7.6/10

R van de Water

Bezoek aan showroom als prettig en volledig ervaren

uitleg en praktische tips, website

bezorgservice en after sales

Stijn Helsen

So far so good

goede informatie

Alexander de Tombe

Tot op heden een zeer slechte ervaring, geen communicatie. Wacht nog steeds op een mail met een track and trace. Meerdere mails gestuurd maar krijg geen response. Ook mega onbeleefd geholpen door de... Tot op heden een zeer slechte ervaring, geen communicatie. Wacht nog steeds op een mail met een track and trace. Meerdere mails gestuurd maar krijg geen response. Ook mega onbeleefd geholpen door de klantenservice. Als ik morgen geen reactie ontvangen heb, doe ik aangifte bij de politie van oplichting, van het niet leveren van goederen.

Alles

Richard

De site is redelijk handig, hoewel ik een aantal dingen niet kon vinden in de zoekfunctie maar wel door de bladen door te lopen. Das jammer, maar aan de andere kant krijg je ook weer nieuwe ideeën... De site is redelijk handig, hoewel ik een aantal dingen niet kon vinden in de zoekfunctie maar wel door de bladen door te lopen. Das jammer, maar aan de andere kant krijg je ook weer nieuwe ideeën voor wat ook handig kan zijn.

Het contact met dr klantenservice is lastig te leggen via de app. Gelukkig wordt er wel terug gebeld op de mail wordt heel vlot gereageerd. Persoonlijk zou ik het advies geven om niet te bellen of te chatten. Maar te mailen. Dan is de reactie goed en als het handiger is voor hun, dan bellen ze jou. Dat scheelt een stuk in communicatie.

Prijs en reactie per mail

Communicatie

Jansen

Waardeloos onvriendelijk bedrijf! Op de website wordt aangegeven dat er een buitenkeuken geleverd kan worden tegen afwijkende maatvoering en voor alle kamado modellen. Bedrijf gebeld en kreeg... Waardeloos onvriendelijk bedrijf! Op de website wordt aangegeven dat er een buitenkeuken geleverd kan worden tegen afwijkende maatvoering en voor alle kamado modellen. Bedrijf gebeld en kreeg vervolgens een absurd onvriendelijke man aan de telefoon, die mij mededeelde dat ze hier echt niet aan gingen beginnen. Ik kon alleen kant & klare producten kopen. Ik gaf aan dat dit op de website vermeld staat en toen zei hij dat ik me hier niet mee moest bemoeien en hij niet in discussie ging (er was nog niet eens een discussie, ik stelde slechts een vraag...) Bizar hoe die man reageerde aan de telefoon. Zeer klantonvriendelijk.

B. Scheltema

Niet bereikbaar

Klantenservice verbeteren

zeki Demirturkoglu

Veel keus en snelle bezorging

heel veel keus en scherpe prijzen

Peter Wassenaar

Alles werd keurig geleverd

Onderdelen voor de bge

Filip Sleeuwagen

Correcte bestelporcedure - ondermaatse verpakking waardoor onderdeeel beschadigd aankwam

aanbod, bestelproces

dozen met breekbare inhoud in een veel groter doos stoppen voor verzending zonder opvulmateriaal leidt per definitie tot beschadigingen

Jan Beyen

Overwegend goed

Zeer sterke leveringstijd, besteld en een dag later al geleverd. Top!

Dienst na service kon beter. De ring van de minimax is minder breed dan we hadden. Wij gingen er vanuit dat dit mogelijk een foute levering was. We werden maar moeilijk geholpen na de levering, en... Dienst na service kon beter. De ring van de minimax is minder breed dan we hadden. Wij gingen er vanuit dat dit mogelijk een foute levering was. We werden maar moeilijk geholpen na de levering, en de product kennis ontbrak in de feedback die we gekregen hebben