Nienhaus

Erg slecht qua voorraad. Staat op site voorraad, is vervolgens niet zo.
Vervolgens eindelijk op voorraad, niet kloppende info rondom verzendkosten.

Reactie Beaba-webshop.nl:

De pureerdeksel is een artikel dat wij inderdaad lastig geleverd krijgen, Wij bieden dit als service aan, aan klanten die het kwijt zijn geraakt. Beaba kan het niet altijd leveren.
De verzendkosten heb ik op je verzoek, in jouw voordeel, aangepast, zodat het met een brievenbuspakketje mee kon. Dat doen we anders niet, omdat de kans op schade groter is dan in een doosje. Er steekt nu eenmaal een stukje plastic uit wat kan afbreken. Jammer dat je die service als negatief hebt ervaren.

Ivan Vandemoortele

Problemen met leveringskeuze werden via contact WhatsApp in een mum van tijd opgelost,
zodat de bestelling al de dag erna geleverd was.
Prima service en heel vriendelijk opgelost.

Probleemoplossing via direct contact WhatsApp.
Zeer vriendelijk.

Doe zo voort.

Janneke

Helaas was de communicatie niet consequent mbt leveren. Uiteindelijk dus bijna week langer moeten wachten dan bevestigd was

Mooie stoel

Communicatie

Marion

De uitleg over de inhoud van het product staat goed op de site beschreven, evenals een korte omschrijving wát het product oplevert. Vlotte levering.

Goede beschrijving, vlotte levering

Lotte

Snelle levering, alleen jammer dat ik mijn bestelling in twee keer zou moeten bestellen en er niet tegemoet gekomen werd in de verzendkosten. Mij lijkt dat iedere webshop wel een code kan...

Snelle reactie op mijn vragen en snelle levering

Hardy

I made a command 3 weeks ago. I received a product with oxidated iron ... So i asked to change it and I am still waiting to receive it, 3 weeks after I made the order. Will I receive it one day ???

Claire Godard

Had een mes nodig voor een 2de hand beaba babycook. Heel simpel om de vervanstuck te vinden en bestellen.

Heel duidelijk - levering in België ook.

Een franstalige versie voor België (de website beaba.fr levert niet in België!!!)

Groenenboom

Snelle levering , keurige mail ter bevestiging van bestelling. Top

Duidelijke site. Snelle levering.

Hurxkens Nancy

Super

Contact

Kim

Levering duurt erg lang, je moet hier zelf achter aan want het bedrijf maakt het je niet kenbaar

Communiceer met de klant als er lang gewacht moet worden op levering van eenproduct