Lekker relaxt sporten

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Meer aan dacht voor mensen inzicht in voeding geven

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Probeer iedereen meer persoonlijk aan dacht te geven en plan bepaalde personen continu bij dezelfde coach in

Altijd fijn om er naar toe te gaan. Leuke coaches, persoonlijk, lief en betrokken.

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Persoonlijk, effectief en gevarieerd.

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Soms is het verloop in begeleiders/coaches hoog. Dat vind ik wel eens lastig. Gelukkig is er toch wel altijd iemand met wie ik goed rapport heb of krijg. (Niet alle docenten of begeleiders klikken met mij, maar dat geeft niet; voor iedereen is er wel iemand die wel klikt.)

Marleen

Een sportschool waar je met plezier naartoe gaat en waar resultaten geboekt en behaald worden. Persoonlijke begeleiding en intensieve trainingen zorgen ervoor dat ik nu al een half jaar lang elke... Een sportschool waar je met plezier naartoe gaat en waar resultaten geboekt en behaald worden. Persoonlijke begeleiding en intensieve trainingen zorgen ervoor dat ik nu al een half jaar lang elke week 4 keer in de week ga sporten.

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Persoonlijke begeleiding, het inplannen van het sporten, advies op maat, deskundigheid van de medewerkers.

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Verlenging van de openingstijden, eerder open en langer open in het weekend. Meer groepslessen in de avond.

Charlotte Beurskens

Een motiverende omgeving om in te sporten met effectieve programma's en coaching die werkt!

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Effectieve programma's, aangepast op de doelen die jij wilt bereiken.
Ondersteuning op gebied van voeding.
Naast individuele programma's ook veel lessen in en buiten de cabines.

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Meer mogelijkheden om in het weekend te sporten. Vaak zit dan alles al vroeg vol, omdat mensen weken vooruit plannen.

Heel goed! Het sporten in 30 min en weten (en voelen) dat je in zo'n korte tijd effectief bezig bent geweest.

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Persoonlijke aandacht, sfeer, hot cabin

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Meer lessen (bodyshape) en ruimere openingstijden

Ik ben erg blij dat ik nu al 1 jaar sport bij bbb. Ze zijn altijd gastvrij en vriendelijk!

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Klantvriendelijkheid. En echt mee denken. Vriendelijk en gastvrij.

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Dat alle mensen de oefeningen hetzelfde uitleggen. Het kan soms per persoon anders zijn hoe iemand het uitlegt. Openingstijden: 1 of twee keer in de week ook in de middag open? En ook op vrijdag in de avond open. Verder ben ik er tevrede met bbb en kom er erg graag.

Elisa Willems

Sinds oktober 2016 lid. Super blij dat ik het gedaan heb.. Groeps lessen. Individuele training. En de persoonlijke aandacht van je coache is top.

Persoonlijkheid..

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Iets meer groepslessen in de zaal..
Body shape

Heel vriendelijke professioneel personeel, met aandacht en begripvbvoor iedereen

Persoonlijke benadering

N/A

Marieke Oord-Hendriks

Een moderne, prettige en gezellige plek om te sporten.

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Persoonlijke begeleiding. Variatie in groepslessen.

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

De variatie van de lessen is perfect, alleen de tijdstippen zijn niet altijd ideaal.

Egita

Very personal, very flexible. Happy

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Concept, full service, hot cabines, staff

Maybe more group lessons at 17.00 or 17.30