8.5/10
7.9/10

Goudswaard

Prima, veel kennis, gastvrij en flexibel.

George MacKenzie

Google

web access easy

it would be good if you would also offer a service upon delivery of setting up the egg by one of your company's experts. this service is offered in the US and UK and is very good

Maikel van Workum

Uitgebreide website met veel keuze mogelijkheden. Snelle levering.

Goede service nav telefoontje. Zie verder onder tips.

De bestelling werd niet compleet geleverd. Sterk punt is dat dit direct telefonisch, ook na kantoor tijd, werd aangenomen een opgelost. Echter bij verzending had feitelijk een mail gestuurd moeten worden dat 1 artikel vertraagd geleverd zou worden (met veronderstelde leverdatum).
Wellicht dat een keuzemogelijkheid in het begin: ik ben in het bezit van type ....., de keuzemogelijkheden en daarmee versnelde aankoop, kan bevorderen. De keuze is nu wel erg groot.
Eventueel bij inloggen na een eerdere bestelling (email of ordernummer in te geven) er tips kunnen worden gegeven en of directe verrekening van kortingsbonnen.

Van der Mark / Hercuton

Twee maal een green egg large besteld met een tafel. De green egg komt eerder dan de tafel, maar de bezorger van de tafel heeft de egg er wel even goed in gezet de eerste keer. Nu de tweede keer...

Levering wordt goed afgestemd en na gebeld. Het starterspakket geeft je een goede basis.

De levertijd tussen de egg en de tafel is te lang. De kans op beschadiging van de egg is groot zo als ze 3 weken in de weg staat. Dan kun je beter het geheel later leveren.

Huub Verwoolde

Bestelling ging redelijk soepel.

Prima assortiment

Zou handig zijn als de green egg reeds in het tafelmeubel is geplaatst. Nu kwam het in 2 delen en moet je zelf ff bedenken hoe je zo’n gewicht “even” gaat plaatsen. Voor de rest alles helemaal goed...

Boon

Klanten bedrog grilverhoger voor medium besteld en grilverhoger voor mini geleverd .Uitleg was dit word nu geleverd voor medium ? Klanten verwachten dan ook dat dit op jullie website zou vermeld...

Geen enkel

Eerlijkheid

Erik van der Meulen

Prima, vlotte communicatie

Vlotte levering

Green egg was er erg vlot. Meubel kwam later nadat ik een herinneringsmail gestuurd had, was druk dus heb getekend voor ontvangst en dus het meubel geaccepteerd. Als dit de kwaliteit is die voor deze prijs geleverd wordt, erg matig in de afwerking, leek mij echt een haast klus. Had toevallig een timmerman aan het werk en die heeft nog het deurtje verstevigd, hij wees mij op meerder dingen die een vakman nooit zo gedaan zou hebben, ook was de kast aan de voorkant afgewerkt met een plank waar een hap uit was. Maar goed zelf getekend zonder hem goed te bekijken. Dus conclusie green egg dikke prima, meubel zou ik niet iemand aanraden. Had ook aangevinkt dat ik wel een clinic wilde volgen ipv het starterspakket, ook daar tot op heden nog geen reactie op gehad.

Rene Jansen

Het was even zoeken om te bestellen. Vond het niet heel gemakkelijk om een bestelling te doen. Was ook mijn eerste bestelling.

Veel keuze.

Ik had iets besteld wat niet meer te bestellen is. Dit zou ik dan uit het assortiment halen. houtskool was dat.

nancy renders

Vlotte, vriendelijke en klantvriendelijke dealer.
Correct, eerlijk en snelle levering.
Mooie buitenkeuken met big green egg gekocht, nog mooier als op foto;
De mensen die de...

Duidelijke informatie en vriendelijk.
Mooi product voor een correcte prijs.

Contact met klant op de dag van levering zodat misverstanden ivm leveringsdag en/of -tijd vermeden kan worden.
Bij aankoop big green egg krijgg je een starterspakket. Je verwacht dan producten van big green egg zelf, dat was echter niet volledig het geval. Dit zou misschien wel gezegd kunnen worden.

Swabedissen

Erg goed. Prettig dat er een telefoontje komt om te vragen wanneer ze kunnen leveren

Fijne webshop goede service bij vragen

Service om bijv big green egg in elkaar te laten zetten