prive

Nadat het bestelde mij niet beviel, heb ik het retour gezonden.
bdstore laat mij netjes het proces per mail volgen , en
Creditnota zeer snel betaald.

Goed contact.

Delft Catherine

Patrick Verbrugghe

L. van der Steen

Door onvoorziene topdrukte duurde het even voordat wij de pantoffels mochten ontvangen, maar de communicatie hierover was perfect en ze zitten zalig!

Communicatie is perfect.

charissa

goede prijs

Schilder en onderhoudsbedrijf Kroese

Legerkisten / werkschoenen gekocht.erg tevreden met het assortiment en de erg snelle verzending..en niet onbelangrijk ook nog eens voordelig.

Uitgebreid assortiment ,voordelig en erg snelle verzending

Wieman

Prima snelle afhandeling

Snelle communicatie

A. Visser

Snelle levering, heldere en accurate communicatie

Zie boven

atracon

Duurde lang, rekening kwam voor de levering bij achteraf betalen

telefoon ok

Reactie bdstore.com:

Helaas gaat de factuur bij Billink automatisch. Wij proberen de factuur altijd direct te pauzeren als wij merken dat het langer gaat duren dan verwacht. Als dit toch nog te lang duurt stuurt Billink... Helaas gaat de factuur bij Billink automatisch. Wij proberen de factuur altijd direct te pauzeren als wij merken dat het langer gaat duren dan verwacht. Als dit toch nog te lang duurt stuurt Billink dus een herinneringsmail voor het product bij u aankomt.
U kunt dit altijd bij ons aangeven via de mail of telefoon en dan lossen wij dit direct voor u op!
Nogmaals onze excuses.

Goede prijzen

Reactie bdstore.com:

Beste,
Beste,
Bedankt voor uw reactie. Wij betreuren de lange levertijd en nemen uw reactie mee in ons verbeterproces. Ons telefonisch contact hebben wij als prettig ervaren. Dank hiervoor. Wij hopen hiermee, u helderheid te hebben verschaft en uw vertrouwen hersteld te hebben.
wellicht tot een volgende keer