7.8/10
7.4/10

Rik Kelder

Snelle levering, netjes verpakt, en keurig product.

Zie hierboven

Nvt

Gerjon Molenkamp

Snelle levering en keurig product. Jammer dat jullie het pakket waren vergeten te frankeren. Dat kostte ons nog € 5,50 bovenop de € 7,50 verzendkosten.
Groeten Gerjon

D vd Valk

Zeer slecht als het gaat om contact op te nemen bij een vraag cq klacht.

Snelle levering ….sales driven

Sta je klanten die normale vragen hebben te woord ook al is het een klacht. Wellicht gaan de zaken te goed. Het komt nu over als een slechte autoverkoper. Zodra de handtekening staat en het geld is... Sta je klanten die normale vragen hebben te woord ook al is het een klacht. Wellicht gaan de zaken te goed. Het komt nu over als een slechte autoverkoper. Zodra de handtekening staat en het geld is overgemaakt dan is het klaar voor jullie. Jammer!

Dennis van Hal

Ik moest mailen, whatsappen (zonder reactie na 6 werk dagen) en daarna nog bellen om te vragen waar mijn bestelling bleef. De medewerker gaf toen aan dat zij een nieuw systeem hadden en dat hij de... Ik moest mailen, whatsappen (zonder reactie na 6 werk dagen) en daarna nog bellen om te vragen waar mijn bestelling bleef. De medewerker gaf toen aan dat zij een nieuw systeem hadden en dat hij de pakbon gelijk ging uitprinten en de bestelling verzonden zou worden. Ik vind dit echt heel raar, als ik niet had gebeld had ik waarschijnlijk nooit mijn bestelling gekregen. Geen reactie dus op mailtjes of whatsapp. Uiteindelijk was de medewerker aan de telefoon behulpzaam en loste het probleem op.

Gewoon reageren op mails en whatsapp en doen wat je beloofd op de website. Niet klanten laten bellen om vervolgens er achter te komen dat de bestelling nog helemaal niet eens is opgepakt.

Rene Koster

Online bestelling plaatsen gaat heel soepel en snel.

Mensen opnieuw hoogte brengen als artikelen niet op voorraad zij. Ik heb 2 keer moeten bellen waar me bestelling bleef. Het was een kado dus konden we het kado niet op tijd geven.

Marcel

Tot nu toe zeer slecht

Demy

Niet al te best

Op tijd leveren, het pakket zou volgens de site de volgende dag geleverd worden(voor 15h besteld) maar werd 3 werkdagen te laat geleverd, anders graag een mail met excuses voor de eventuele... Op tijd leveren, het pakket zou volgens de site de volgende dag geleverd worden(voor 15h besteld) maar werd 3 werkdagen te laat geleverd, anders graag een mail met excuses voor de eventuele vertraging ivm drukte o.i.d., bovendien kwam de doos helemaal verkreukt en al half open aan.

Klant

Verkeerde producten besteld, werden na telefonisch contact snel omgeruild.

Artikelen verpakt in een te grote doos (verspilling) en waren niet goed - b.v. met inpakpapier - beschermd.

Johannes van Otterloo

Moeizame start, veel mailverkeer om duidelijk te maken dat accessoire uitverkocht was, weer later bij betalen

Goede service om foute bezorging op te lossen door direct nieuwe accessoire te sturen

Personeel aan telefoon goed trainen

Fenny De lange

Goedemiddag
Goedemiddag
Ik had 3 februari een bestelling gedaan en er werd niet bij vermeld dat het niet op voorraad was , dat vond ik erg jammer aangezien het een verjaardags cadeau was voor dinsdags en werd dus niet optijd bezorgd omdat het er niet bij vermeld was , dat vond ik wel een minpunt !! Werd donderdags 2 dagen na de verjaardag geleverd , erg jammer !!

Tip van mij , als het niet op voorraad is vermeld het er even bij