Noortje van Eijl

Ik ben nu iets langer dan een maand lid en voel me fitter dan ooit. Het omgooien van je levensstijl d.m.v. meerdere keren per week sporten doet zo veel voor je lijf én mind. Ik heb zo'n stok achter... Ik ben nu iets langer dan een maand lid en voel me fitter dan ooit. Het omgooien van je levensstijl d.m.v. meerdere keren per week sporten doet zo veel voor je lijf én mind. Ik heb zo'n stok achter de deur omdat je afspraak echt staat wanneer je deze maakt. Samen met de coaches werk je aan wat jij belangrijk vindt, en dat doen ze met ongelofelijk veel respect, wat bbb een veilige plek maakt om aan de slag te gaan met een van je meest kwetsbare dingen; je lichaam.

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Dat er geen spiegels aanwezig zijn. Het gaat om dat je voelt wat je doet, zodat je nooit lichaamsdelen belast die niet bedoeld zijn te belasten. Je hoeft niet te kijken naar jezelf, je mag ervaren wat goed voelt. Als het goed voelt is het sowieso al een geslaagde training.

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Dat de openingstijden beperkt zijn waardoor het soms heel erg lastig is mijn workouts in te plannen. Wanneer de boutique open is en er dus begeleide lessen zijn, wil ik daar zo veel mogelijk bij aanwezig zijn. Maar daardoor komt het zelfstandig sporten met bijvoorbeeld kracht oefeningen op een iets lager pitje.

Nathalie

Lijkt me super fantastisch

Alles

Ze zijn geweldig

M. Schouten

Het is er vooral gezellig! Fijne sfeer, leuke coaches, met een goed gevoel voor humor! Relaxed maar ook motiverend, niet teveel coaching als je dat niet wenst. Ik heb ook het gevoel dat ik gezien... Het is er vooral gezellig! Fijne sfeer, leuke coaches, met een goed gevoel voor humor! Relaxed maar ook motiverend, niet teveel coaching als je dat niet wenst. Ik heb ook het gevoel dat ik gezien wordt, heel anders dan in grotere sportscholen waar je toch een nummer bent. Alle voorzieningen zijn ook goed, fijne douches, heerlijke koffie! Wat vooral telt zijn de afwisselende programma’s dat stimuleerde mij enorm. Ik kom hier gewoon graag!
M. Schouten

Coaching

Lizzy

Superfijne plek waar je even helemaal niets aan je hoofd kan hebben dan me-time tijdens het sporten. Rustgevend, ontspannend en mindfull. De coaches zijn professioneel en nemen echt de tijd voor... Superfijne plek waar je even helemaal niets aan je hoofd kan hebben dan me-time tijdens het sporten. Rustgevend, ontspannend en mindfull. De coaches zijn professioneel en nemen echt de tijd voor je. Benaderbaar en persoonlijk. Ik ben altijd helemaal opgeladen en vol energie als ik geweest ben.

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Zie mijn antwoorden bij de eerste vraag. T belangrijkste is dat ik me er thuisvoel, en dat je persoonlijk wordt behandeld. De coaches zijn meedenkend, professioneel, oprecht geïnteresseerd en voelen precies aan wat op dat moment voor je werkt en waar je behoefte aan hebt!

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Misschien de openingstijden, het zou fijn zijn om bv ook tussen 1 uur s’middags en 4 uur s’middags te kunnen sporten.

De sfeer bij BBB is erg relaxt. De coaches kennen je persoonlijk en zijn geïnteresseerd. Daarmee voel je ook gelijk de betrokkenheid en steun van de coaches. Ik vind het fijn dat je alles bij elkaar... De sfeer bij BBB is erg relaxt. De coaches kennen je persoonlijk en zijn geïnteresseerd. Daarmee voel je ook gelijk de betrokkenheid en steun van de coaches. Ik vind het fijn dat je alles bij elkaar hebt zoals fysiotherapie, diëtiste en persoonlijke coaching op voeding en lifestyle. Hier maak ik dan ook gretig gebruik van!

Persoonlijke begeleiding

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Misschien nog net iets meer veelzijdigheid in de zaallessen. Ook vind ik het jammer dat veel hot cabin lessen die me leuk lijken 's ochtends zijn. Die kan ik dan niet bijwonen omdat ik fulltime werk.

Anny

You can really take time to enjoy the workout, as a non sportive person nevertheless I visite BBB five times weekely since then, being challenged by the lovely instructors sweated bunch and yet a... You can really take time to enjoy the workout, as a non sportive person nevertheless I visite BBB five times weekely since then, being challenged by the lovely instructors sweated bunch and yet a nice detox tea afterward.

Personal attendance

More variant hall lessons

claudia smulders

Oké ik ben pas één keer bij BBB in Den Bosch geweest, maar de ervaring was zo positief dat ik het niet kon laten om meteen al iets te schrijven.
wat een vriendelijke, behulpzame dames werken...
wat een vriendelijke, behulpzame dames werken daar!
ik voelde me meteen op mijn gemak en prettig!
nu lekker er tegen aan om de stoppen met roken kilo's eraf te werken, heb er nu al zin in!
(BBB den Bosch kon ik nog niet selecteren in de vestigingen waar je lid bent dus daarom maar onder Tilburg gezet)

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

service en vriendelijkheid !

Minka

Door financiële redenen moet ik helaas stoppen.
De persoonlijke aandacht en laagdrempeligheid doen goed.
Kleinschalig met enorme service.. top!!

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

persoonlijke aandacht, aandacht voor je algehele welzijn.

Nikki

Eindelijk een sportclub waar ik graag naar toe ga en mijn motivatie niet verlies, maar juist steeds sterker ontwikkel. De persoonlijke begeleiding en kleinschaligheid maakt het voor mij een hele... Eindelijk een sportclub waar ik graag naar toe ga en mijn motivatie niet verlies, maar juist steeds sterker ontwikkel. De persoonlijke begeleiding en kleinschaligheid maakt het voor mij een hele fijn plek om te sporten. Ook als je ergens mee zit kun je altijd bij de coaches terecht, het is niet alleen maar sporten bij bbb.

Daarbij is de afwisseling zaallessen en hot cabins heel fijn!

-Persoonlijke aandacht
-Goede begeleiding
-Gemotiveerde coaches
-Fijne sfeer
-Kleinschalig
-Fijne openingstijden (ook overdag sporten)

Nee, helemaal top zo!

Ingrid

Heel fijn, kleinschalig, persoonlijk en hele fijne sfeer

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Door de enthousiasme, diversiteit van lessen, sfeervol.