7.8/10

Heleen

Twee stoelen besteld, welke helaas niet naar onze zin waren. Daarom terug willen verzenden, maar het retourneren ging meerdere keren fout (terwijl je er zelfs zelf voor betaald). Hierdoor heb ik... Twee stoelen besteld, welke helaas niet naar onze zin waren. Daarom terug willen verzenden, maar het retourneren ging meerdere keren fout (terwijl je er zelfs zelf voor betaald). Hierdoor heb ik hele dagen thuis moeten wachten, terwijl ze het pakket niet kwamen ophalen. Toen het uiteindelijk was opgehaald, stond het drie dagen later weer bij ons voor de deur in de regen. Bij de klantenservice kreeg ik steeds geen gehoor. Uiteindelijk via de mail wel contact gekregen, maar ook daar niet heel vlot geholpen. En uiteindelijk zelfs achter ons geld aan moeten mailen. Gelukkig is het wel opgelost.

- Beter bereikbaar zijn
- Beter retourbeleid
- Klantvriendelijker zijn

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Heleen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Wij vinden het vervelend om te lezen dat het retourneren niet helemaal goed is gegaan. Hiervoor onze excuus! Echter... Beste Heleen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Wij vinden het vervelend om te lezen dat het retourneren niet helemaal goed is gegaan. Hiervoor onze excuus! Echter kunnen wij hier niet heel veel aan doen en blijven wij helaas ook afhankelijk van onze koeriersdiensten, daarnaast is het van belang dat u uw eigen adres van het pakket verwijderd zodat het niet terug komt. Wellicht is dat niet gebeurd waardoor het pakket weer bij u terecht is gekomen. Daarbij is de WhatsApp functie in onze webshop geen live chat en reageren wij altijd binnen 24uur op mailtjes en apjes! Wij betreuren de situatie en de weinig sterren die we er voor krijgen, uiteindelijk hebben wij u goed geholpen en na onze mening was het dan ook opgelost. Helaas! Hopelijk kunnen wij u de volgende keer wel tevreden maken :) Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs

A. Potma

Besteld en heel snel ontvangen. Lampen waren goed verpakt om
Beschadiging te verkomen

Nanda

Super blij met mijn nieuwe Diamond eetkamerstoelen . Binnen 2 dagen geleverd. Dank je wel Bauhauschairs !!

L. Minnee

Snelle en goede levering

Robin Mens

Wat een top bedrijf! Echt onwijs goed geholpen, zou en er weer bestellen

Misschien wat betere foto’s maken qua kleur twijfelde ik namelijk erg over het product. Maar uiteindelijk was hij in het echt nog veel mooier als op de foto

Grauls

Vlotte levering, de volgende dag al. Super!

Vera

Uitstekend op de hoogte gehouden per mail. Snelle levering. Netjes verpakt. Top service!

Ria Kos

Heel fijn om daar te winkelen genoeg keus

Ria kos

Fijne winkel goede service en mooie stoelen geleverd ben er blij mee

Alfons H.A. Spruyt

Mooie producten voor een goede prijs en snelle levering.