8.5/10
7.9/10

Francesca Kookt

Mijn eerste ervaring met de store. Groot aanbod, handige navigatie, makkelijk om te bestellen.

Het grote aanbod vind ik sterk, daardoor kan ik alles op een plek bestellen.

(Nog) niet.

Shawn Hoogesteger

Ik kwam via Google bij deze webshop terecht, en vond het gelijk een overzichtelijke site ..
toen ik echt wat nodig had heb ik het op deze webshop besteld

Overzichtelijk
Netjes

Kreeg geen mail dat het pakketje op de post was voor verzending.

Dimitri Vermeulen

Duidelijke en goed gestructureerde webshop. Mooi assortiment en steeds een prima service. Zelfs in het weekend werd ik geholpen bij het kiezen van het juiste egg!

Snelheid van antwoorden op vragen en de chat functie.

Sectie waar klanten recepten of tips kunnen delen.

Van Gelderen

Leuke winkel met een uitgebreid assortiment. Goed advies gekregen over de aanschaf van mijn big green egg.

Laat bereikbaar via de chat en op whatsapp wordt ook gereageerd. Lijntjes zijn lekker kort dus als er overlegd moet worden

C. Talbot

Bestelling ging vlot en product snel geleverd. Erg prettig dat ik via DPD live kon volgen hoe veel stops er nog waren voordat mijn bestelling geleverd werd.

Makkelijk en snel te bestellen

Barbra Weber

Goede uitleg bij de koop van de BGE. Nemen alle tijd om je wegwijs te maken in alle mogelijkheden.

Het feit dat je niet via internet hoeft te bestellen maar ook naar de winkel kan om alles te zien. Zelf vind ik dat erg prettig, het gaat toch om flinke bedragen.

Wat er wel en niet in het starters pakket zit is nog wat onduidelijk als je alles ontvangt

Axel van den Burg

Prima geregeld, duurde alleen een paar dgn en werd daarvan niet op de hoogte gesteld

Prijs/kwaliteit

Klanten meer informeren omtrent status

GroeiZaken

Eenvoudige en functionele website. Telefonisch en/of via chat mag vriendelijker. Hierdoor haak je af...... sorry! Zo vriendelijk als de website is, zo onpersoonlijk is de chat en het telefonische...

Duidelijke en klantvriendelijke website.

Zie verbeterpunt bij vraag 1

Ben heel erg tevreden echter knapte ik af door het telefonische en chat contact. Zoveel aandacht er is voor je op de website, zo gehaast komt het telefonisch en chatten over. Denk dat het te druk is momenteel.....

After Sales heb ik geen ervaring mee dus kan ik geen score geven......

Raf

Duidelijke website, geen verzendbevestiging of track&trace

Breed assortiment

Geen track & trace