7.9/10

Patrick

Erg tevreden, snelle levering en een lekkere stoel!

Pieter Annen

Mooie stoelen en zeer snel geleverd!

Kerstin

Een fauteuil besteld, op tijd en netjes geleverd. Erg fijn!

Raoul Knolstra

Snelle levering en ik ben bovenal zeer tevreden met mijn zes eetkamerstoelen!!

Targerien

Stoelen besteld. Kuipjes/ Zitting precies op afgesproken tijdstip geleverd. Onderstel liet op zich wachten om precies te zijn 4de dag na ontvangst zitting. Waar het probleem zat is niet geheel... Stoelen besteld. Kuipjes/ Zitting precies op afgesproken tijdstip geleverd. Onderstel liet op zich wachten om precies te zijn 4de dag na ontvangst zitting. Waar het probleem zat is niet geheel duidelijk.

WhatsApp contact is te traag. Ook is misschien handig als er overdekt voortgang gecommuniceerd word.

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Tina, Hartelijk dank voor uw aankoop bij Bauhauschairs. Vervelend om te horen dat de onderstellen niet tegelijk aan kwamen met de zittingen. Helaas kan het wel eens voor komen dat een doos... Beste Tina, Hartelijk dank voor uw aankoop bij Bauhauschairs. Vervelend om te horen dat de onderstellen niet tegelijk aan kwamen met de zittingen. Helaas kan het wel eens voor komen dat een doos iets vertraagd op de band tijdens het scannen van het product. Onze excuus hiervoor. Daarnaast proberen wij altijd direct te reageren op alle berichten die wij binnen krijgen, helaas wordt onze WhatsApp service wel eens vergeleken met een live chat, en dat is het niet en reageren wij altijd nog dezelfde dag op alle berichten van onze klanten. Jammer dat u dit anders heeft ervaren. Mocht u verder nog vragen hebben over onze contactservice, neem dan gerust contact met ons op, wij staan u graag te woord. Wij wensen u veel plezier van de eetkamerstoelen. Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs.nl

Mark

Gewoon goed!

Beste Mark,

Bedankt voor uw positieve review.
Wij wensen u heel veel plezier van de hanglamp Frost!

Team Bauhauschairs

F. GIESKES

Twee tafeltjes bestelt. Snel en netjes verpakt . Zeer tevreden met de aankoop!

Geen verbeterpunten!

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Freddie, Fijn om te horen dat u tevreden bent :) Wij danken u voor de leuke aankoop en review in onze webshop. Wij wensen u heel veel plezier van de Georgie salonset. Met vriendelijke... Beste Freddie, Fijn om te horen dat u tevreden bent :) Wij danken u voor de leuke aankoop en review in onze webshop. Wij wensen u heel veel plezier van de Georgie salonset. Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs.

g timmerman

Het is de eerste keer dat ik iets heb besteld bij bauhaus , de bestelling is in goed staat en binnen de gestelde tijd geleverd , ik heb bij jullie besteld omdat jullie met het product het... Het is de eerste keer dat ik iets heb besteld bij bauhaus , de bestelling is in goed staat en binnen de gestelde tijd geleverd , ik heb bij jullie besteld omdat jullie met het product het goedkoopste zijn

heb niks te klagen

E.ter Mijtelen

Duidelijke foto"s Snel en netjes verpakt . Ik ben zeer tevreden. bedankt.

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Edwin, Hartelijk dank voor uw leuke review! Prettig om te horen dat u tevreden bent over uw bestelde artikel. Wij wensen u heel veel plezier van de salontafel Georgie en wij hopen u snel... Beste Edwin, Hartelijk dank voor uw leuke review! Prettig om te horen dat u tevreden bent over uw bestelde artikel. Wij wensen u heel veel plezier van de salontafel Georgie en wij hopen u snel weer te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs

Jan Balian

Tevreden. Top

Niks

Reactie Bauhauschairs.nl:

Best Jan, Bedankt voor uw aankoop en review bij Bauhauschairs. Fijn dat u een momentje heeft genomen om ons te beoordelen. Wij wensen u heel veel plezier van de salonset Georgie en hopelijk zien... Best Jan, Bedankt voor uw aankoop en review bij Bauhauschairs. Fijn dat u een momentje heeft genomen om ons te beoordelen. Wij wensen u heel veel plezier van de salonset Georgie en hopelijk zien wij u snel weer. Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs