Levi Blaauw

Prima, sundek in goede kleur en maat zeer snel geleverd

Snel en sortering

Geen idee

Margriet

Vlotte levering. Prima produkten.

Alles

Gern

Lyda van der Plas

Goede ervaring / snelle en nette aflevering

Precies gekregen wat ik besteld had. Man zeer tevreden!

Luc Vanmaele

Duidelijkheid

Cees Vos

Redelijk

Veel producten

Aftersales, ik heb iets gekocht en moet retourkosten betalen en wachten op mijn tegoed

Monique Goossensen

Goede levering. Late terugbetaling retour

Goede prijs

Snellere terugbetaling retourzending geen nu nog niets ontvangen 13 dagen later

Alain Bot

Verrast door de korting die alsnog verkregen werd na een eerdere afwijzing ivm bereiken netto prijs wintersport collectie

Op 10 april 2023 had ik een e-mail verstuurd met daarin het verzoek de paaskorting 'paashaas23' en 'performance20' op een PeakPerformance Men's Frost Down Hooded Jacket Blue Shadow te kunnen... Op 10 april 2023 had ik een e-mail verstuurd met daarin het verzoek de paaskorting 'paashaas23' en 'performance20' op een PeakPerformance Men's Frost Down Hooded Jacket Blue Shadow te kunnen verkrijgen op een prijs van € 179.97. Conform de reactie per e-mail op 11 april 2023 kon dat niet omdat 'de winter collectie inmiddels de netto prijs had bereik't.

Een week op 18 april later krijg ik opnieuw een nieuwsbrief met "Final Sale' binnen met daarin de korting op de gehele wintersport collectie tot maar liefst 50% en wat schetst mijn verbazing dezelfde jas kon ik alsnog bestellen voor een prijs van € 149,98. Vind het jammer dat er zo wordt omgegaan met een vraag van een klant. Had niet het idee dat iets geks of opportunistisch vroeg in de eerste e-mail aangezien de aankondiging een korting op alle artikelen impliceert als je iets besteld inclusief het merk Peak Performance artikelen. Dat is duidelijk te lezen in de e-mail. Vind het daarom nogal teleurstellend en een beetje misleidend. Alsnog blij met het nieuwe jasje, had ik de eerste instantie ook anders gekund. Hopende up uw begrip op mijn reactie. MvrtGrt. Alain Bot.

Barbara

doos van versturing

Rowin

Ik had een jas besteld, maar het pakket kwam beschadigd aan en er ontbrak een riem. Contact gehad met Baum Sport en ze zouden kijken of ze nog een riem hadden en deze dan opsturen. Helaas was de jas... Ik had een jas besteld, maar het pakket kwam beschadigd aan en er ontbrak een riem. Contact gehad met Baum Sport en ze zouden kijken of ze nog een riem hadden en deze dan opsturen. Helaas was de jas te groot en moest ik deze toch terugsturen. De medewerker gaf aan dat dat het geen probleem was dat de riem ontbrak en dat ik de jas gewoon kon retourneren. Heel fijn geholpen en super service!!!

Heel klantvriendelijk

Demelza Lucassen