Theo Hendriks

Prima bedrijf

Snelle levering, prijs

Gerard

Onze bestelling is snel geleverd, een paar sokken met verkeerde maat binnen een paar dag omgeruild. Duidelijke communicatie, overzichtelijk, goede service

Service
Communicatie

Saskia

P. Janssen

Ik had legersokken besteld, volgens de website 1-4 werkdagen levertijd. Na een week nog niks, zelf email moeten sturen waar het bleef. Kreeg redelijk snel antwoord dat ze de sokken besteld hebben en... Ik had legersokken besteld, volgens de website 1-4 werkdagen levertijd. Na een week nog niks, zelf email moeten sturen waar het bleef. Kreeg redelijk snel antwoord dat ze de sokken besteld hebben en proberen (!) om binnen 2 weken (!!) te leveren... en een matig excuus. Uiteindelijk net binnen 2 weken ontvangen. Sokken zaten in een kapot getrokken (!) zak in een doos. Ik denk dat ze per 8 of 10 binnenkomen, ik had er 6 besteld. Dit zag er niet fraai uit, heel erg slordig. Ik zal niet snel nog een keer iets bestellen als dit de werkwijze van bdstore is.

De prijs voor 6 stuks tegelijk bestellen is interessant.

Willem Kruize

Goeie website, prima levering,

Veel keuze overzichtelijke site en veel informatie

Corinne

Product prima, maar wel late levering, ik moest helaas zelf bellen 2x waar levering bleef...

Goed bereikbaar

Ivo

Super!

Er was wat mis met de geleverde bestelling. Nadat ik een mail had gestuurd belde ze binnen 15 minuten terug met de perfecte oplossing

werk

Heel goed, had schenen besteld die er toch niet meer bleken te zijn, een ander voorstel, ze zijn prima!

Snelle afhandeling

De Graaf

Prima ervaring. Ook tweede paar besteld.

Korrecte afhandeling en telefonisch bereikbaar. Heel belangrijk voor mij.

WinnieS

Prima!