Carla mezioud

Ik ben nu 2 jaar lis van bbb haarlem en mijn leven is in positieve zin totaal. Door de aandacht ,de geborgenheid en dat iedereen die hier werkt weet waar ze het over hebben en dat liefdevol zonder... Ik ben nu 2 jaar lis van bbb haarlem en mijn leven is in positieve zin totaal. Door de aandacht ,de geborgenheid en dat iedereen die hier werkt weet waar ze het over hebben en dat liefdevol zonder druk delen heb ik zowel geestelijk en lichamelijk grote sprongen vooruit gemaakt. Ik heb zelfs op mn 52e voor het eerst meegedaan met een mudrun samen met bbb haarlem!!!Het voelt als een sportieve familie met oog en oor voor de hele mens
Groet. Carla mezioud

Oprechte aandacht voor klanten

Pauline van Heuven

Zo kan het ook!

Zo kan het ook!

Drie keer per week wandelen Irsa en ik naar BBB health boutique op het Houtplein. Daar sport ik liggend in een warmte cabine. Veilig en vertrouwd, ik kan niet omvallen, nergens tegen aan stoten of lopen. Dit allemaal en de fijne warmte zorgen er voor dat ik heerlijk ontspannen mijn oefeningen kan doen. Vanaf de eerste dag dat Irsa en ik als duo-penotti door het leven begonnen te stappen was ook zij van harte welkom bij BBB. Er werd direct naar iedereen gecommuniceerd dat Irsa een geleidehond is en dat wanneer zij haar tuig aan heeft niemand haar mag afleiden omdat ze dan aan het werk is. Maar zodra dat tuig uit gaat staan de dames in de rij om met Irsa te knuffelen en lekker achter haar oor te krabbelen. Er zijn er een aantal die zelfs speciaal voor Irsa stukjes komkommer of appel meenemen. Bofhond! Terwijl ik sport blijft Irsa braaf voor mijn warmte cabine liggen wachten waar ik contact met haar kan blijven houden. Vaak ligt ze rustig te slapen of wacht ze op een seintje dat ze van haar plek af mag om haar vriendinnen te knuffelen. Dames, top! ik kan het niet vaak genoeg zeggen, wat is de totaalbeleving toch fijn bij jullie. Dank jullie wel

Persoonlijke aandacht, Totaalbeleving is compleet

Vooral niet veranderen

Marjolein

Fijne sfeer, goede coaches, heerlijk work-outs en oprechte aandacht!

Sfeer, aandacht, work-outs, coaching

Locatie Rotterdam.
Locatie Rotterdam.
Niet goed, tijdens een meeting zijn er fouten gemaakt waardoor ik gedemotiveerd raakte. Vervolgens ben ik aan mijn lot overgelaten terwijl er in het begin veel beloofd is over coaching
Te veel geld betaald. Ook is er geen privacy tijdens gesprekken. Zonde voor mijn geld. Veel te duur voor wat ze aanbieden.

Kleinschalig

Meer aandacht en coaching

Noortje van Eijl

Ik ben nu iets langer dan een maand lid en voel me fitter dan ooit. Het omgooien van je levensstijl d.m.v. meerdere keren per week sporten doet zo veel voor je lijf én mind. Ik heb zo'n stok achter... Ik ben nu iets langer dan een maand lid en voel me fitter dan ooit. Het omgooien van je levensstijl d.m.v. meerdere keren per week sporten doet zo veel voor je lijf én mind. Ik heb zo'n stok achter de deur omdat je afspraak echt staat wanneer je deze maakt. Samen met de coaches werk je aan wat jij belangrijk vindt, en dat doen ze met ongelofelijk veel respect, wat bbb een veilige plek maakt om aan de slag te gaan met een van je meest kwetsbare dingen; je lichaam.

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Dat er geen spiegels aanwezig zijn. Het gaat om dat je voelt wat je doet, zodat je nooit lichaamsdelen belast die niet bedoeld zijn te belasten. Je hoeft niet te kijken naar jezelf, je mag ervaren... Dat er geen spiegels aanwezig zijn. Het gaat om dat je voelt wat je doet, zodat je nooit lichaamsdelen belast die niet bedoeld zijn te belasten. Je hoeft niet te kijken naar jezelf, je mag ervaren wat goed voelt. Als het goed voelt is het sowieso al een geslaagde training.

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Dat de openingstijden beperkt zijn waardoor het soms heel erg lastig is mijn workouts in te plannen. Wanneer de boutique open is en er dus begeleide lessen zijn, wil ik daar zo veel mogelijk bij... Dat de openingstijden beperkt zijn waardoor het soms heel erg lastig is mijn workouts in te plannen. Wanneer de boutique open is en er dus begeleide lessen zijn, wil ik daar zo veel mogelijk bij aanwezig zijn. Maar daardoor komt het zelfstandig sporten met bijvoorbeeld kracht oefeningen op een iets lager pitje.

Nathalie

Lijkt me super fantastisch

Alles

Ze zijn geweldig

M. Schouten

Het is er vooral gezellig! Fijne sfeer, leuke coaches, met een goed gevoel voor humor! Relaxed maar ook motiverend, niet teveel coaching als je dat niet wenst. Ik heb ook het gevoel dat ik gezien... Het is er vooral gezellig! Fijne sfeer, leuke coaches, met een goed gevoel voor humor! Relaxed maar ook motiverend, niet teveel coaching als je dat niet wenst. Ik heb ook het gevoel dat ik gezien wordt, heel anders dan in grotere sportscholen waar je toch een nummer bent. Alle voorzieningen zijn ook goed, fijne douches, heerlijke koffie! Wat vooral telt zijn de afwisselende programma’s dat stimuleerde mij enorm. Ik kom hier gewoon graag!
M. Schouten

Coaching

Lizzy

Superfijne plek waar je even helemaal niets aan je hoofd kan hebben dan me-time tijdens het sporten. Rustgevend, ontspannend en mindfull. De coaches zijn professioneel en nemen echt de tijd voor... Superfijne plek waar je even helemaal niets aan je hoofd kan hebben dan me-time tijdens het sporten. Rustgevend, ontspannend en mindfull. De coaches zijn professioneel en nemen echt de tijd voor je. Benaderbaar en persoonlijk. Ik ben altijd helemaal opgeladen en vol energie als ik geweest ben.

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Zie mijn antwoorden bij de eerste vraag. T belangrijkste is dat ik me er thuisvoel, en dat je persoonlijk wordt behandeld. De coaches zijn meedenkend, professioneel, oprecht geïnteresseerd en voelen... Zie mijn antwoorden bij de eerste vraag. T belangrijkste is dat ik me er thuisvoel, en dat je persoonlijk wordt behandeld. De coaches zijn meedenkend, professioneel, oprecht geïnteresseerd en voelen precies aan wat op dat moment voor je werkt en waar je behoefte aan hebt!

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Misschien de openingstijden, het zou fijn zijn om bv ook tussen 1 uur s’middags en 4 uur s’middags te kunnen sporten.

De sfeer bij BBB is erg relaxt. De coaches kennen je persoonlijk en zijn geïnteresseerd. Daarmee voel je ook gelijk de betrokkenheid en steun van de coaches. Ik vind het fijn dat je alles bij elkaar... De sfeer bij BBB is erg relaxt. De coaches kennen je persoonlijk en zijn geïnteresseerd. Daarmee voel je ook gelijk de betrokkenheid en steun van de coaches. Ik vind het fijn dat je alles bij elkaar hebt zoals fysiotherapie, diëtiste en persoonlijke coaching op voeding en lifestyle. Hier maak ik dan ook gretig gebruik van!

Persoonlijke begeleiding

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Misschien nog net iets meer veelzijdigheid in de zaallessen. Ook vind ik het jammer dat veel hot cabin lessen die me leuk lijken 's ochtends zijn. Die kan ik dan niet bijwonen omdat ik fulltime werk.

Anny

You can really take time to enjoy the workout, as a non sportive person nevertheless I visite BBB five times weekely since then, being challenged by the lovely instructors sweated bunch and yet a... You can really take time to enjoy the workout, as a non sportive person nevertheless I visite BBB five times weekely since then, being challenged by the lovely instructors sweated bunch and yet a nice detox tea afterward.

Personal attendance

More variant hall lessons