Laura

Heel fijne omgeving om te sporten. Aardige en professionele coaches.

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Persoonlijke aandacht en oprechte interesse van de coaches in de leden. Hot cabins zijn een pluspunt.

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

30 minuten lesjes is een uitkomst, maar omdat ze allemaal direct na elkaar beginnen, kan een les nooit echt 30 min. duren. Er moet tussendoor immers worden schoongemaakt. Wellicht 5 (of 15) minuten tussen de lesjes.

Mara Sanders

Een warm welkom. De coaches zijn geïnteresseerd in wie je bent en bereid te helpen daar waar coaching nodig is.
Het helpt mij om met goede zin en positieve energie te gaan sporten en te...

Oprecht zijn

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Meer actieve zaal groepslessen zou ik fijn vinden.

Priscilla Massaar

Een fijne plek om aan jezelf te werken. Ik ervaar hier zowel inspanning als ontspanning. Daarnaast ben ik heel blij met de lieve coaches. Zij zijn altijd bereid om je te helpen om je doelen te...

Persoonlijke betrokkenheid.

Soms heel goed, soms wat minder goed

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Als het rustig is - persoonlijke aandacht, goede tips tijdens het sporten. Altijd voldoende handdoeken/glazen/schone douches en toilet. Goede focus op wat jij zelf wilt bereiken

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Als het druk is wordt de aandacht niet altijd even goed verdeeld, dit komt mede door andere dames die veel aandacht opeisen, maar het is dan de verantwoordelijkheid van trainers om dit goed te verdelen. Daarnaast vind ik het consult niet altijd even professioneel (te weinig kennis). En VEEL te weinig kluisjes

Prettige sfeer om te sporten. Vriendelijke en persoonlijke benadering. Gevarieerd programma.

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Laagdrempelig, gevarieerd en compleet aanbod. Connectie tussen body en mind.

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Meer aandacht dat er ook alleenstaande en fulltime werkende vrouwen sporten bijv in communicatie en aanbod klasjes

Cilla Bregman

Super fijne begeleiding en goede sfeer!

het personeel!!!
de BBB30 lessen

op dit moment niet.

Eefje

Ik voel me fitter door bbb. Als ik een keer niet kan mis ik het meteen.

Persoonlijke begeleiding
Warmtecabine's

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Iets vaker de zaal vloer stofzuigen en meer stilte bij de cabine's tijdens de yoga.

Geweldig

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Holistisch, open, rustig, het maakt het leuk om te gaan sporten

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Een magnetron naast het koffiezetapparaat, voor vrouwen die hun eten willen opwarmen voor na het sporten.

Anoek

Het voelt relaxed, persoonlijk en het sporten in de wamtecabine heeft flinke voordelen voor je lichaam en mogelijkheden.

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Vriendelijke coaches, veel keuze aan programma's, persoonlijke begeleiding, alle facetten voor nieuwe levensstijl worden aangeboden en door de warmte cabines relaxed en zonder veel spierpijn zwaar kunnen trainen

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Sommige groepslessen zouden op meer momenten in de week aangeboden mogen worden

B

Ben al 12.5 jaar tevreden klant in Utrecht.

Leuke enthousiastmerende coaches.
Individuele aandacht.
Veel sportmogelijkheden

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Als je langer dan 12.5 jaar lid bent (eerst al van Ladyline) mag je wel wat korting krijgen, omdat je dan minder begeleiding nodig hebt.