7.6/10

Brent Dorlandt

Zeer goed

Doen wat je beloofd

Thea Romaniuk

Communicatie gaat van hand tot hand. En de ene hand kijkt niet wat de andere hand heeft beloofd of gedaan. Hierdoor moest ik vragen waar mijn bestelling bleef. Ik moest dus handhaven...dat is niet... Communicatie gaat van hand tot hand. En de ene hand kijkt niet wat de andere hand heeft beloofd of gedaan. Hierdoor moest ik vragen waar mijn bestelling bleef. Ik moest dus handhaven...dat is niet leuk...geloof mij.

Goed product

Hou communicatie op een plek.

Vlot

Veel op voorraad!

Personeel die weet waar ze t over hebben!!

Anja Timmermans

Twee weken na de bestelling maar eens gaan bellen waar de bestelling bleef. Die heb ik uiteindelijk een dag later ontvangen. Maar ik denk dat als ik niet gebeld zou hebben het nog niet binnen zou... Twee weken na de bestelling maar eens gaan bellen waar de bestelling bleef. Die heb ik uiteindelijk een dag later ontvangen. Maar ik denk dat als ik niet gebeld zou hebben het nog niet binnen zou zijn

Vriendelijke dame aan de telefoon

Op de site staat bij accessoires dat ze de volgende dag verzonden worden, maar dat blijkt dus niet het geval. Via de app wacht ik nog steeds op antwoord

Joyce Edel

Slecht! Pakketje (kerstbal) binnengekregen en hoorde gelijk al gerammel toen ik het van de bezorger kreeg.
De kerstbal lag in een heel dun doosje zonder enige bescherming, dus het kon niet anders dan stukgaan.
Helaas geen leuke kerstbal aan mijn vriend kunnen geven voor kerst.
Heb een week geleden jullie een mail gestuurd met foto’s en uitleg erbij om mijn geld terug te vragen en nog steeds geen reactie gekregen.

Beter verpakken door in een stevigere doos te doen en in bijv. Piepschuim.

Bas van de Ven

Duidelijke website.

Magdalien Punte

Super snel en top geleverd!

Mooi assortiment! Makkelijke site, super snelle levering!

Doosmaat was erg groot voor artikel, maar is niet erg.

Jacqueline Van Eijden

Super service

Komen afspraken na

Harmen Kooijker

Prima. Product was helaas niet leverbaar. Maar gelukkig heb ik een goed alternatief gekregen en ik had het snel in huis.

Snelle verzending. Oplossing gericht

Voorraad in webshop aangeven wat wel en niet op voorraad is.

roos den Toom

Altijd super

Snelle levering, makkelijke website en alles op voorraad. Duidelijke beschrijving product

Verpakkingsdoos was erg groot voor het product