7.9/10

Kees

In de showroom geweest in Emmen. Vriendelijk en goed geholpen en tevreden met de aankoop!

r.verhard@t-mobilethuis.nl

Tijdige levering, goed verpakt en een mooi product

Gerrit verhoeven

We hebben een hele mooie dressoir lamp besteld. Het is netjes beschermt bezorgt. een goede en overzichtelijke website.

Misschien een leuk klein presentje erbij. Maakt het altijd leuker

Sandra

Tot nu toe is de ervaring slecht de stoelen zouden geleverd worden binnen 5 of 6 werkdagen dagen Ik heb ze gister gebeld Nu komen ze pas 11 oktober binnen dat had even gecommuniceerd kunnen worden... Tot nu toe is de ervaring slecht de stoelen zouden geleverd worden binnen 5 of 6 werkdagen dagen Ik heb ze gister gebeld Nu komen ze pas 11 oktober binnen dat had even gecommuniceerd kunnen worden dus nu al een slechte ervaring.

Zie hierboven

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Sandra, Hartelijk dank voor de review in onze webshop. Wij hebben elkaar gesproken via de telefoon en via de e-mail. Helaas heb ik (Milou, klantenservice) een foutje gemaakt tijdens het... Beste Sandra, Hartelijk dank voor de review in onze webshop. Wij hebben elkaar gesproken via de telefoon en via de e-mail. Helaas heb ik (Milou, klantenservice) een foutje gemaakt tijdens het schrijven van een e-mail, ik heb namelijk geen datum in het mailtje gezet maar alleen de dagen, namelijk vrijdag. Daarna heb ik heel snel mijn fout erkend en heb ik mijn excuus hiervoor aangeboden. Daarna volgde al snel enkele boze e-mails van uw partner waar ik erg van geschrokken ben. Ik heb aangegeven dat het mij erg spijt doordat ik een foutje heb gemaakt en dat ik ook maar een mens ben. Waar gewerkt werkt kunnen af en toe fouten worden gemaakt. Het is dan ook erg jammer om te lezen dat mijn excuus niet aanvaard word en dat ik nog eens deze review dan ook ontvang. Helaas, ik kan er niet meer van maken dat ik een fout heb gemaakt en u kunt de stoelen ook binnen nu en dan verwachten. Hopelijk vallen die wel in smaak ;) Ik wens jullie hier alvast veel plezier van! Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs Klantenservice Milou

Heleen

Twee stoelen besteld, welke helaas niet naar onze zin waren. Daarom terug willen verzenden, maar het retourneren ging meerdere keren fout (terwijl je er zelfs zelf voor betaald). Hierdoor heb ik... Twee stoelen besteld, welke helaas niet naar onze zin waren. Daarom terug willen verzenden, maar het retourneren ging meerdere keren fout (terwijl je er zelfs zelf voor betaald). Hierdoor heb ik hele dagen thuis moeten wachten, terwijl ze het pakket niet kwamen ophalen. Toen het uiteindelijk was opgehaald, stond het drie dagen later weer bij ons voor de deur in de regen. Bij de klantenservice kreeg ik steeds geen gehoor. Uiteindelijk via de mail wel contact gekregen, maar ook daar niet heel vlot geholpen. En uiteindelijk zelfs achter ons geld aan moeten mailen. Gelukkig is het wel opgelost.

- Beter bereikbaar zijn
- Beter retourbeleid
- Klantvriendelijker zijn

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Heleen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Wij vinden het vervelend om te lezen dat het retourneren niet helemaal goed is gegaan. Hiervoor onze excuus! Echter... Beste Heleen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Wij vinden het vervelend om te lezen dat het retourneren niet helemaal goed is gegaan. Hiervoor onze excuus! Echter kunnen wij hier niet heel veel aan doen en blijven wij helaas ook afhankelijk van onze koeriersdiensten, daarnaast is het van belang dat u uw eigen adres van het pakket verwijderd zodat het niet terug komt. Wellicht is dat niet gebeurd waardoor het pakket weer bij u terecht is gekomen. Daarbij is de WhatsApp functie in onze webshop geen live chat en reageren wij altijd binnen 24uur op mailtjes en apjes! Wij betreuren de situatie en de weinig sterren die we er voor krijgen, uiteindelijk hebben wij u goed geholpen en na onze mening was het dan ook opgelost. Helaas! Hopelijk kunnen wij u de volgende keer wel tevreden maken :) Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs

A. Potma

Besteld en heel snel ontvangen. Lampen waren goed verpakt om
Beschadiging te verkomen

Nanda

Super blij met mijn nieuwe Diamond eetkamerstoelen . Binnen 2 dagen geleverd. Dank je wel Bauhauschairs !!

L. Minnee

Snelle en goede levering

Robin Mens

Wat een top bedrijf! Echt onwijs goed geholpen, zou en er weer bestellen

Misschien wat betere foto’s maken qua kleur twijfelde ik namelijk erg over het product. Maar uiteindelijk was hij in het echt nog veel mooier als op de foto

Grauls

Vlotte levering, de volgende dag al. Super!