandeling.

Nette salon, voor de behandeling word de tijd genomen, voelt ontspannen.

Brenda Iemhoff

Vriendelijke ontvangst maar helaas niet volledig tevreden over het eind resultaat.

Vriendelijke huidspecialiste

Mijn dochter kwam voor een acnebehandeling advies en om haar huid diep te laten reinigen maar toen ze thuis kwam waren er helaas nog erg veel talg bultjes en kleine pukkeltjes aanwezig op haar voorhoofd en bij haar slapen. De huidspecialiste heeft haar verteld dat het wat moeilijk was om het weg te halen bij d'r. Dat had ik de specialiste idd ook al verteld en dat we juist daarom naar jullie salon zijn gekomen. Er wordt op de website duidelijk aangegeven dat jullie gespecialiseerd zijn in acne voor jonge mensen. Ik had daarom eerlijk gezegd verwacht dat ze met een volledig gereinigde huid thuis zou komen maar dat is helaas dus gedeeltelijk gedaan. Wellicht dat daar een reden voor is? Febe vond het wel een prettige behandeling en de huidspecialiste erg aardig.

Erg goede ervaring - behandeling was erg goed

Erg vriendelijk en professioneel personeel

nee

Heel fijn, professioneel en ontspannen

Specialist legt goed uit wat er gebeurd en wat ze gebruikt, waarom. Voordelen en nadelen.

een receptioniste zou handig zijn zodat de specialist zich kan focussen op de behandelingen en niet weg hoeft te lopen om de deur dicht of open te doen, met andere klanten af te hoeven rekenen of de muziek harder/zachter te zetten...

Zeer positieve ervaring.
Heldere uitleg wat je kan verwachten open en eerlijk.