7.8/10

Manon

Wij zijn erg blij met de mooie eetkamerstoel die we gekocht hebben. De bestelling verliep heel duidelijk en persoonlijk contact met de klantenservice was prettig. Binnen een week waren de stoelen... Wij zijn erg blij met de mooie eetkamerstoel die we gekocht hebben. De bestelling verliep heel duidelijk en persoonlijk contact met de klantenservice was prettig. Binnen een week waren de stoelen geleverd.

Manon

Bestelling verliep heel soepel, de eetkamerstoelen die we gekocht hebben, werden binnen een week thuis bezorgd. Persoonlijk contact met klantenservice was top.

B. Heemskerk

3 Prachtige barkrukken besteld. Snel en goed geleverd. Product zoals op de foto.

Ik heb geen verbeterpunten, want alles verliep zoals gepland en verwacht.

Heemskerk

Wij hebben barkrukken besteld. Snelle levering en een prachtig product.

Ik he geen op en of aanmerkingen. Alles verliep zoals gewenst

Judith Joldersma

Bestelling ging makkelijk, levering op gekozen datum. De barkrukken konden makkelijk gemonteerd worden. Blij met de keuze, ze staan erg leuk en zitten prima!

Marcel

Goed product, perfecte prijs en snelle levering.

Ik zou niets kunnen bedenken.

Sensa Mijnals

Goeie communicatie, en snelle reactie!

Desiree Ridder

Bezorgen liep voorspoedig... het op halen van het tegenvallende product laat op zich wachten. Terwijl je 12.50 retour kosten moet betalen staat t pakketje in de gang en word er niet gereageerd op... Bezorgen liep voorspoedig... het op halen van het tegenvallende product laat op zich wachten. Terwijl je 12.50 retour kosten moet betalen staat t pakketje in de gang en word er niet gereageerd op mijn mail het product op te komen halen!!!!

Zie boven.. zeer ontvrede!

Ankie Bax

Heel goed! Besteld en de volgende dag gekregen!

Lambere Vd Ven

Netjes geleverd, product voldoet aan onze verwachtingen