7.8/10

Diana Jongejan

Op dinsdag 9 april 2019, 2 stoeltjes besteld. Donderdag 11 april waren alleen de stoeltjes geleverd, geen onderstellen.
Gebeld, die zouden vrijdag geleverd worden, vrijdag geen onderstellen,...
Gebeld, die zouden vrijdag geleverd worden, vrijdag geen onderstellen, zaterdag ook niet. Maandag gebeld over onderstellen, die werden dezelfde dag geleverd. Toen zat er maar 1 zakje met ringetjes en boutjes bij. Gemaild, dat er maar 1 zakje bij zat, ordernummer doorgegeven en ze zouden nageleverd worden. Woensdag een zakje gehad met bouten, maar dat was niet het goede zakje. Zelf maar op zoek gegaan naar de goede boutjes en ringetjes. Wel excuses gehad via de mail, maar vind het niet leuk, zoals het gegaan is. Ik zal niet gauw weer wat bestellen.

Graag alles in 1 keer verzenden met alle goede boutjes en ringetjes.

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Diana, Bedankt voor uw aankoop bij Bauhauschairs! Wij hebben de situatie even bekeken en wij zien inderdaad dat de onderstellen later zijn gekomen dan gepland. Dit is natuurlijk heel erg... Beste Diana, Bedankt voor uw aankoop bij Bauhauschairs! Wij hebben de situatie even bekeken en wij zien inderdaad dat de onderstellen later zijn gekomen dan gepland. Dit is natuurlijk heel erg vervelend. Helaas hebben wij hier niet altijd grip op omdat de pakketten uit meerdere dozen bestaan. De onderstellen zijn ook blijven haken bij DHL en zijn hierom een dag later gekomen. U heeft dan ook wel hele dikke pech dat de schroeven er niet bij zaten. Wij betreuren het dat u geen e-mail heeft gestuurd dan hadden wij dit heel graag voor u willen oplossen. Onze oprechte excuus voor alle ongemakken. Hopelijk hebben de stoelen wel een mooi plekje gekregen en kunt u er nu volop van genieten. Mocht u verder nog vragen hebben, dan vernemen wij dit natuurlijk heel erg graag! Nogmaals excuus. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs!

Salontafels snel geleverd en voldoen aan de verwachting.
Heel erg tevreden.

Geen verbeterpunten.

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Marlon, Bedankt voor uw aankoop en leuke review! Fijn dat u tevreden bent over de aankoop van uw salonset Kate. Hopelijk heeft de tafel een leuk plekje gekregen. Wie hopen u snel weer te... Beste Marlon, Bedankt voor uw aankoop en leuke review! Fijn dat u tevreden bent over de aankoop van uw salonset Kate. Hopelijk heeft de tafel een leuk plekje gekregen. Wie hopen u snel weer te zien in onze webshop. Fijne dag gewenst Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs!

Verhage

Jammer dat het terugsturen van een product zo ingewikkeld is (verzendkosten die je moet kopen en afhaal moment mailen) en dat je er zelf voor moet betalen. Is erg verwarrend omdat dit niet zo is bij... Jammer dat het terugsturen van een product zo ingewikkeld is (verzendkosten die je moet kopen en afhaal moment mailen) en dat je er zelf voor moet betalen. Is erg verwarrend omdat dit niet zo is bij Bol.com

Zie hierboven

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Dorianne, Bedankt voor uw review. Jammer om te lezen dat wij een 2 sterren review ontvangen terwijl u het product heeft aangekocht bij Bol.com. Wij vinden deze review dan ook niet relevant... Beste Dorianne, Bedankt voor uw review. Jammer om te lezen dat wij een 2 sterren review ontvangen terwijl u het product heeft aangekocht bij Bol.com. Wij vinden deze review dan ook niet relevant voor onze webshop. Zodra u een product heeft aangekocht bij Bol.com dan kunt u daar de regels bekijken en ziet u dan u geen retourkosten hoeft te betalen. Bol.com kunt u dan ook niet vergelijken met onze shop. Mocht u verder nog vragen hebben over ons beleid, dan vernemen wij dit heel graag. Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs!

Dennie

Super leuke lampen en hele goede service. Fijn dat jezelf de datum voor afleveren kan aangeven.

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Dennie, Bedankt voor uw aankoop & review! Wij wensen u heel veel plezier van de tafellamp en wie weet zien wij u snel weer in onze webshop. Fijne dag gewenst Met vriendelijke... Beste Dennie, Bedankt voor uw aankoop & review! Wij wensen u heel veel plezier van de tafellamp en wie weet zien wij u snel weer in onze webshop. Fijne dag gewenst Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs!

Patrick van der Zalm

Top. Snelle levering en mooie barkrukken

Willems

Helaas geen goede ervaring met dit bedrijf. 'Vandaag besteld, morgen in huis'. Op 17 maart een tafel besteld. Levering was pas 27 maart. Bij levering bleken de poten te zijn beschadigd. Na een... Helaas geen goede ervaring met dit bedrijf. 'Vandaag besteld, morgen in huis'. Op 17 maart een tafel besteld. Levering was pas 27 maart. Bij levering bleken de poten te zijn beschadigd. Na een aantal telefoontjes (de dame was overigens wel heel netjes aan de lijn) kreeg ik een email dat dit inherent aan het product is. Pardon???? De RVS poten zijn aan de vloerzijde gerafeld, stukjes eruit. Dit is zeer duidelijk te zien! Weer contact opgenomen met ze. Uiteindelijk kreeg ik nieuwe poten opgestuurd. Helaas zijn ook deze (weliswaar iets minder) beschadigd/lelijk afgewerkt. Ik heb niet de hoop dat dit nog goed komt. Zo te zien komen ze zo uit de fabriek van de leverancier.

1. Onbeschadigd, netjes afgewerkt, goede kwaliteit materiaal leveren. ( Bij een tafel van bijna 800 euro verwacht ik betere kwaliteit) Wil je als Bauhauschairs deze kwaliteit wel leveren aan je... 1. Onbeschadigd, netjes afgewerkt, goede kwaliteit materiaal leveren. ( Bij een tafel van bijna 800 euro verwacht ik betere kwaliteit) Wil je als Bauhauschairs deze kwaliteit wel leveren aan je klant?

2. Tijdvak levering verkleinen. De eerste keer was dit 08.00-18.00 uur. Tweede keer was goed 08.00-11.00 uur.

Ab

Na een misverstand en communicatieprobleem werd het probleem door Bauhaus keurig opgelost
Keurige service !!!!!

Frontida

Slecht

Het wordt bijna onmogelijk gemaakt om te retourneren
Kan niet inloggen
Lukt niet om een account te maken
Telefonisch word je niet geholpen
Waardeloos!!!!!!!!