8.5/10
7.7/10

Niels

Super

Goede service en goede voorlichting

Blijven doen waar jullie goed in zijn

Marcel Peeters

Goed geadviseerd en materialen zijn snel geleverd

Astrid

Het was onze eerste kennismaking met deze winkel. Eerst via de chat en daarna in de showroom. Van begin tot eind goed geholpen, levering daarna ook uitstekend gegaan.

Kennis van zaken, behulpzaam.

Nvt

Nathalie

Na online bestelling snel telefonische terugkoppeling en advies . Vervolgens snel geleverd!

Goede website . Mooi assortiment .

Nog niks te benoemen

Fred

Top! goed geholpen en snelle bezorging

mooie website

Gerard Nelemans

Prettig bedrijf om iets te kopen. Wel jammer dat er zo weinig BBQ op voorraad zijn

Goede uitleg green egg

Koen Schoone

Door de grote drukte I.v.m. Corona was het erg lastig om een indicatie te ontvangen wanneer de bestelling geleverd kon worden. Ook de helpdesk was lastig bereikbaar en op de momenten dat ik hun... Door de grote drukte I.v.m. Corona was het erg lastig om een indicatie te ontvangen wanneer de bestelling geleverd kon worden. Ook de helpdesk was lastig bereikbaar en op de momenten dat ik hun bereikte werd me maar verteld de bestelling te annuleren alleen werd me niet duidelijk gemaakt hoe dat moest. Na ongeveer een week stond de bestelling ineens op de stoep, had ik vooraf geweten dat de bestelling toen geleverd zou worden was er geen frustratie geweest.

Spullen zijn in goede staat geleverd en prijs was top.

Ook in gevalle van extreme drukte is informatie voorziening omtrent het bestelde goed cruciaal. Doordat mij geen enkele info verschaft kon worden omtrent de bestelde producten die toch al snel een... Ook in gevalle van extreme drukte is informatie voorziening omtrent het bestelde goed cruciaal. Doordat mij geen enkele info verschaft kon worden omtrent de bestelde producten die toch al snel een waarde van bijna 500€ vertegenwoordigde ontstond er een gevoel dat ik werd opgelicht. Als mij gewoon was verteld, excuus uw producten zullen niet op maandag maar op vrijdag worden geleverd had dat rust en begrip opgeleverd.

Henk Schoenmakers

Gemengde gevoelens ...

De green egg werd snel geleverd

Heb op 18/4/20 nog zes accessoires besteld. Op de levering ben ik ondertussen al precies één maand en 2 dagen aan het wachten. Driemaal contact nemen via chatbox website leidde tot niets, dan maar... Heb op 18/4/20 nog zes accessoires besteld. Op de levering ben ik ondertussen al precies één maand en 2 dagen aan het wachten. Driemaal contact nemen via chatbox website leidde tot niets, dan maar zelf telefoneren. Eén artikel van de zes was niet voorradig, kan gebeuren, maar waarom dan geen deelleveringen??
Wordt verder niet geïnformeerd over de status van de bestelling, moet zelf steeds het initiatief nemen.

Eddy Koiter

Duidelijke uitleg

Snelle levering van standaard producten

Reageren op mails

Jasper van den Akker

In eerste instantie was ik ontevreden over de communicatie mbt een vertraagde levering. Na telefonisch overleg hebben ze het netjes en snel opgelost met een royale tegemoetkoming.

Ruim aanbod.