7.8/10
7.6/10

V.D. Meer

Mooie producten en snelle levering!

Paul Boelens

Prima, ik werd voortijdig al ingelicht over een vertraging, netjes! Verder keurig geleverd.

Goede communicatie, smakelijk product .

Seals controleren voor verzending! , 2 van de vijf potjes waren niet goed gesloten

Robert Erkens

Grote sortering

vriendelijkheid en kwaliteit

gewoon zo doorgaan

Feedback

Dozenschuiver

Duidelijke website

1. Controleer dat je het juiste produkt verstuurd. 2. Check of produkt dat je aanbiedt is vernieuwd/veranderd 3. Reageer op verzoek tot retour zending. 4. Reageer op rappel verzoek tot retour... 1. Controleer dat je het juiste produkt verstuurd. 2. Check of produkt dat je aanbiedt is vernieuwd/veranderd 3. Reageer op verzoek tot retour zending. 4. Reageer op rappel verzoek tot retour zending. 5. Voor verbeteringen door op feedback op rappel verzoek retour zending.

Marc van der Meulen

B Boering

Bestelling kwam beschadigd aan, mail gestuurd daarna geen reactie.

Kwaliteit

Henk Hoogerbrug

Stem de verpakking af op de inhoud. Bij de laatste bestelling kregen we een enorme doos waarin 2 kleine doosjes aanmaakblokjes zaten.
Bij de zwaardere producten heeft dit dus ook tot schade of...
Bij de zwaardere producten heeft dit dus ook tot schade of beschadigde verpakking geleid.

Daisy Leemreize

Het duurde erg lang voordat mijn bestelling verstuurd werd. Uiteindelijk is het in 4 verschillende pakketten verzonden

Eva Leemhuis

Ik heb geïnformeerd naar de levertijd omdat het een cadeau betrof. Uiteindelijk was het toch niet op tijd en heb ik zelfs nog 1,5 week daarna moeten wachten.

Paul

Prima levering, goed verpakt en op tijd

Afspraken nagekomen, compleet

De krat met spullen was te zwaar om over ons grindpad te verplaatsen. Dat is wel een extra melding waard.