Deskundigheid
Behandeling

Lara

Zojuist behandeld door Anne. Ze heeft mij een heerlijke ontspannende behandeling gegeven, erg leuke meid! Ik kom zeker terug :)

Lindsey

Hele fijne salon met deskundig en aardig personeel. BU gebruikt de mooiste producten die echt resultaat geven. Ik zie nu al verschil. Tot snel!

Yvette Wagemaker

Ik heb een rf behandeling gehad.daarbij een duidelijke uitleg gekregen. Daarnaast ben ik zeer vriendelijk ontvangen en heb persoonlijk advies gekregen.

Beauty unlimited

Een professionele team met heel veel kennis. Ik word altijd heel warm ontvangen. Voel mij erg op mijn gemak. Prima begeleiding. De sfeer is heel prettig, ik kom graag hiernaar toe. Inmiddels al... Een professionele team met heel veel kennis. Ik word altijd heel warm ontvangen. Voel mij erg op mijn gemak. Prima begeleiding. De sfeer is heel prettig, ik kom graag hiernaar toe. Inmiddels al jaren.....

Aaltje

Wauw wat een ervaring. Ik heb de cryo voor love handles gedaan. Bijzondere behandeling wat door de dames heel goed begeleid werd met veel uitleg.

Nejat

Een hele fijne ervaring, stapsgewijs uitleg van mijn behandeling, vriendelijk en prof. Huidspecialist

Madhavi

Very thorough, knowledgeable advisors.skin is doing well after regular sessions

Sophie carlier

Super fijne ontspannende ervaring en deskundig advies

Hele fijne kliniek met veel deskundigheid. Ik kom er heel graag en ben er heel tevreden over. Een aanrader.