Alexandra's Zoet

Goede en enthousiaste begeleiding

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Persoonlijke aandacht, warmte cabine en de korte duur van de oefeningen

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Ik mis iets van een bar met gezonde shakes

Begripvol, aangenaam, prettig, flexibel, warm.

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Totaal pakket, aandacht, no pressure

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Af en toe wordt er door dames cabine gegeven die nog niet helemaal vertrouwd zijn met de les zelf. Al doende leert men. Maar het is best lastig als de verwachtingen vooraf anders waren dan het resultaat.

Jacqueline Lissenburg

Een fijne sportschool waar ik graag naar toe ga. Heel vriendelijk en professioneel personeel.

Persoonlijke aandacht
prettige sfeer

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Meer lessen zowel in de cabine als in de zaal

de begeleiding

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

openingstijden, in de middag zal al heel fijn zijn.

Sinds ongeveer acht weken hot cabin + yoga + coaching

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Fijne fanatieke deskundige vrolijke coaches die je begeleiden en motiveren, goede faciliteiten en alleen vrouwen. Er is een relaxte, vriendelijke, behulpzame sfeer en geen ultrakorte sportkleding etc.

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

In de ochtend vroeger open

Het heeft even geduurd voordat ik echt alle aspecten van de bbb kon waarderen maar ik zou er nu nooit meer vanaf willen! Eerst kwam ik met mijn 'mantra' 'afvallen, afvallen, afvallen' in mijn hoofd....

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

De verscheidenheid aan lessen die worden gegeven maakt dat je in welke mood je ook bent zonder tegenzin aan jezelf kan werken. De coaches en instructrices zijn allemaal zonnetjes in huis die je op een persoonlijke manier thuis laten voelen maar wel professioneel blijven. Ook heeft iedereen een andere manier om te motiveren en een andere achtergrond waardoor elke interactie (in de lessen en tijdens de coachingsgesprekken) weer andere inzichten geeft. Er is begrip voor alles en iedereen en ik voel mij altijd gewaardeerd en gestimuleerd aan mijzelf te werken. Fysiek en mentaal.

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

De tools zijn een goede houvast maar na twee keer lezen hoef ik tijdens een coaching niet meer het advies te krijgen er eentje te lezen. Om motivatie vast te houden is meer diversiteit nodig dan verwijzing naar de tools tijdens de gesprekken. ook voel ik bij sommige coaches een te hoge druk om gesprekjes in te plannen die mij juist angstig maken en opgejaagd. Terwijl ik de gesprekken echt als de beste toevoeging zie van een sportschool.

Ineke helmig

Fijne plek om te sporten. Bijzonder aardige mensen die er werken

Sfeer. Schoon. Aardig personeel. Geïnteresseerd

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Belangrijk om je te onderscheiden van andere
"Sportscholen" door jullie filosofie ook echt door te voeren qua muziek en atmosfeer.

Goede service

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Jammer genoeg gesloten rind middaguur. Bredere openingstijden zouden fijn zijn

De laatste vraag is wel bijzonder daar er volgens mij alleen dames welkom zijn om te sporten en te slapen

Alleen maar goede ervaringen

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

De lessen worden door kundige en enthousiaste docenten gegeven,
Ik waardeer de thee na afloop van de yoga lessen. De vriendelijke en toegankelijke coaches.

Op dit moment geen