HANNA DURLET

Goede service, snelle levering, goed product

Goede service, snelle levering, goed product

Marleen Corremans

???

Correcte , snelle afhandeling.

Maaike

Sneller geleverd dan aangegeven werd dus prima

Snelle levering en alles was compleet

Niets op aan te merken prima product

Sanne

Door storing bij postNL niet op tijd geleverd. Daar kreeg ik keurig een mailtje over van Beaba. Dag erop kwam het pakketje aan, zoals vooraf aangegeven. Geen beschadigingen aan verpakking en product.

Goed gecommuniceerd toen de bestelling later kwam (terwijl dat niet de schuld van het bedrijf was.)

Mijn bestelling was opeens geannuleerd. Ik weet niet waarom, maar denk omdat de betaling niet goed was gegaan de eerste keer.

Maaike

Snelle levering en fijne prijzen.

Nog meer leuke producten ook voor de iets oudere kinderen. Mijn dochtertje is 4 en vind het bestek van haar broertje zo leuk.

Sofie

Snelle, correcte levering

Duidelijke en makkelijke webshop

Tine Vanmuysen

Vlotte bestelling, snelle levering! Tevreden klant!

Zeer snelle levering! Snelle respons op vragen!

J

Ik ben content va n het merk beaba, ze maken mooie en praktische babyspullen met een goede kwaliteit. Vooral het feit dat er over hun producten echt goed nagedacht is, maakt mij klant.

goed product, makkelijk in gebruik en handig online te bestellen, bestelproces liep vlot

er stonden krassen op het product dat ik ontving, desondanks dat het in een gesloten plastic verpakking zat en we de "zegel" van de verpakking zelf verbroken hebben. Ik verwacht geen krassen op een nieuw product, ik vond dit niet kunnen.

Reactie Beaba-webshop.nl:

Als er onverhoopt iets niet goed is aan het product, kunt u hierover altijd direct contact met ons opnemen. Zoals u aangeeft, zag u het pas na openen van de verpakking, waardoor ik ervanuit ga dat wij als winkelier dit ook niet hebben kunnen zien. We kunnen dan na contact samen een oplossing zoeken.

Kinderopvang Koetje Boe

Prima, fijne webwinkel. Duidelijke informatie over levering

Kleur van de hoes van de hoge wipper was anders afgebeeld dan de hoes die geleverd is.

geeraerts.mia@scarlet.be

Bestelling heel vlot afgehandeld.
Maar ik ben niet helemaal tevreden over de producten. Ik had een nieuwe spatel besteld omdat die van onze dochter een beetje beschadigd was door het mes. Wat...