7.8/10
7.6/10

Simon

Een echte ramp. Bestelling al 2 maand onderweg en na herhaaldelijk contantopname nog steeds geen enkel feedback.

Zowat alles

peter ottenheim

Top

degelijk

Ramon De Waal

Service gericht

Communicatie

Luc Baelen

Aankoop twee stuks multi-level rack

Vlotte service. Alles perfect.

S. Gootjes

Snelle en correcte levering

Erik Rotteveel

Zeer positief, snelle en servicegerichte levering

Bijbehorende workshop

Completere basisset aanbieden

anoniem

Een uur gereden voor een zogenaamde showroom van 200 m2, slechts een magazijn aangetroffen. Misschien is het een idee om op de website aan te geven dat de showroom nog in aanbouw is? Mij ben je... Een uur gereden voor een zogenaamde showroom van 200 m2, slechts een magazijn aangetroffen. Misschien is het een idee om op de website aan te geven dat de showroom nog in aanbouw is? Mij ben je kwijt als klant door dit soort nalatigheden.

Aad Eggen

Positief

Snelle correct levering

Mijn levering kwam in 2 delen, dit had duidelijker aangegeven kunnen worden.

Dé Slager

Ik heb al wel betaald voor een service beurt voor mijn BBQ maar heb nog niets gehoord. Inmiddels is dit goed opgelost door het schoonmaakbedrijf

als er op de website staat dat je binnen een paar dagen wordt gebeld voor het maken van een afspraak om een service beurt uit te laten voeren en je hoort helemaal niets, dan klopt er iets niet! Maar... als er op de website staat dat je binnen een paar dagen wordt gebeld voor het maken van een afspraak om een service beurt uit te laten voeren en je hoort helemaal niets, dan klopt er iets niet! Maar zoals gezegd is dit inmiddels rechtgezet, waarvoor dank.

Vince van Hoek

Slechte ervaring. Dinsdag wat besteld en zou eigenlijk donderdag geleverd worden. Had nog geen T&T ontvangen dus besloot jullie donderdag eens te bellen. Kreeg iemand aan de telefoon die me... Slechte ervaring. Dinsdag wat besteld en zou eigenlijk donderdag geleverd worden. Had nog geen T&T ontvangen dus besloot jullie donderdag eens te bellen. Kreeg iemand aan de telefoon die me adviseerde de volgende keer wat eerder te bellen. Bestelling was gewoon op voorraad maar niet meegestuurd, als ik eerder gebeld had dan was het wel verstuurd werd me verteld. Lekker de schuld bij mij leggen ipv gewoon een bestelling versturen binnen de door jullie beloofde levertijd. Cadeau komt nu te laat binnen voor het feest van iemand die 50 wordt. Staan we als vriendengroep mooi voor lul zonder cadeau, bedankt.

Afspraken nakomen