7.9/10

Van Gelderen

Leuke winkel met een uitgebreid assortiment. Goed advies gekregen over de aanschaf van mijn big green egg.

Laat bereikbaar via de chat en op whatsapp wordt ook gereageerd. Lijntjes zijn lekker kort dus als er overlegd moet worden

C. Talbot

Bestelling ging vlot en product snel geleverd. Erg prettig dat ik via DPD live kon volgen hoe veel stops er nog waren voordat mijn bestelling geleverd werd.

Makkelijk en snel te bestellen

Barbra Weber

Goede uitleg bij de koop van de BGE. Nemen alle tijd om je wegwijs te maken in alle mogelijkheden.

Het feit dat je niet via internet hoeft te bestellen maar ook naar de winkel kan om alles te zien. Zelf vind ik dat erg prettig, het gaat toch om flinke bedragen.

Wat er wel en niet in het starters pakket zit is nog wat onduidelijk als je alles ontvangt

Axel van den Burg

Prima geregeld, duurde alleen een paar dgn en werd daarvan niet op de hoogte gesteld

Prijs/kwaliteit

Klanten meer informeren omtrent status

GroeiZaken

Eenvoudige en functionele website. Telefonisch en/of via chat mag vriendelijker. Hierdoor haak je af...... sorry! Zo vriendelijk als de website is, zo onpersoonlijk is de chat en het telefonische...

Duidelijke en klantvriendelijke website.

Zie verbeterpunt bij vraag 1

Ben heel erg tevreden echter knapte ik af door het telefonische en chat contact. Zoveel aandacht er is voor je op de website, zo gehaast komt het telefonisch en chatten over. Denk dat het te druk is momenteel.....

After Sales heb ik geen ervaring mee dus kan ik geen score geven......

Raf

Duidelijke website, geen verzendbevestiging of track&trace

Breed assortiment

Geen track & trace
Geen reactie op email

M de Groot

Alles netjes geleverd

Goede service

Woudenberg

Egg gekocht op basis van kundig en praktisch advies. Ongedwongen advies en de match zoeken of de klantwens past bij de mogelijkheden vd egg.

Persoonlijk advies over de producten en tonen van de verschillen vanuit praktisch oogpunt. Aftersales, direct gebeld nadat er onduidelijkheid was ontstaan over nalevering. Goed opgelost.

Klant informeren als er een nalevering zou zijn. Ook als een product niet voorradig is, klantcontact om alternatief te bieden. Dit is bij mij mogelijk incidenteel en reactief gebeurd maar kan proactief.

Goudswaard

Prima, veel kennis, gastvrij en flexibel.

George MacKenzie

Google

web access easy

it would be good if you would also offer a service upon delivery of setting up the egg by one of your company's experts. this service is offered in the US and UK and is very good