7.8/10

Raymond Vermeulen / Aventus

Snelle levering. Duidelijke website

Geen verbeterpunten

Jeffrey Zijleman

Mooie stoel via internet besteld. Snel bezorgd.

B

We bestelden 4 stoelen,betaalden deze en kregen een bevestiging. vervolgens hoorden we lange tijd niks. Toen ik een mail stuurde kreeg ik snel een vriendelijk antwoord. De 4 stoelen werden bezorgd... We bestelden 4 stoelen,betaalden deze en kregen een bevestiging. vervolgens hoorden we lange tijd niks. Toen ik een mail stuurde kreeg ik snel een vriendelijk antwoord. De 4 stoelen werden bezorgd met post nl in 2 dozen, de onderstellen moesten nog gemonteerd worden. (inbussleutels > zitten erbij)
ze zitten goed, we hebben de stoelen zelf in gespoten met een meebesteld middel en filtjes gekocht voor onder de pootjes, want deze maakten strepen op onze vloer.

Baauw

Snelle levering. Mogelijkheid van afterpay. Goede prijs kwaliteit verhouding.

R . Boele

Keurig geleverd. Alleen de doos van de lampen was wel erg groot.

Verpakking op artikel afstemmen

Mirthe

Mooie barstoelen besteld, we moesten eventjes wachten op de levering maar dat was het zeker waard! Ook was de levertijd goed aangegeven in de webshop. Jullie zien mij hier snel weer teurg.

Kees

In de showroom geweest in Emmen. Vriendelijk en goed geholpen en tevreden met de aankoop!

r.verhard@t-mobilethuis.nl

Tijdige levering, goed verpakt en een mooi product

Gerrit verhoeven

We hebben een hele mooie dressoir lamp besteld. Het is netjes beschermt bezorgt. een goede en overzichtelijke website.

Misschien een leuk klein presentje erbij. Maakt het altijd leuker

Sandra

Tot nu toe is de ervaring slecht de stoelen zouden geleverd worden binnen 5 of 6 werkdagen dagen Ik heb ze gister gebeld Nu komen ze pas 11 oktober binnen dat had even gecommuniceerd kunnen worden... Tot nu toe is de ervaring slecht de stoelen zouden geleverd worden binnen 5 of 6 werkdagen dagen Ik heb ze gister gebeld Nu komen ze pas 11 oktober binnen dat had even gecommuniceerd kunnen worden dus nu al een slechte ervaring.

Zie hierboven

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Sandra, Hartelijk dank voor de review in onze webshop. Wij hebben elkaar gesproken via de telefoon en via de e-mail. Helaas heb ik (Milou, klantenservice) een foutje gemaakt tijdens het... Beste Sandra, Hartelijk dank voor de review in onze webshop. Wij hebben elkaar gesproken via de telefoon en via de e-mail. Helaas heb ik (Milou, klantenservice) een foutje gemaakt tijdens het schrijven van een e-mail, ik heb namelijk geen datum in het mailtje gezet maar alleen de dagen, namelijk vrijdag. Daarna heb ik heel snel mijn fout erkend en heb ik mijn excuus hiervoor aangeboden. Daarna volgde al snel enkele boze e-mails van uw partner waar ik erg van geschrokken ben. Ik heb aangegeven dat het mij erg spijt doordat ik een foutje heb gemaakt en dat ik ook maar een mens ben. Waar gewerkt werkt kunnen af en toe fouten worden gemaakt. Het is dan ook erg jammer om te lezen dat mijn excuus niet aanvaard word en dat ik nog eens deze review dan ook ontvang. Helaas, ik kan er niet meer van maken dat ik een fout heb gemaakt en u kunt de stoelen ook binnen nu en dan verwachten. Hopelijk vallen die wel in smaak ;) Ik wens jullie hier alvast veel plezier van! Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs Klantenservice Milou