Claire

Ik vind het een warm bad. Iedereen is erg vriendelijk en behulpzaam en de healthe studios zijn van alle gemakken voorzien. Vanaf de eerste dag voel ik me er thuis, een oase van rust in een hectische...

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

De combinatie van sporten, wegen, food coaching, toch soort van personal trainer en zelfs een fysiotherapeut en dietiste in the house is top.
Verder zijn sterke punten het personeel, de afwisseling (groepslessen, individueel maar niet alleen in de cabine), bootcamp (waarom pas vanaf half april?) en de lekkere thee.

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Meer buiten sporten, zeker in de zomer wil ik niet binnen in een cabine sporten (evt samenwerking met the bootcamp club), shampoo in de amstel club, meer yoga lessen (yin op zondagochtend is belachelijk vol, vorige week waren er drie mensen meer dan zich hadden ingeschreven, we lagen hutje mutje - waarom mogen die drie er eigenlijk bij terwijl het al vol is?) , meer afwisseling in trainingen (ik ben nu drie weken bezig met 1 schema, ben dat wel zat. Maar de oefeningen weet ik nog steeds niet allemaal: oefening kort uitleggen op schema's met plaatjes)

Hellen

Ik sport er nu ruim een half jaar.

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Variatie in aanbod en persoonlijke aandacht.

Bereikbaarheid.

M Kuin

Heel goed

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Persoonlijke benadering, voelt als personal training

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Ik ben hier sinds twee maanden lid en heb het erg naar mijn zin. De motivatie om te sporten is weer terug door de relaxte sfeer die er in de boutique hangt.

Persoonlijkheid
Behulpzaam
Verscheiden
Fijne sfeer

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Misschien wat meer aanbod 's avonds. Af en toe zie ik staan dat er 'S avonds geen cabines gereserveerd kunnen worden dan, dat zou ik wel fijn vinden.

Saskia

Erg goede begeleiding, fijne sfeer, leuke lessen en trainers. Bbb heeft me echt geholpen in nieuwe life style en om mijn doelen te bereiken.

Begeleiding en sfeer.

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Nog meer lesmogelijkheden in de avond.

Goed, veel persoonlijke aandacht als je daar behoeft aan hebt.

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Schoon, persoonlijke aandacht, alleen vrouwen.

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

1 x in de week open om 7 uur in de ochtend. De body pump lesjes van Grace weer terug op de agenda.

Prettig, persoonlijk en effectief sporten

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Persoonlijke aandacht en effectief sporten

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Meer lesjes BBB30 (bijvoorbeeld rond 18u op dinsdag en donderdag) en meer TRX-lesjes

Fijne plek om te sporten ga er met plezier altijd heen. Meiden begeleiden je goed! En staan open voor verbetering

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Fijne sfeer, rustig en niet groot

Meer zaallessen

Jessica

HEERLIJK BBB!
Lekker bezig zijn , goede coaches !
Top sfeer

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Warme sfeer, warmte cabine!
Fijne coaches

persoonlijke en vriendelijke aandacht

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Het zou super fijn zijn als er meer restorive yoga en yin yoga is in de avonden.