Christine Salters

Jammer dat als je aangeeft dat de bakplaat het niet deed er geen reactie meer komt vanuit het bedrijf, je verwacht dan toch dat iemand even contact opneemt

Kwaliteit van het eten

De meegeleverde bakplaat deed het niet. Daardoor alles in de pan moeten bakken wat de sfeer aan tafel niet ten goede kwam

Renata Vissers

Erg lekker zeker een aanrader!

Alles goed en snel geregeld,top!

Frank Rietman

Het was hartstikke goed, ik kreeg Wat beloofd was . Fijn dat we niet hoefden af te wassen en dat een dag later werd opgehaald.

Goede service!

We hadden twee apparaten om te pizzaretten, 1was prima de andere deed het veel slechter . misschien even testen de volgende keer .

Ingrid Gasseling

Een hele goede ervaring!!

Communicatie. Service.

Geen!

Melissa Beijers (Nachtopvang NuNN)

Het eten, de levering en communicatie met de chauffeur was top! Echter heb 3 dagen van te voren gebeld met de vraag of ik een wijziging kon doorgeven (1 vega ipv vlees) en dit was mogelijk als ik... Het eten, de levering en communicatie met de chauffeur was top! Echter heb 3 dagen van te voren gebeld met de vraag of ik een wijziging kon doorgeven (1 vega ipv vlees) en dit was mogelijk als ik dit op de mail zou zetten. Dit gedaan maar helaas is er geen vega geleverd. Dit was een grote teleurstelling voor onze bewoner.

Goed geregeld met de levering en het ophalen van de spullen. Lekker eten.

Wijzigingen aanbrengen die zijn doorgegeven op de door jullie aangegeven juiste manier.

Miranda Gooren

Altijd goed

Duidelijk, snelle levering, goede kwaliteit en meer als voldoende

fam. van Esch

Was heel goed verzorgd

Tonnie vd WAlle

Ten zeerste aan te bevelen

Alles volgens afspraak en de kwaliteit van het BBQ vlees salades en de rest is klasse. Bedankt voor de goede service

Doorgaan zoals jullie bezig zijn. Klasse

Inge KLuitman

bereikbaarheid en flexibiliteit in wat mogelijk is

nee

Eva Ngarbingan