7.8/10

Ortwin Jenar

Super

Prijs mag wat lager 😉

Annemieke Dokter

Prettige, overzichtelijke website en snelle levering

R. Peekstok

In één woord rampzalig. Na 7 weken wachten zonder enige update en eindeloze pogingen tot contact van mijn kant (telefoon wordt niet opgenomen, op emails geen reactie en via de chat tref je iemand... In één woord rampzalig. Na 7 weken wachten zonder enige update en eindeloze pogingen tot contact van mijn kant (telefoon wordt niet opgenomen, op emails geen reactie en via de chat tref je iemand die niets kan vertellen) eindelijk iemand aan de lijn. De bestelling zou vandaag arriveren met DHL, dus thuis gebleven en nu strandt de trein daar weer (niemand gezien, maar DHL geeft aan dat de bezorging verhinderd is). Ik ga de handel nu maar annuleren en op zoek naar een echte winkel. Hier koop ik in elk geval nóóit meer iets.

Zie de beschrijving van mijn ervaring hierboven.

Rudy Lopez

Heel goed

Kwaliteit, respons, klantvriendelijk

Kees Hoorn

Het is een leuke ervaring om op de site te shoppen voor nuttige en leuke hebbedingetjes of een cadeau voor een collega egg eigenaar

Van BBQ tot kerst bal alles is te vinden

Petet Cornelisse

Had problemen met bestelling maar ze hebben het keurig opgelost

De terug koppeling op mijn bestelling

Bericht wanneer artikel exact komt

Gerard Creuels

Zeer goed

overzichtelijk

Sara

Ik heb een maand geleden producten besteld met de gedachte dat er een next day delivery zou zijn. Ik ben een maand verder en heb niets ontvangen! Mails worden niet behandeld en via de telefoon werd... Ik heb een maand geleden producten besteld met de gedachte dat er een next day delivery zou zijn. Ik ben een maand verder en heb niets ontvangen! Mails worden niet behandeld en via de telefoon werd er verteld dat ik zou worden teruggebeld echter was dit niet waar. Ik zou iedereen aanraden hier niet te bestellen!

Armando Alting

Super

Goede communicatie en snelle levering

Niets

Vincent Hutten