7.8/10

S Huizenga

Zeer tevreden

Voor mij geen

Busra

Fantastisch! Onze salontafel wat we hebben besteld was super snel bezorgd en was precies zoals op de foto! Ik raad Bauhauschairs zeker aan bij familie en vrienden!

Ga zo door!

Bos

Snelle reacties per mail, maar levering niet op orde en retour erg duur.

Leveren volgens planning op site (of voorraad updaten), eerder duidelijk maken dat een retour 52 euro kost.

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Rianne, Bedankt voor het schrijven van een review. Allereerst betreuren wij de vertraging rondom de fauteuils. Wij vinden het erg vervelend om onze klanten te moeten infomeren dat de... Beste Rianne, Bedankt voor het schrijven van een review. Allereerst betreuren wij de vertraging rondom de fauteuils. Wij vinden het erg vervelend om onze klanten te moeten infomeren dat de fauteuils een vertraging hebben gehad. Wij hebben u op de hoogte gehouden via de e-mail en telefoon en onze spijt betuigd. Nogmaals sorry voor dit vervelende ongemak, ook wij blijven afhankelijk van onze leveranciers. U heeft eindelijk de fauteuils ontvangen en u wenst ze te retourneren, hier zitten inderdaad kosten aan verbonden. Wij verzenden de producten geheel kosteloos maar de retourkosten zijn voor de klant, dit hebben wij ook duidelijk aangegeven bij het product zelf in onze voorwaarden. Mocht u verder nog vragen hebben, dan vernemen wij dit natuurlijk heel erg graag. Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs

Henrie Hummel

Goede kwaliteit voor een lage prijs en ook nog eens een zeer snelle levering.

Goede kwaliteit voor een lage prijs en ook nog eens een zeer snelle levering.

Super blij met onze 3 bar krukken voor aan de bar van de keuken. Kwalitatief goede meubels en zit lekker. al veel positieve reacties op gehad.

Bauhauschairs is zeker een aanrader!

Geen. Alles was naar wens.

Postma

De barkrukken zijn erg mooi. Helaas kregen we de schroeven niet in de stoelpoten omdat het schroefdraad niet lang genoeg was. Op 2 mails geen reactie ontvangen. Uiteindelijk zelf met gereedschap... De barkrukken zijn erg mooi. Helaas kregen we de schroeven niet in de stoelpoten omdat het schroefdraad niet lang genoeg was. Op 2 mails geen reactie ontvangen. Uiteindelijk zelf met gereedschap maar opgelost. Dit heeft heel wat tijd gekost.

Beter het materiaal controleren en reactie op mails sturen.

Jack

Vrijdag middag 3 barstoelen Boston besteld, zaterdag middag al geleverd. Hoe is het mogelijk voor deze prijs zo’n leuke en kwalitatief goede stoel te leveren? Gemakkelijk te installeren. Zijn er... Vrijdag middag 3 barstoelen Boston besteld, zaterdag middag al geleverd. Hoe is het mogelijk voor deze prijs zo’n leuke en kwalitatief goede stoel te leveren? Gemakkelijk te installeren. Zijn er blij mee!

Shenon

Goede service. Monteren van de stoelen waren niet in orde en wij kregen de mogelijkheid om deze te retourneren.

Nathalie hendriks

Super blij met onze stoelen, snel geleverd en topkwaliteit

Geen!

Susanne

Super leuke lamp gekocht bij Bauhauschairs waar ik lang naar gezocht heb, maar in fysieke winkels niet kon vinden voor een redelijke prijs. De lamp was prima verpakt en de bezorging gratis (toch... Super leuke lamp gekocht bij Bauhauschairs waar ik lang naar gezocht heb, maar in fysieke winkels niet kon vinden voor een redelijke prijs. De lamp was prima verpakt en de bezorging gratis (toch altijd weer een pluspunt...). Toevallig was het bedrijf net gesloten i.v.m. de herftsvakantie en heb ik iets langer op de lamp moeten wachten, maar daar stond weer een korting tegenover