Yvonne der Kinderen -Stoopendaal

Prima, na de bestelling te hebben geplaatst, kregen wij deze de volgende dag al geleverd.

Duidelijke site.

Nee.

Jessica

Ben groot fan van de wipstoel dus door mega veel gebruik (4e baby waarvoor de stoel gebruikt word) was de bekleding echt versleten en gelukkig verkocht de webshop hem los en ondanks de drukke... Ben groot fan van de wipstoel dus door mega veel gebruik (4e baby waarvoor de stoel gebruikt word) was de bekleding echt versleten en gelukkig verkocht de webshop hem los en ondanks de drukke december dagen rondom kerst was die binnen 2 dagen binnen. Super service

Veel keuze, duidelijk overzicht

Nvt

Daisy Schraepen

Snel gevonden wat we zochten. Duidelijke informatie. Snelle verzending.

Snelle verzending

Alles in orde .

Petra Van dijk- de bruijn

Snelle service en groot assortiment 🍼

Beeckman Willy

Wij zijn zeer tevreden over de Babycook! Praktisch en compact toestel voor baby-groentenpapjes en fruitpapjes; Wij gebruiken het toestel al 10 jaar, sinds de geboorte van ons eerste kleinkind, nu... Wij zijn zeer tevreden over de Babycook! Praktisch en compact toestel voor baby-groentenpapjes en fruitpapjes; Wij gebruiken het toestel al 10 jaar, sinds de geboorte van ons eerste kleinkind, nu doet hij dienst voor het vijfde. Ondertussen hebben wij de mesjes en de pot al twee maal vervangen .

Cooremans Karine

Super goeie ervaring.

Vlugge en correcte verwerking van bestelling.

Poelsma

Snelle service 👍

Loes

Koop eigenlijk niet graag online, maar heb het als erg prettig ervaren.

i.simoen

Op zoek naar een manier om babyvoeding te portioneren , kwam ik op uw site terecht.
er waren meerdere producten die hiervoor in aanmerking kwamen

ik ontdekte jullie site toen ik op zoek was naar n product om babyvoeding in te bewaren.
de prijs was goed en bestelling was snel gedaan.
De volgende dag werd het product al thuis...
de prijs was goed en bestelling was snel gedaan.
De volgende dag werd het product al thuis bezorgd!

nee