8.1/10
7.9/10
8.1/10

van der Werf

Stoelen komen goed overeen met de twee die we jaren geleden al eens gekocht hadden via andere site. De groene kleur is vrij licht maar mooi en sfeervol! Erg blij met deze aankoop dus.

De 4 stoelen werden geleverd in twee pakketten die afzonderlijk van elkaar bezorgd werden. Dat was een beetje vreemd. Maar de bestelling verder in goede orde ontvangen!

Cathy

Prima aankoop! Snelle levering, mooie lamp tegen prima prijs!

Astrid Terneusen

Een duidelijke site, snelle levering wat voor mij overigens niet eens zo belangrijk is.

Nee, ik zou zeggen ga zo door.

Anita Peeters

Staande lamp gekocht! Geleverd op de afgesproken dag! Super mooie lamp ben er erg blij mee!

Eerste keer besteld. Mijn eerste ervaring , dus weet niet of er verbeterpunten zijn.

Jochen Wouters

Een vlinderstoel gekocht. Deze voldeed volledig aan de beschrijving en de foto’s. Levering was ook mooi op tijd.

Sandra

Mooie producten voor een nette prijs! Alle producten werden snel geleverd en waren goed verpakt.

Nee.

Agnes Terneusen

We hebben voor de eerste keer iets besteld en dat ging goed en snel.

Ik zou nu niet kunnen zeggen of er verbeterpunten zijn het ging gewoon goed.

Laura

Goed! Snelle levering, mooie stoelen!

Barbara Woudenberg

In eerste instantie kreeg ik het verkeerde artikel op gestuurd....nadat ik gebeld had werd er gelijk werk van gemaakt en had ik de volgende dag mijn tafeltjes in huis waar we erg blij mee zijn