Positief. Snelle reactie en correcte levering.

Zeer correcte service

vincent coopman

Vriendelijke, eerlijke en bekwame persoon

Goed op de hoogte van voor en nadelen van de Green egg en de toebehoren

Kolen besteld

Snelheid

Heiko

Nieuw "petje" besteld voor mijn BGE

Door omstandigheden doosje pas na een paar weken kunnen openen, kwam er achter dat het petje gebroken was. Contact opgenomen, werd aangegeven dat ruilen wellicht moeilijk was maar direct een nieuwe ontvangen. Helemaal super.

Dave van Veen

Snelle service. Overzichtelijke site.

Bij veel sites is het exact bekend wanneer het pakket aankomt. Bij mijn bestelling bij de BBQ Green Egg Store was het overigens prima op tijd had alleen fijn geweest als ik een bericht had ontvangen dat het onderweg was

Guido van der Meulen

Ik vond onze ervaring uiterst prettig, wij waren eigenlijk op vakantie en op doorreis. Ik wist dat er een Green Egg bedrijf in de buurt was en besloten gewoon via de website een bericht te sturen....

Wij vonden het prettig dat er de tijd genomen werd, en een duidelijke uitleg aanwezig was. Ook was de product uitleg zeer naar wens.

Eigenlijk was alles naar wens en zie ik niet direct verbeterpunten. De locatie was makkelijk te vinden en er was voldoende parkeerruimte aanwezig.

Daniella

Slechte ervaring! 21 september een BBQ tafel besteld en betaald. Vervolgens niets meer vernomen over de levering (volgens de voorwaarden 7-10 dagen).
Het bedrijf is ook telefonisch en via de...

Reactie BBQ Green Egg Store:

Beste heer/ mevrouw,

Allereerst excuses voor de vertraging in de levering. Dat wij echter telefonisch niet te bereiken waren kan kloppen. Er stond namelijk een melding op onze website dat we een week met vakantie waren. Graag daar voor een email in de plaats te sturen. Onze timmerman zal overigens deze week contact met u opnemen om de leverdatum af te spreken.

Mvg,

BBQ Green Egg Store

We bestelden een tafel voor onze medium green egg.
Dit gebeurde net na de verlofperiode. Enkele dagen nadat we de bestelling online uitvoerden kregen we telefoon dat de leveringstermijn...

Regelmatig werd ik op de hoogte gehouden van de voorziene leverdatum. De leverancier was tijdig op de afspraak ondanks hij al serieuze afstanden had afgelegd. Hij hielp met de egg in de tafel te plaatsen.

Levertermijn was langer dan op de site vermeld. Mijn volle begrip voor de vakantieperiode maar 6 weken ipv 10 dagen is een groot verschil.

Heldere site, veel producten

veel producten

nog iets meer tips & tricks in praktijk zou leuk zijn, toepassen van recepten

Heel snel en correct

Zie boven