Levering
Info over verloop bestelling

Gwen Blagrove

Workshop geboekt . Het boeken ging moeizaam . Er was wat aan de hand waardoor ik niet jn het systeem kon . Daarna had ik heg geboekt met hulp maar op de dag dag wij zouden gaan kregen wij een mail... Workshop geboekt . Het boeken ging moeizaam . Er was wat aan de hand waardoor ik niet jn het systeem kon . Daarna had ik heg geboekt met hulp maar op de dag dag wij zouden gaan kregen wij een mail waarin stond dat de boeking niet gelukt was . Wij waren al onderweg . Na telefonisch contact bleken we toch op de lijst te staan en hebben genoten van een heerlijke workshop

Behulpzaam . Workshop was erg leuk !

Dat online reserveringssysteem werkte niet goed

Synco van den Bliek

Ruim assortiment

Eerlijk

Lily Christiaens

Begin juli hebben wij een infrarood thermometer die de warmte van de olaat meet besteld . Wij hebben nooit bericht gehad , ik heb ook al telefonisch contact gehad met een infolijn , die ging... Begin juli hebben wij een infrarood thermometer die de warmte van de olaat meet besteld . Wij hebben nooit bericht gehad , ik heb ook al telefonisch contact gehad met een infolijn , die ging informatie doorgeven , en met ons contact laten opnemen , ondertussen nog altijd niets gehoord . Spijtig!

Vriendelijk personeel

Wij hadden toch graag enige info gehad over onze bestelling maar dit is nooit gebeurd

Bert Vermeijden

Vriendelijke enthousiaste medewerkers met kennis en ervaring

Veel beleving in de showroom. Veel aanwezig waardoor goed vergelijk mogelijk is

Niet zo zeer voor de winkel. Ik heb de acacia tafel van big green egg besteld. Hiervan heb ik de bevestiging van de wielen opnieuw moeten monteren omdat dit uitbrak uit het hout.

Dennis Eijsermans

Goede service

Advies en service

Nick Wolfs

Voor de 1e keer sekelbos hout besteld, in 1 woord super!, super hout om te barbecueën met vuurschaal en plancha, brand lang en geen rookontwikkeling.

Super kwaliteit en zeer snelle levering, top!

Reactie BBQ Experience Center:

Bedankt voor je bestelling en dank voor het compliment!

Alex Reis

Vriendelijke mensen, heel goed bedinning ter locatie, maar leveringstermijn van de BBQs kan beter

Ik werd heel vriendelijk bediend door de logistiek planning alsook bij ophaling van de aankoop in het magazijn. Website is gebruikersvriendelijk en assortiment is echt top.

Het kan duidelijker worden weergegeven de eerst mogelijk leveringsdatum van de BBQs in de website. Ik had de BBQ besteld en ineens wat stukken vlees om te barbecuen, maar helaas kon het pas geleverd... Het kan duidelijker worden weergegeven de eerst mogelijk leveringsdatum van de BBQs in de website. Ik had de BBQ besteld en ineens wat stukken vlees om te barbecuen, maar helaas kon het pas geleverd worden de week na de week van de besteling (heb op maandag besteld, levering voor volgende week maandag). Ze zijn zo vriendelijk geweest om mij langs te laten komen op te halen, en ik heb wel chance gehad dat hun depot in Rosendaal maar 45m afstand van mijn woning was. Kan mij inbeelden dat voor anderen het niet even gemakkelijk was geweest.

Reactie BBQ Experience Center:

Dank voor de feedback Alex! We zijn hard aan het werken om BBQ's nog sneller te kunnen leveren - binnenkort kan dit binnen 2 werkdagen. De uitdaging hierbij is dat het niet even een pakket is om bij... Dank voor de feedback Alex! We zijn hard aan het werken om BBQ's nog sneller te kunnen leveren - binnenkort kan dit binnen 2 werkdagen. De uitdaging hierbij is dat het niet even een pakket is om bij de buren af te geven of een 2e afleverpoging voor af te spreken, een persoonlijke leveringsafspraak is belangrijk. Goed om deze input te ontvangen, gaan we mee aan de slag. Veel plezier van je BBQ!

tom mortier

Zeer veel kennis in huis, aangenaam contact.

Ze hebben alles gewoon staan. Enorm veel keuze.

Ca va.

Reactie BBQ Experience Center:

Bedankt voor je bestelling en dank voor het compliment Tom!

Piet Peters

Prima bedrijf, zeer leuke workshop en het bestellen van producten gaat eenvoudig en snel.

Attent en klantvriendelijk

Kris Van Acker

Aangenaam

Klantvriendelijk

Graag ook cederhouten velletjes op voorraad:-)