7.8/10

Targerien

Stoelen besteld. Kuipjes/ Zitting precies op afgesproken tijdstip geleverd. Onderstel liet op zich wachten om precies te zijn 4de dag na ontvangst zitting. Waar het probleem zat is niet geheel... Stoelen besteld. Kuipjes/ Zitting precies op afgesproken tijdstip geleverd. Onderstel liet op zich wachten om precies te zijn 4de dag na ontvangst zitting. Waar het probleem zat is niet geheel duidelijk.

WhatsApp contact is te traag. Ook is misschien handig als er overdekt voortgang gecommuniceerd word.

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Tina, Hartelijk dank voor uw aankoop bij Bauhauschairs. Vervelend om te horen dat de onderstellen niet tegelijk aan kwamen met de zittingen. Helaas kan het wel eens voor komen dat een doos... Beste Tina, Hartelijk dank voor uw aankoop bij Bauhauschairs. Vervelend om te horen dat de onderstellen niet tegelijk aan kwamen met de zittingen. Helaas kan het wel eens voor komen dat een doos iets vertraagd op de band tijdens het scannen van het product. Onze excuus hiervoor. Daarnaast proberen wij altijd direct te reageren op alle berichten die wij binnen krijgen, helaas wordt onze WhatsApp service wel eens vergeleken met een live chat, en dat is het niet en reageren wij altijd nog dezelfde dag op alle berichten van onze klanten. Jammer dat u dit anders heeft ervaren. Mocht u verder nog vragen hebben over onze contactservice, neem dan gerust contact met ons op, wij staan u graag te woord. Wij wensen u veel plezier van de eetkamerstoelen. Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs.nl

Mark

Gewoon goed!

Beste Mark,

Bedankt voor uw positieve review.
Wij wensen u heel veel plezier van de hanglamp Frost!

Team Bauhauschairs

F. GIESKES

Twee tafeltjes bestelt. Snel en netjes verpakt . Zeer tevreden met de aankoop!

Geen verbeterpunten!

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Freddie, Fijn om te horen dat u tevreden bent :) Wij danken u voor de leuke aankoop en review in onze webshop. Wij wensen u heel veel plezier van de Georgie salonset. Met vriendelijke... Beste Freddie, Fijn om te horen dat u tevreden bent :) Wij danken u voor de leuke aankoop en review in onze webshop. Wij wensen u heel veel plezier van de Georgie salonset. Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs.

g timmerman

Het is de eerste keer dat ik iets heb besteld bij bauhaus , de bestelling is in goed staat en binnen de gestelde tijd geleverd , ik heb bij jullie besteld omdat jullie met het product het... Het is de eerste keer dat ik iets heb besteld bij bauhaus , de bestelling is in goed staat en binnen de gestelde tijd geleverd , ik heb bij jullie besteld omdat jullie met het product het goedkoopste zijn

heb niks te klagen

E.ter Mijtelen

Duidelijke foto"s Snel en netjes verpakt . Ik ben zeer tevreden. bedankt.

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Edwin, Hartelijk dank voor uw leuke review! Prettig om te horen dat u tevreden bent over uw bestelde artikel. Wij wensen u heel veel plezier van de salontafel Georgie en wij hopen u snel... Beste Edwin, Hartelijk dank voor uw leuke review! Prettig om te horen dat u tevreden bent over uw bestelde artikel. Wij wensen u heel veel plezier van de salontafel Georgie en wij hopen u snel weer te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs

Jan Balian

Tevreden. Top

Niks

Reactie Bauhauschairs.nl:

Best Jan, Bedankt voor uw aankoop en review bij Bauhauschairs. Fijn dat u een momentje heeft genomen om ons te beoordelen. Wij wensen u heel veel plezier van de salonset Georgie en hopelijk zien... Best Jan, Bedankt voor uw aankoop en review bij Bauhauschairs. Fijn dat u een momentje heeft genomen om ons te beoordelen. Wij wensen u heel veel plezier van de salonset Georgie en hopelijk zien wij u snel weer. Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs

van Tilburg

We hebben op woensdagavond onze eco-leren eetkamerstoelen besteld en de stoelen zijn op vrijdag bezorgd.
Het zijn mooie stoelen voor die prijs. Netjes verpakt, 2 stoelen in 1 grote papieren doos. De stoelen zijn goed beschermd met extra bubbeltjes plastic.

Niet per se voor het bedrijf maar de levering met DHL vind ik niet altijd even fijn. DHL geeft namelijk aan dat ze binnen 8:00 en 18:00 uur kunnen komen. Dat is een hele brede levering. De stoelen... Niet per se voor het bedrijf maar de levering met DHL vind ik niet altijd even fijn. DHL geeft namelijk aan dat ze binnen 8:00 en 18:00 uur kunnen komen. Dat is een hele brede levering. De stoelen werden uiteindelijk op vrijdagmiddag om 14:00 uur bezorgd. Je zit toch de hele dag te wachten.

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Vienna, Bedankt voor uw aankoop bij Bauhauschairs. Fijn om te horen dat u tevreden bent over het ECO leder. Wij zijn ook erg blij met het resultaat en gaan dan ook zeker uitbreiden met... Beste Vienna, Bedankt voor uw aankoop bij Bauhauschairs. Fijn om te horen dat u tevreden bent over het ECO leder. Wij zijn ook erg blij met het resultaat en gaan dan ook zeker uitbreiden met deze lederen variant :) Daarnaast doen wij sinds kort ook zaken met Post.nl, hiermee kunnen wij een betere tijdsindicatie aangeven wat inderdaad voor de klanten fijner is :) Hopelijk zien wij u snel weer in onze webshop en kunnen wij een betere levering voor u inboeken! Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs!

Paloma Khelifi

Super webshop met meubelen van hoog kwaliteit. Heb er zelf mooie salontafels en hanglampen van mango hout šŸ˜Š ik vind ze met iedere dag mooier !

Nee hoor, bij mij ging het prima. Heb niks op toe te voegen.

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Paloma, Bedankt voor uw beoordeling :) Fijn dat u tevreden bent over uw aangeschafte producten in onze webshop. Wij wensen u heel veel plezier van de vloerlamp Sun en salontafels! Wij zien... Beste Paloma, Bedankt voor uw beoordeling :) Fijn dat u tevreden bent over uw aangeschafte producten in onze webshop. Wij wensen u heel veel plezier van de vloerlamp Sun en salontafels! Wij zien u graag terug bij Bauhauschairs! Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs

Mieke

2 tafellampen besteld op 12 juli die werden op 17 juli keurig verpakt afgeleverd. Duidelijke website.

van der Werf

Stoelen komen goed overeen met de twee die we jaren geleden al eens gekocht hadden via andere site. De groene kleur is vrij licht maar mooi en sfeervol! Erg blij met deze aankoop dus.

De 4 stoelen werden geleverd in twee pakketten die afzonderlijk van elkaar bezorgd werden. Dat was een beetje vreemd. Maar de bestelling verder in goede orde ontvangen!