Ontvangst
Deskundigheid
Huidadvies
Uitstraling salon

Suzannne van Zuijlen

Ik vind de behandelingen van Kim altijd erg fijn en ontspannend. Mijn huid ziet er daarna gezond en stralend uit. Ik zou de salon zeker aanraden!

Kim is heel deskundig en weet veel te vertellen over de huid en producten. Bovendien is het een superleuke chick! :)

Aanbiedingen voor vaste klanten

Prettige sfeer

rustige, prettige sfeer, vriendelijke medewerkers

Heleen

Persoonlijke behandeling

Er wordt goed geadviseerd wat de beste behandeling is

Jikke

Ben erg blij met de cryo behandeling voor mijn buik. Vanwege de overgang ging ik veel buikvet vasthouden en dankzij de cryo kuur zie ik mijn eigen buik weer terug:)

Eerlijk advies over evt eindresultaat

Nathalie

Voor het eerst de RF gezichtsbehandeling gecombineerd met de photonlaser gehad. Was heel fijn en zie er meteen mooi uit. Hele aardige mensen, je voelt je er heel erg op je gemak.

Goede uitleg

Niks, ik vind het prima zo.

romy

Ik ben zeer tevreden over Beauty Unlimited- ik ben een vaste klant en sinds ik naar deze salon ga straalt mijn huid!

Heel goed advies, ze nemen echt de tijd voor en kiezen de juiste producten uit voor je huid

Misschien net iets meer tijdslots voor in de avonden.

Heerlijk moment voor jezelf. Super vriendelijke ontvangst, goede producten, mooie behandelkamers en meedenken met mogelijkheden. Kim is een absolute topper!

Meedenken met hoe de huid te verbeteren, voorstellen om andere behandeling te doen als aanvulling.

Aanbiedingspakketten voor vaste klanten ook vermelden op de site, zodat je deze op je gemak door kunt nemen.

Very pleasent, professional treatment. My skin felt really different after the laser treatment. Highly recommended,

Nice store, clean, calm.. High quality products. Great service.

Zeer goede ervaring

heel prettige behandeling en ervaring.

Fijne plek, heel goed advies en veel tijd en aandacht

Veel kennis en ervaring
Veel aandacht