7.8/10

Tim

Prima levering en service!

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Tim, Hartelijk dank voor uw leuke review in onze webshop, en natuurlijk aankoop :) Hopelijk heeft de hanglamp een mooi plekje gekregen! Wij wensen u veel plezier van de hanglamp... Beste Tim, Hartelijk dank voor uw leuke review in onze webshop, en natuurlijk aankoop :) Hopelijk heeft de hanglamp een mooi plekje gekregen! Wij wensen u veel plezier van de hanglamp Rumi. Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs!

Mirthe

Bestellen ging heel gemakkelijk. Echter was de bezorging vertraagd waarvan ik geen bericht heb ontvangen en pas begreep nadat ik zelf contact had opgenomen. Daarbij aangegeven dat ik graag... Bestellen ging heel gemakkelijk. Echter was de bezorging vertraagd waarvan ik geen bericht heb ontvangen en pas begreep nadat ik zelf contact had opgenomen. Daarbij aangegeven dat ik graag telefonisch een bezorg moment wilde plannen en dit is ook nooit gebeurd. De tafels zijn gewoon random verstuurd. Uiteindelijk via de buren wel alles goed gekomen, maar niet op de gewenste manier.

Betere communicatie over levering.

Reactie Bauhauschairs.nl:

Goedemiddag Mirthe, Bedankt voor uw aankoop in onze webshop! Wij hebben in de ochtend u een e-mail verstuurd dat wij de tafels gingen verzenden en einde van de dag ontvingen wij een telefoontje... Goedemiddag Mirthe, Bedankt voor uw aankoop in onze webshop! Wij hebben in de ochtend u een e-mail verstuurd dat wij de tafels gingen verzenden en einde van de dag ontvingen wij een telefoontje dat u graag een gewenste afspraak wou hebben voor het afleveren van het product. Echter kunnen wij geen pakketten tegenhouden indien ze worden verzonden. U heeft dan wel een mail van ons ontvangen, wij vinden het dan vervelend om te lezen dat u niets van ons te horen heeft gekregen. Indien een product een vertraging heeft, kunnen wij hier echter niets aan doen en proberen wij iedere klant op de hoogte te stellen. Ook hebben wij elkaar gesproken aan de telefoon en heb ik hierbij mijn oprechte excuus aangeboden dat het pakket al verzonden was. Hiervoor nogmaals mijn excuus! Gelukkig heeft het een goede einde gekregen en hebben de buren het pakket willen ontvangen. Hopelijk bent u wel tevreden over de tafels zijn. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Milou - Klantenservice

Marc

2 x de fauteuil Collin in cognac besteld voor in onze nieuwe huiskamer. De stoelen zien er goed uit en voelen echt als kwaliteit aan! Naast de goeie kwaliteit ook zeer snelle levering.

Roel

Alles perfect. Snelle respons op vragen en producten zien er top uit!

Lieke

Wij hebben 6 block eetkamerstoelen gekocht. De stoelen werden netjes op tijd geleverd. We moesten ze nog wel even in elkaar zetten.

Nee.

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Lieke, Hartelijk dank voor uw aankoop en review bij Bauhauschairs! Fijn dat u tevreden bent over uw aankoop. Helaas dien je de stoelen nog wel zelf in elkaar te zetten, hopelijk was het... Beste Lieke, Hartelijk dank voor uw aankoop en review bij Bauhauschairs! Fijn dat u tevreden bent over uw aankoop. Helaas dien je de stoelen nog wel zelf in elkaar te zetten, hopelijk was het niet te moeilijk en staan ze inmiddels te shinen aan de eetkamertafel. Veel plezier ervan en wie weet tot snel. Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs!

Emiel Haken

Mooi producten en een leuke showroom. Wij zijn tevreden en werden netjes geholpen door het personeel.

Nee. Gewoon zo doorgaan!

Anne

Helemaal blij! Na een lange zoektocht de ideale eetkamerstoelen gevonden en snel bezorgd!

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Suzanne, Bedankt voor uw aankoop bij Bauhauschairs en natuurlijk voor je beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en levering. Wij wensen u heel veel plezier... Beste Suzanne, Bedankt voor uw aankoop bij Bauhauschairs en natuurlijk voor je beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en levering. Wij wensen u heel veel plezier van Design stoel November. Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs!

Er

Perfect! Snelle levering.
Had een fauteuil besteld en zit super!

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Er, Bedankt voor het aankopen van de Jayson! Een super keuze! Wij wensen u heel veel plezier van de stoel en hopelijk zien wij u snel terug in onze webshop. Met vriendelijke... Beste Er, Bedankt voor het aankopen van de Jayson! Een super keuze! Wij wensen u heel veel plezier van de stoel en hopelijk zien wij u snel terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs!

G. Snippe

Bauhauschairs , bedankt voor de goede service! We zijn erg blij met onze nieuwe stoelen.

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste G, Bedankt voor uw aankopen en review bij Bauhauschairs! Wij danken u voor het mooie aankopen van de Morris eetkamerstoelen. Wie weet tot snel in de webshop. Alvast een fijn weekend... Beste G, Bedankt voor uw aankopen en review bij Bauhauschairs! Wij danken u voor het mooie aankopen van de Morris eetkamerstoelen. Wie weet tot snel in de webshop. Alvast een fijn weekend gewenst! Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs!

N.Pot

Zeer snelle levering. Vriendelijke klantenservice. Helemaal top. Bedankt Bauhauschairs!

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste N, Hartelijk bedankt voor uw complimenteuze review! Dit waarderen wij enorm. Fijn dat u tevreden bent. Wij wensen u heel veel plezier van de rib stoelen, tot snel in onze webshop! Met... Beste N, Hartelijk bedankt voor uw complimenteuze review! Dit waarderen wij enorm. Fijn dat u tevreden bent. Wij wensen u heel veel plezier van de rib stoelen, tot snel in onze webshop! Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs!