Jeroen

Medium

Website

Doos waarin werd verzonden zag er niet uit met veel Baum tape vastgeplakt. Slecht voor de customer experience en het vertrouwen in de organisatie en producten. Daarnaast duurt het veel te lang... Doos waarin werd verzonden zag er niet uit met veel Baum tape vastgeplakt. Slecht voor de customer experience en het vertrouwen in de organisatie en producten. Daarnaast duurt het veel te lang voordat het geld wordt geretourneerd. Niet van deze tijd.

Sylvain

Prima levering

Snelheid

Patrick Van Liempt

Dankzij hun goede service toch een goede levering

service

levering Post NL

Fabian

Prettig, precies en voldoet aan de verwachtingen.

Op voorraad van een gewilde maat. Snelle levering en een fijne informatie stroom zonder teveel onnodig mails.

Ik had een mooiere verpakking en doos verwacht. Een dure jas van Bogner verwacht ik niet een plastic zak te ontvangen.
Ook een persoonlijk bericht in de zak of liever in een luxe doos zou de...
Ook een persoonlijk bericht in de zak of liever in een luxe doos zou de relatie met de webshop ten goede komen en mij stimuleren voor een herhalingsaankoop.

Frank Lindeman

Top! Supersnelle leverantie.

Keurige afhandeling van alles

Nvt

Astrid Kappert

Prettig

Duidelijke productweergave en snelle levering

Anita Vos

Zeer prettig en deskundig geholpen

Ik heb de bestelling opgehaald in de winkel en werd direct geholpen. Kreeg ook deskundig advies toen ik nog iets anders nodig had. Topzaak!

Pieter Kreeft

Perfect

Snelheid

Jan Ceulemans

De klantendienst bij “Baumsport” is zijn naam echt waard! Ik had de mogelijkheid om mijn product (skis) bij 5 verschillende websites aan te kopen. Maar ik had nog een vraag die ik via hun... De klantendienst bij “Baumsport” is zijn naam echt waard! Ik had de mogelijkheid om mijn product (skis) bij 5 verschillende websites aan te kopen. Maar ik had nog een vraag die ik via hun respectievelijke klantendiensten had ingediend. Bij “Baumsport” kreeg ik direct een antwoord, bij de andere 2 de dag nadien en bij de overige heb ik nooit een reactie mogen ontvangen. Bovendien was “Baumsport” nog de goedkoopste voor dezelfde kwaliteit, dus mijn keuze was snel gemaakt. Ook de snelheid van bezorging is indrukwekkend. S’avonds besteld en de dag nadien op de middag (in België) reeds geleverd, top! Ah ja, na de verkoop had ik nog een vraag en ook dan kreeg ik direct een antwoord terug. Hier is een zeer tevreden klant en mijn volgende aankoop zal zeer zeker opnieuw bij “Baumsport” zijn!

Beloftes die worden nageleefd!

géén

Ans Kampstra