8.1/10
8.5/10
7.7/10

Stef Engbersen

Over het algemeen tevreden.

Goed te bereiken, hulpvaardig

Klinkt heel stom, maar je moet doen wat je zegt. Op jullie site staat veel informatie, echter komt dit niet overeen met hoe het echt gebeurd. Ikbdoel hiermee vooral op, dat jullie zeggen zodra er... Klinkt heel stom, maar je moet doen wat je zegt. Op jullie site staat veel informatie, echter komt dit niet overeen met hoe het echt gebeurd. Ikbdoel hiermee vooral op, dat jullie zeggen zodra er een kamado besteld is, jullie heel snel al contact opnemen over de bezorging. Echter dit gebeurt niet. Ik heb zelf contact op moeten nemen, daarna wordt gezegd dat de transporteur contact met me opneemt, ook dat is niet gebeurd. Hij stond ineens voor de deur met mijn bestelling.
Verder zou ik graag van jullie horen dat er iets niet leverbaar is van een stelling. En niet dat ik zelf moet bellen wanneer ik iets mis, waarna een credit factuur wordt gemaakt.

Op die kleine puntjes na, zeer tevreden over de producten

Jan willem Van der lugt

Mijn eerste kennismaking verliep niet zo goed, van de bestelling met twee producten is er maar 1 aangekomen zonder enige communicatie van jullie kant

product is mooi

meer communiceren

Bjorn Skrzycki

Top service

Top kwaliteit

Geen opmerkingen

Gopal Ruparelia

Erg goed. Nette en snelle service in de winkel. Medewerkers hebben verstand van zaken.

Kennis is aanwezig en hulp wordt snel geboden.

Als op de webshop wordt aangegeven wat in de winkel op voorraad aanwezig is, zou dat fijn zijn.

M Bron

Very good

Good customer service and responded to my follow-up requests.

Johan Doms

Snel en de foutieve referentie correct vervangen

Prijs en gamma

Iets betere communicatie indien er een referentie niet geleverd is en de opvolging

FP

Als je een dergelijk (zie onderstaand) antwoord krijgt op de vraag of verkeerd (te groot) bestelde producten kunt ruilen voor dezelfde spullen in de juiste maat.....

”Door de...

”Door de drukte van het seizoen en de huidige omvang van de orders hanteren wij een strak en duidelijk omruil/ retour beleid van 14 dagen. Ik mag hierin geen uitzonderingen maken helaas, anders moeten wij dat voor iedereen gaan doen .

Het is ook niet zo dat ik nu bij mijn leidinggevende aan kan kloppen dat het net ietsjes buiten deze termijn zit. Het is er namelijk ver overheen dat speelt ook nog mee in dit besluit”

...dan zakt de moed je wel ‘ns in de schoenen en moet je concluderen dat we op het gebied van klantvriendelijkheid in NL helaas nog vaak een lange weg te gaan hebben.

...tsja

LV Trading BV

Prima ervaring, goed geholpen, mooie showroom en veel produkt aanbod.

Goed advies

BJJ Deekens

Overzichtelijke site

Aan de telefoon zou wat vriendelijker mogen