De waard

Johan

Positieve en correcte afwikkeling

correcte aanpassing en terugbetaling van ontbrekende items uit de bestelling.

Roy

Net zo fijn als altijd

Alles. Niks negatiefs aan te merken

Riky Winkelhuis

Voor de eerste keer een bestelling gedaan,erg correct behandeld.
Ben zeer tevreden over hoe ik op de hoogte ben gehouden.

Kreeg meteen bericht dat ze niet op voorraad waren en dat ze meteen werden besteld.

Maurice

Snel geleverd, product goed verpakt en voordelig geprijsd

Paul van Riel

Fijne winkel. Ik heb er wandelschoenen gekocht. Een goede uitleg gekregen over de schoenen welke ik nodig zou hebben. Er werd mij niets opgedrongen. Ik loop er nu een week op en nog geen moment... Fijne winkel. Ik heb er wandelschoenen gekocht. Een goede uitleg gekregen over de schoenen welke ik nodig zou hebben. Er werd mij niets opgedrongen. Ik loop er nu een week op en nog geen moment spijt gehad van de keuze. Ik maak elke dag heel wat kilometers met mijn hond. Volgende keer zou ik er weer naar toegaan. Ze hebben in de winkel nog meer mooie outdoor spullen voor een goede prijs.

Kennis van zaken en niet opdringerig bij de keuze van de schoen. Prima!

Gregory Vaele

Snel en efficiënt

Op twee dagen tijd heeft men de bestelling in België

C.Hoefsmid

Betrouwbaar

Vriendelijk

Igor Kampman

Moest meerde keren bellen om te vragen naar mijn bestelling, duurde weken voordat het geleverd werd en er stond op de website dat het op voorraad was wat niet zo was, slechte service en communicatie.

Holterman

Goede website. Vriendelijke mensen aan de telefoon. Snelle levering. Direct geld terug nadat bleek dat de sokken (tijdelijk) niet leverbaar waren. Honderd procent tevreden!

Zie hierboven!