Ronald Monster

Goede ervaring, aardig personeel

vakkennis

Sebastiaan Smeur

Goed advies en mooie producten

Nemen de tijd, fijn advies, veel ervaring , mooie producten, ruim aanbod met grote showroom, snelle levering, vriendelijke bezorgers.

woodstyling

Goed geholpen

betaalbare producten

Zijlmans

Zeer goed en zeer vriendelijk personeel

Hoef niet te wachten, kan zelf pakken en altijd alles op voorraad

Nvt

Top

Service, advies, klantvriendelijk

Smits

Hi,

Hi,

Bij het aanschaffen van het hout voor de overkapping, hele goed service en advies gehad. De man aan de balie dacht echt super goed mee en gaf zeer goede tips / advies. Meteen een hoop hout besteld en alles netjes afgehandeld.

Een dag voor levering nogmaals langsgeweest omdat we achteraf wat dingen vergeten waren te bestellen, ook nu weer door een andere medewerker weer goed geholpen en ook hier weer een goed advies gehad, en het was geen enkel probleem om het mee te leveren met de bestelling die al klaar stond voor de vorige dag.

Thuis was er iets fout gegaan met de communicatie op de dag van leveren, waardoor er op het afgesproken tijdstip niemand thuis was, dit is mede door de engelen geduld van de chauffeur echt super goed opgelost, waardoor alles toch nog op dezelfde dag geleverd kon worden.

Al met al een top ervaring gehad met de firma Bax en hun team van medewerkers!! Blij dat we onze spullen hier gekocht hebben.

Bedankt!

Gr
M.Smits

- Goede service
- Erg goed advies / tips
- Hout is van goede kwaliteit

Segeren

Perfect geholpen

We werden begrepen in onze wens

R. Theuns

Zeer vriendelijk personeel, pro-actief meedenkend. Helaas wat puntjes qua afwerkkwaliteit waardoor ik nog een keer terug moest. Weet nog iet hoe het opgelost gaat worden maar communicatie erover in... Zeer vriendelijk personeel, pro-actief meedenkend. Helaas wat puntjes qua afwerkkwaliteit waardoor ik nog een keer terug moest. Weet nog iet hoe het opgelost gaat worden maar communicatie erover in ieder geval erg professioneel.

Zie boven

M.de JONG

Mooi bedrijf
Goede service
Grote voorraad ( mocht zelf uitzoeken)
Prettige samenwerking
Correcte bezorging

Alles wat hier boven staat!!!

Moreen In 't Groen

Uitleg bij aankoop, service telefonisch was goed.