netjes verzorgd en verpakt

E.Rullens

Prima ervaring, alles goed geregeld!!

Tefal gourmetstellen aanschaffen heeft een betere antiaanbaklaag! En hou je beter schoon!! Verder alles prima

Prima afstemming en lekker eten

Telefonisch en via de mail gaven ze aan dat een van de gerechten kon worden vervangen vanwege allergie. De flexibiliteit leek mogelijk, echter werd het niet uitgevoerd. Blijkbaar communicatieprobleem met degene die het uitvoerde.
Het eten wat ook ruim voldoende en goed verpakt bij levering

Concreter een leveringsmoment uit kunnen kiezen. Nu werden we een dag van tevoren ingelicht, maar konden daar ons dagprogramma niet meer op aanpassen.
Ook zijn de prijzen op de website nog niet aangepast aan de werkelijke prijzen van 2019 (btw verhoging...).
Ik zou geĆÆnformeerd worden over onjuiste levering mbt allergie, helaas nog niet gebeurd.

Heel goed

de vis was fantastisch

nee

Familie Touw

We hadden al een supergrote ervaring bij onze buren met een winterbbq. In december was het onze party waarbij we Jaco 3 uur lieten bakken. Daar stond ie in de tuin op een laag nepsneeuw....

Gastheer, voldoende vlees, brood en salades!

Alles was super

Lekker vlees goed verzorgd

Meer saus

Mellany

Goede communicatie, goede service, komen afspraken na

Communicatie, goede salades

Als ik voor 10 personen een BBQ bestel met 5 stukjes vlees per persoon mogen dit wel goede stukken vlees zijn kwa grootte. We hadden de bierfest pakket met ossenstaartpuntjes & spareribs maar 2 van de 10 ossenhaaspuntjes waren wel zo klein dat ik ze niet aan mijn gasten durfde te geven.. Dit was eigenlijk hetzelfde zo met de spareribjes.. Het vlees smaakte zeer goed alleen dit vond ik jammer

Top

Mooie busjes mooi verpakking keurig op tijd

Retourophaalmoment misschien duidelijker omschrijven zodat je niet hele dag thuis hoeft te blijven? In mijn geval kon ik het op mijn oprit achter mijn auto zetten maar dat kan niet iedereen denk ik

Top

Mooie busjes mooi verpakking keurig op tijd

Prima vlees en bijgerechten. Echter niet te spreken over de 2 x bestelling glutenvrij. Er stond niet op de geleverde bakjes dat het glutenvrij was alles bakjes zaten door elkaar in dezelfde koelbox....