Deskundigheid
Behandeling

Robin

Ik heb een cryo behandeling gehad van een nieuwe cryo apparaat. Was een bijzondere ervaring met goede uitleg en informatie.

Naoual

Professionele en erg fijne behandeling!

Ingrid

Prettige ontvangst. Zeer fijne behandeling met goede uitleg. Ik kom zeker terug,

Marco

Meest profesionele beauty salon waar ik ooit geweest ben. Hier hebben ze echt verstand van de aangeboden diensten en producten.

Isabelle

Behandeling bij Valerie gehad. Super vriendelijk en ze kijkt goed naar de huid conditie wat de huid op dat moment nodig heeft. Het is een erg nette salon met vriendelijk personeel.

Marga

Mooie, nette salon, voelde me gelijk welkom. Goede uitleg en adviezen. Kijken zelfs naar voeding suppletie

Marianna D.

Het is een professionele salon met een gastvrije uitstraling en deskundig personeel. ik voel me er welkom en ontspannen en ik kreeg een deskundig advies. de behandelingen zorgen ervoor dat ik beter... Het is een professionele salon met een gastvrije uitstraling en deskundig personeel. ik voel me er welkom en ontspannen en ik kreeg een deskundig advies. de behandelingen zorgen ervoor dat ik beter in mijn vel zit!

Danielle Torck

Super ontspannend en de werknemers weten wat ze doen! Aanrader!!

Jenny groen

Vriendelijk personeel. Persoonlijk en professioneel advies. Uitgebreide huidanalyse.

Saskia

Fijne uitleg en mijn huid is zo verbeterd met de behandelingen icm de producten.