Minka

Door financiële redenen moet ik helaas stoppen.
De persoonlijke aandacht en laagdrempeligheid doen goed.
Kleinschalig met enorme service.. top!!

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

persoonlijke aandacht, aandacht voor je algehele welzijn.

Nikki

Eindelijk een sportclub waar ik graag naar toe ga en mijn motivatie niet verlies, maar juist steeds sterker ontwikkel. De persoonlijke begeleiding en kleinschaligheid maakt het voor mij een hele... Eindelijk een sportclub waar ik graag naar toe ga en mijn motivatie niet verlies, maar juist steeds sterker ontwikkel. De persoonlijke begeleiding en kleinschaligheid maakt het voor mij een hele fijn plek om te sporten. Ook als je ergens mee zit kun je altijd bij de coaches terecht, het is niet alleen maar sporten bij bbb.

Daarbij is de afwisseling zaallessen en hot cabins heel fijn!

-Persoonlijke aandacht
-Goede begeleiding
-Gemotiveerde coaches
-Fijne sfeer
-Kleinschalig
-Fijne openingstijden (ook overdag sporten)

Nee, helemaal top zo!

Ingrid

Heel fijn, kleinschalig, persoonlijk en hele fijne sfeer

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Door de enthousiasme, diversiteit van lessen, sfeervol.

Jantine van der Bijl

Sinds een jaar sport ik bij BBB health boutique ik moest eerst mijn draai vinden maar nu sport ik al een tijdje 3 keer per week. Ik volg graag lessen in de cabine of zaal. En natuurlijk volg ik... Sinds een jaar sport ik bij BBB health boutique ik moest eerst mijn draai vinden maar nu sport ik al een tijdje 3 keer per week. Ik volg graag lessen in de cabine of zaal. En natuurlijk volg ik regelmatig de Yogalessen. De persoonlijke begeleiding is voor mij de stimulans om met veel plezier te blijven sporten??

Persoonlijke benadering kleine groepen

Nu even niet

Clementine

Minimaal 3 keer per week probeer ik te gaan. De lessen zijn duidelijk en fijn. Ik merk dat ik bewuster bezig ben met mijn houding en mijn lichaam sterker wordt. De begeleiding is er professioneel en... Minimaal 3 keer per week probeer ik te gaan. De lessen zijn duidelijk en fijn. Ik merk dat ik bewuster bezig ben met mijn houding en mijn lichaam sterker wordt. De begeleiding is er professioneel en vriendelijk met oog voor het vrouwelijk lichaam. Sfeer is goed!

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Vriendelijkheid van de dames die er werken. Daarnaast heb ik veel vertrouwen in hun uitleg over je houding en voeding. Het kleinschalige vind ik ook prettig.

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

in het weekend ook in de middag/ avond lessen aanbieden.

Roos Hoekstra

Sinds een jaar bij bbb health. Het bevalt me goed.prettige sfeer en goede begeleiding

Kleinschalig en persoonlijke aandacht

Graag meer hotpilates.vaak volgeboekt

Senna H

Persoonlijk en vertrouwd en ook nog eens onwijs met JOU bezig!! Wat een heerlijke sportschool!! Je kan echt zien dat ze uit ervaring spreken en er wordt altijd gelet op je houding en desnoods... Persoonlijk en vertrouwd en ook nog eens onwijs met JOU bezig!! Wat een heerlijke sportschool!! Je kan echt zien dat ze uit ervaring spreken en er wordt altijd gelet op je houding en desnoods gecorrigeerd. ik kan alleen maar met lof praten over bbb! Je betaalt wat meer maar je hebt zeker meer kans om je resultaten te halen!

Persoonlijk
Vriendelijk
gezellig sfeer
ONWIJS MOTIVEREND!

priscilla

Bbbhealth boutique tilburg ...erg leuke meiden en zeer bevoegt ...ik vind het wel een groot probleem als je onregelmatig kunt gaan sporten voorral de lessen volgen is niet te doen alles is steeds... Bbbhealth boutique tilburg ...erg leuke meiden en zeer bevoegt ...ik vind het wel een groot probleem als je onregelmatig kunt gaan sporten voorral de lessen volgen is niet te doen alles is steeds vol vol vol ..erg jammer want het is zeker niet goedkoop groetjes priscilla

erg leuke meiden

meer uren open gaan

Lieke

Ik sport nu al meer dan twee jaar bij BBB Den Haag, met veel plezier en resultaat. Ik heb een hele drukke baan en dit half uurtje past er mooi in. Het is intensief, maar daardoor is je focus wel... Ik sport nu al meer dan twee jaar bij BBB Den Haag, met veel plezier en resultaat. Ik heb een hele drukke baan en dit half uurtje past er mooi in. Het is intensief, maar daardoor is je focus wel helemaal op je lichaam en dat werkt bij mij prima om meer balans te creeeren. De coachingsgesprekken hebben zeker geleid tot een gezondere levensstijl die bij mij past. Omdat je je afspraken inplant, ga je ook. Je weet dat je op een vepaakde tijd een cabine hebt en dat voelt heel anders dan 'ik moet vandaag ook nog sporten',

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

De coaches zijn top! Ze zijn echt oprecht geinteresseerd, blij je te zien, geven een duwtje waar nodig, dagen uit waar het kan en dit alles met enorm veel enthousiasme en respect.
De boutique...
De boutique is schoon en fris, dat is heel fijn. Er is een heel prettige sfeer, zonder competitie.

Suzanne

Eerst sportschool ooit waar ik langer dan een jaar lid van ben. Prikkels zijn: je maakt een afspraak, dus ga je. Ze geven je een fijn gevoel, dus ga je. Het is takkenduur, dus ga je ;))

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Persoonlijke schema's, persoonlijke aandacht, kleinschalig, alleen voor vrouwen, holistische aanpak, aandacht voor plezier, menselijke maat.

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Ruimere openingstijden in het weekend zou fijn zijn. En langere contributie bij langer lid!