Eefje van Loon

Fijne sfeer, goede begeleiding

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Je voelt je welkom. Je wordt erkent.

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Check bij vaak cancellen afspraken; gaat t nog goed? Waarom kom je niet? Zorgt voor stok achter de deur en verlaagd drempel om weer te beginnen.

Anouk

Ik heb tijdens en na mijn zwangerschap gesport bij BBB. Ik heb dit als erg prettig ervaren, vooral omdat ik pijn had tijdens de zwangerschap en ik hier ook meteen terecht kon voor fysio. Ook waren... Ik heb tijdens en na mijn zwangerschap gesport bij BBB. Ik heb dit als erg prettig ervaren, vooral omdat ik pijn had tijdens de zwangerschap en ik hier ook meteen terecht kon voor fysio. Ook waren de warmte en het liggend sporten daardoor voor mij fijn.
De meiden die er werken zijn stuk voor stuk geweldig.

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Begeleiding en veelzijdigheid. Je kunt hier niet alleen sporten maar ook terecht voor fysio, voedingsadviezen en een par x per jaar kun je meedoen met een challenge.

Eleanore Vromans

Ik ben zeer enthousiast in het bijzonder over Vivi bij bbb Tilburg. Erg lief, vriendelijk dn belangstellend.

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Fijne ontspannen sfeer. Fijne inrichting en stimulerende begeleiding.

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Tot 2130 uur open, zodat ik nog kan douchen.

Zeer positief! Goede sfeer, aantrekkelijke ruimtes en aanbod en resultaat.

persoonlijke aandacht
kundige begeleiding
uitdagend sporten in groepsverband of indivdueel en met resultaat.

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

meer pilates lessen in de ochtend

Esther Uitman-van der Leest / My HBM Support

Fijne plek om te zijn en heel motiverend om stevig te sporten mét resultaat!

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Persoonlijke aandacht en een programma op maat.

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Het is soms lastig plannen dat je 's middags pas weer om 16.30 uur kunt sporten en niet eerder, omdat de boutique dan is gesloten. Het zou fijn zijn als de openingstijden wat ruimer waren. Maar tot... Het is soms lastig plannen dat je 's middags pas weer om 16.30 uur kunt sporten en niet eerder, omdat de boutique dan is gesloten. Het zou fijn zijn als de openingstijden wat ruimer waren. Maar tot die tijd blijf ik gewoon vanaf 16.30 uur komen natuurlijk!

Patricia

Super tevreden, prijzen best flink.
SVP optie om na een abonnement, een vervolgabonnement te nemen voor een gunstiger tarief.

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Persoonlijk aandacht, trainen in kleinere setting / rust.

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Abonnementsprijzen aantrekkelijker, zeker als je al langer lid bent van BBB.
Meer fitness apparatuur op locatie, i.p.v. 1 loopband en 1 crosstrainer.

Fijne omgeving, goed betrokken begeleiding.

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

De lessen, BBB30 en Hot Hit, de sfeer, de betrokken coaches. Douches/handdoeken erg fijn dat die beschikbaar zijn.

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

De site, of app begint altijd met: boek nu een proefles, dat vind ik irritant. Ook de optie Amstel/Jordaan zou wellicht anders kunnen, nu toch paar keer per ongeluk verkeerde locaties geboekt. De site, of app begint altijd met: boek nu een proefles, dat vind ik irritant. Ook de optie Amstel/Jordaan zou wellicht anders kunnen, nu toch paar keer per ongeluk verkeerde locaties geboekt.
Ik zou meer lesjes willen op meer tijdstippen, ook in de zaal en bijvoorbeeld Zumba. De bootcamp zou ik graag op een vroeger tijdstip, nu is 20 uur Vondelpark laat, Sarphatipark is te ver weg.

Prettige sfeer, fijn sporten, goede begeleiding

Persoonlijke aandacht

Fijne omgeving, betrokken, mooie en schone ruimtes, goede docenten

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

betrokken, mooie en schone ruimtes, goede docenten

Fijne manier om te individueel te sporten zonder dat je dat alleen doet. De belangstelling van de begeleiders, coaches helpen je een drempel over.

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

ziet er goed uit, schoon, aandacht voor de sporter er wordt meegedacht om het programma optimaal op jouw wensen, behoeften en mogelijkheden af te stemmen. Fijn dat ze je naam weten als je komt, dat... ziet er goed uit, schoon, aandacht voor de sporter er wordt meegedacht om het programma optimaal op jouw wensen, behoeften en mogelijkheden af te stemmen. Fijn dat ze je naam weten als je komt, dat geeft een welkom gevoel. Ook na afloop van een sessie even vragen hoe het ging: top.

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Wat mij betreft is het prima zo. Het enige puntje is: je hoeft mij niet iedere keer met lieve aan te schrijven. Beste vind ik ook goed. En maak iets beter duidelijk wat er nog meer te doen is, wijs... Wat mij betreft is het prima zo. Het enige puntje is: je hoeft mij niet iedere keer met lieve aan te schrijven. Beste vind ik ook goed. En maak iets beter duidelijk wat er nog meer te doen is, wijs in een coachgesprek of bij het aanpassen van programma eens op de yoga of pilateslessen. Volgens mij zou het helpen als je dan aanbiedt direct een proefles te boeken: helpt je om dat ook te gaan doen, nu blijft het (bij mij in ieder geval steeds ) bij het voornemen om dat een keer te gaan doen.