E. Degeling

Levering vlot, maar helaas te weinig porto op pakket
Kreeg vervolgens een verzoek van PostNl om portokosten te betalen

willem

Iets gekocht

levert wat ik bestel

Ilona

Gebruiksvriendelijk website, makkelijk bestellen, snelle levering, product volgens verwachting.

J

Na afspraak op tijd

Kees

Al zo lang ik in Middelburg woon, sinds 1978, is deze winkel me nog nooit tegengevallen. De mensen zijn altijd aardig, rustig en behulpzaam en hebben kennis van zaken. Wat wil je nog meer? Gelukkig... Al zo lang ik in Middelburg woon, sinds 1978, is deze winkel me nog nooit tegengevallen. De mensen zijn altijd aardig, rustig en behulpzaam en hebben kennis van zaken. Wat wil je nog meer? Gelukkig is het niet alleen een onlineshop!

De vakkundige bediening.

Herbert Hendriks

Oké, na een week eens bellen waar mijn bestelling bleef. Aardige man aan telefoon. Legde uit dat de hengel niet voorradig was,....maar de dag erop zou mijn pakket binnen zijn. NOT. Weekend en twee... Oké, na een week eens bellen waar mijn bestelling bleef. Aardige man aan telefoon. Legde uit dat de hengel niet voorradig was,....maar de dag erop zou mijn pakket binnen zijn. NOT. Weekend en twee dagen gewacht weer gebeld. Geen track en trace en in gesprek gegaan. Staat de buurman in een keer voor de deur met HET pakket. Top zou je denken. Hengel, check, hakenboekjes, check, verkorven, dacht het niet. Verkeerde jammer.

Heb in ieder geval mijn hengel. Aardig personeel aan telefoon

Emy

Snelle levering van bestelde product, netjes verpakt en duidelijke instructies voor een eventueel retour/ruil zending.

Snelle levering en duidelijke retour instructies.

Johan van der Bij

Vlotte verzending en gemakkelijke communicatie!

Bereikbaarheid qua communicatie en service

Michiel

Eerste keer dat ik wat besteld heb bij bdstore, dus nog niet zoveel ervaring met deze zaak.

Bestelling snel verwerkt en verstuurd

R NIEUWLAND

Goede producten.