8.1/10
7.9/10
8.1/10

Alfons H.A. Spruyt

Mooie producten voor een goede prijs en snelle levering.

Yanise Andalusi

Afgelopen week 4 prachtige eco leder eetkamer stoelen (voor een zeer voordelige prijs) gekocht via Bauhaus. Binnen 5 dagen hadden we ze binnen, via een gemakkelijke beschrijving, konden we binnen...

Kaatje

Perfect! Bestelling, klantenservice, levering.... Alles zoals beloofd!

Ed Eickhout

Kan niet anders zeggen als punctueel, snel en zeer goede service

Marcus

Een eerlijke review. Laten we dat dan ook maar doen.
Ik heb een rustieke tafel besteld op livin24.com. (blijkt onderdeel te zijn van bauhauschairs)

Een rustieke tafel, daarbij...

Aftersales! en sneller reageren. Niet te snel in de verdediging vallen en altijd open blijven staan voor dialoog. En zeker niet de hoorn erop smijten!

Beste Marcus,

Vervelend dat u de aankoop in onze webshop zo hebt ervaren. Het tafeltje waar het om gaat is gemaakt van robuust hardhout. Robuust hardhout bestaat uit 'oud' sloophout. Hout afkomstig van bijvoorbeeld spoorbielzen, oude treinen of vloeren van kerken. Dat het hout al decennialang mee gaat, geeft aan dat het materiaal niet alleen supersterk is, maar ook een prachtig verleden heeft. Robuust hardhout heeft een grof en natuurlijk uiterlijk. Elk exemplaar is uniek, wat ook betekent dat foto’s kunnen afwijken van het product wat je daadwerkelijk thuis krijgt. Ik begrijp dat het vervelend is, maar dit is gewoon de karakter van het product. En als u iets anders hebt verwacht, is het misschien niet het juiste product voor u. De €25,- korting die we hebben aangeboden was op de eerste levering betrokken. Wij beoordelen elke klacht apart en bij de tweede tafel wouden we het met een beetje goodwill voor u oplossen en hebben nog €10,- korting aangeboden. Omruilen heeft volgens ons in dit geval geen zin, omdat elk product uniek is en het tafelblad met opzet grof is, wat hier ook kan betekenen dat er gaatjes in zitten. Dit is het design en dat kunnen we helaas ook niet aanpassen. Zeker staan we ook altijd aan het telefoon open voor vragen en klachten. Maar het moet wel leuk blijven, we vinden het erg vervelend als iemand ons niet aan het woord laat komen, beledigend wordt en uiteindelijk het doel van het gesprek niet is samen tot een oplossing te komen maar echter alleen om iemand af te kraken. We begrijpen absoluut dat het vervelend is, als een product niet aan de verwachtingen voldoet en we staan ook zeker voor tips open, daarom hebben we ook een gratis afhaal aangeboden. Het spijt ons, dat deze oplossing niet naar wens was.

Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u natuurlijk ons een mailtje sturen.

Team Bauhauschairs!

anja de plucker

Beste volgens track is pakketje vertrokken uit sorteer centrum bij dhl Wat grappig is bpost levert deze bij ons af Blij dat we pakket goed ontvangen hebben ook al konden we pakket niet volgen mvg

Beste Anja,

Bedankt voor uw aankoop bij Bauhauschairs en de review.
Onze pakketten worden verzonden vanuit een distributiecentrum in Nederland, DHL haalt de pakketten op en draagt ze uiteindelijk over aan B-post België. U kunt de track en trace code dan ook volgen in de link die verstuurd is naar uw e-mail. Hopelijk hang de lamp inmiddels al te schitteren aan het plafond boven de eettafel. Wij wensen u er heel veel plezier van en wellicht tot snel in onze webshop.

Team Bauhauschairs

Esther

Ik ben echt super blij met mijn nieuwe salontafel! Op tijd geleverd en de klantenservice heeft van tevoren netjes en super snel op mijn vragen gereageerd. Ik ben erg tevreden!

Beste Janine,

Hartelijk dank voor uw review bij Bauhauschairs!
Wat ontzettend leuk dat u bij ons bent geslaagd, wij wensen u heel veel plezier van de salontafel Kate! Hopelijk zien wij u snel weer in onze webshop.

Team Bauhauschairs!

Patrick

Erg tevreden, snelle levering en een lekkere stoel!

Pieter Annen

Mooie stoelen en zeer snel geleverd!

Kerstin

Een fauteuil besteld, op tijd en netjes geleverd. Erg fijn!