Floor

Ik sport inmiddels bijna 2 jaar bij bbb in Utrecht. De persoonlijke aanpak en aandacht maken dat ik me enorm thuis voel en houden me gemotiveerd. Wanneer ik even wat minder gemotiveerd ben, weten de... Ik sport inmiddels bijna 2 jaar bij bbb in Utrecht. De persoonlijke aanpak en aandacht maken dat ik me enorm thuis voel en houden me gemotiveerd. Wanneer ik even wat minder gemotiveerd ben, weten de dames me toch weer aan de bak te krijgen door middel van een goed gesprek en advies. De effectieve en snelle work-outs dragen hier ook aan bij.

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

De persoonlijke aandacht en aanpak, zowel in het sporten en de oefeningen, maar ook daarbuiten.

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Ik zou graag willen sporten op vrijdagavond, maar helaas zijn er op dit moment geen lessen in Utrecht op vrijdagavond.

Sandra

Heel fijn! Je krijgt er persoonlijke aandacht van zeer vriendelijke en professionele meiden die er werken. Er heerst een fijne sfeer, het is er heel schoon, en het sporten zelf is erg efficiënt. Er... Heel fijn! Je krijgt er persoonlijke aandacht van zeer vriendelijke en professionele meiden die er werken. Er heerst een fijne sfeer, het is er heel schoon, en het sporten zelf is erg efficiënt. Er is een uitgebreid aanbod waarbij rekening wordt gehouden met ieders persoonlijke wensen.

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Persoonlijk, effectief, kleinschalig, alleen voor vrouwe

Relaxed en prettige coaches

Persoonlijke aandacht

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Duidelijker communiceren welke lessen er zijn. En meer zaal pilateslessen op de avonden geven

Prettig, persoonlijk en effectief sporten

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Persoonlijke aandacht en effectief sporten

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Meer lesjes BBB30 (bijvoorbeeld rond 18u op dinsdag en donderdag) en meer TRX-lesjes

Maartje Gerritsen

Ik vind de veilige omgeving van BBB erg fijn. Ik hecht veel waarde aan de coaches en dat zij lange tijd gebonden zijn aan 1 vestiging. De afgelopen twee jaren was een hoog doorloop bij mijn... Ik vind de veilige omgeving van BBB erg fijn. Ik hecht veel waarde aan de coaches en dat zij lange tijd gebonden zijn aan 1 vestiging. De afgelopen twee jaren was een hoog doorloop bij mijn vestiging, zodat je telkens opnieuw je situatie moet uitleggen en een band moet opbouwen met de nieuwe coaches. Mijn hoop is dan ook dat de coaches langer kunnen blijven, zodat die situatie niet vaak voor komt.

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

De persoonlijke begeleiding. Elke coach heeft een andere kracht en ik weet met welke specialistische vraag ik het best bij wie terecht kan

Coaches langer behouden

Hele fijne sportschool voor vrouwen met persoonlijke begeleiding.

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Sportprogramma's op maat speciaal voor vrouwen

Lara lindrman

Zeer persoonlijk, vriendelijke coaches, fijne lessen en goede materialen

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Zeer persoonlijke benadering, oprechte coaches en vriendelijk, fijne lessen en prima materialen

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Iets meer variatie in lessen in de zaal en in de cabines

christiane schleyer

De eerste keer in mijn leven ga ik met plezier naar de sportschool! De coaches zijn fantastisch en geven veel persoonlijke aandacht. De sfeer is altijd goed en alles is heel verzorgd. Ook de... De eerste keer in mijn leven ga ik met plezier naar de sportschool! De coaches zijn fantastisch en geven veel persoonlijke aandacht. De sfeer is altijd goed en alles is heel verzorgd. Ook de fysiotherapeute van BBB health is heel goed en heeft me in korte tijd van mijn schouderklachten verlost. Mijn huisarts kon niet helpen, alleen maar pijnstillers voorschrijven.
Ook vind ik het aanbod aan verschillende lessen in de zaal en in de hot cabines heel fijn.

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Persoonlijke aandacht, coaching ,fijne sfeer, verzorgde locatie,alleen voor vrouwen.

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

nee, ik ben helemaal tevreden

Bbbgebruiker

Mijn ervaring met bbb health boutique is fantastisch!! De mensen zijn gezellig en helpen je om je doelen te halen.

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

In de persoonlijke hulp die je krijgt tijdens en naast je training.

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Ik heb geen verbeterpunten, het zou alleen leuk zijn als jullie sapjes gaan verkopen! Zodat je na je workout een gezond sapje kan nuttigen verder zeg ik niks veranderen!!

Angela Kleppe

Het is een hele nette, schone en tegelijkertijd vrolijke "boutique". Een sportschool kan je het niet noemen vind ik. De instructrices zijn aardig en professioneel.

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Gerichte aanpak. Snel. Het is geen massa"dienst". Het is fijn dat je persoonlijk wordt benaderd.

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Meer wisseling in muziek, afspeellijsten en de oefeningen in de lesjes regelmatiger veranderen.
Ik vind over het algemeen dat je tijdens de cabine lesjes in verhouding weinig doet aan buikspieren en veel met de benen.