Monica Gutierrez

Alles is vlot verlopen

correcte afhandeling

Liesbeth

Bestelling voor onderdelen voor een beaba babycook

Snelle levering!

Het is prima hoe het is!

Daisy

Gemakkelijke snelle site, zo besteld, zo in huis

Sofie

Vlotte servies. Zeer handig dat ik de onderdelen voor de babycook apart kan aanschaffen.
Dure verzendingskosten.

Maak de verzendingskosten voor België goedkoper en ik zou meer via de site aankopen

Van den bergh noelle

Ik ben goed en snel geholpen, ook toen bleek dat de kom bij dhl verloren gegaan was

Snelle en correcte dienstverlening.

Olga

Alles goed

annelies

Snel geleverd.

alles ok.

Ik vind het jammer dat de producten van Beabe zo snel kapot gaan. Zeker voor de dure prijzen.
Persoonlijk vind ik het niet ok dat ik na 1 jaar als 2 nieuwe potten moet kopen. En dat daar zelfs nog geen nieuwe messen of mandje bijzitten.

Tim Baten

Snel en correct

De beker van de babycook is niet duurzaam genoeg (wordt snel vuil en krijgt veel barsten) in vergelijking met de stomer en mixer

Deswarte Kevin

De site is overzichtelijk en makkelijk te gebruiken. Persoonlijk vind ik wel dat er teveel bij gerekend word. Bij elke keuze loopt je bedrag op, betaal type, verzend type etc... Je moet toch sowieso...

Overzichtelijk

Verreken alles in je prijs zodat het niet blijft oplopen.

Reactie Beaba-webshop.nl:

Hoi Kevin,
Dank voor je feedback. Top dat je de moeite wil nemen om een review te schijven. Zoveel mensen zoveel wensen. We zouden het liefst alleen iDEAL en Bancontact aanbieden maar er zijn ook mensen die met Paypal of creditcard willen betalen. Hier moeten we 2 tot 4 % commissie over betalen. Vandaar dat we een klein deel doorberekenen. Klant is koning dus ook in het servicelevel van bezorgen. Wil je meer service dan betaal je iets meer. 1 keus is geen keus. Mensen zien door het grote aanbod op internet niet meer de verschillen onderling. Waar gaan mensen dan naar kijken? de prijs. Dus verhogen we iets de prijs dan klikken mensen onze shop als eerste weg.

Kim Van der Venne

Een snelle en vlotte service!!

Overzichtelijk website

Neen