7.9/10

Jack

Vrijdag middag 3 barstoelen Boston besteld, zaterdag middag al geleverd. Hoe is het mogelijk voor deze prijs zo’n leuke en kwalitatief goede stoel te leveren? Gemakkelijk te installeren. Zijn er... Vrijdag middag 3 barstoelen Boston besteld, zaterdag middag al geleverd. Hoe is het mogelijk voor deze prijs zo’n leuke en kwalitatief goede stoel te leveren? Gemakkelijk te installeren. Zijn er blij mee!

Shenon

Goede service. Monteren van de stoelen waren niet in orde en wij kregen de mogelijkheid om deze te retourneren.

Nathalie hendriks

Super blij met onze stoelen, snel geleverd en topkwaliteit

Geen!

Susanne

Super leuke lamp gekocht bij Bauhauschairs waar ik lang naar gezocht heb, maar in fysieke winkels niet kon vinden voor een redelijke prijs. De lamp was prima verpakt en de bezorging gratis (toch... Super leuke lamp gekocht bij Bauhauschairs waar ik lang naar gezocht heb, maar in fysieke winkels niet kon vinden voor een redelijke prijs. De lamp was prima verpakt en de bezorging gratis (toch altijd weer een pluspunt...). Toevallig was het bedrijf net gesloten i.v.m. de herftsvakantie en heb ik iets langer op de lamp moeten wachten, maar daar stond weer een korting tegenover

A.Westenberger

Snelle levering en goede prijs.Top!

Helen Zeldenthuis

Heb twee barkrukken besteld bij Bauhauschairs. Deze werden op de gevraagde dag, keurig verpakt afgeleverd. Binnen de kortste keren waren ze in elkaar gezet en nu staan ze te pronken aan de eetbar in... Heb twee barkrukken besteld bij Bauhauschairs. Deze werden op de gevraagde dag, keurig verpakt afgeleverd. Binnen de kortste keren waren ze in elkaar gezet en nu staan ze te pronken aan de eetbar in de keuken. Ze zitten fantastisch en zijn gemakkelijk in onderhoud. Al met al een superaankoop.

Zou het niet weten.

Sandra

Snelle levering , op tijd. Voldoet aan de verwachting

Poppe

Goede communicatie en snelle levering!
Stoelen zijn exact wat we willen en van mooie qualiteit.

Eline Schepers

Helemaal top!

Nee.

Eline Schepers

Helemaal top, geen opmerkingen.

Nee.