7.8/10

Brenda Lamberink

Matig

Jammer dat een product lange lange tijd (bijna een half jaar) niet bestelbaar was..

Victoria Sanders

Ik had een vraag over verschillende eetkamerstoelen, vriendelijk geholpen door de klantenservice en er werd echt met mij meegedacht en suggesties gegeven. Vervolgens 6 eetkamerstoelen besteld.... Ik had een vraag over verschillende eetkamerstoelen, vriendelijk geholpen door de klantenservice en er werd echt met mij meegedacht en suggesties gegeven. Vervolgens 6 eetkamerstoelen besteld. Volgende werkdag in huis zoals beloofd! Top service en top stoelen, ik ben helemaal blij!

Conny Koumans

Stoeltjes zijn geweldig !!
Maar gaat er wat fout krijg je een mega grote mond als je Milou aan de telefoon krijgt.
Ben nog nooit zo afschuwelijk te woord gestaan

Geen aankoop gedaan uiteindelijk

Goede dienstverlening, vlotte afhandeling, correcte vriendelijke benadering (milou) ook al was het verkeerde product geleverd.

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Annette, Bedankt voor uw review in onze webshop! Wij zien dat u het verkeerde product heeft ontvangen, wat vervelend zeg! Onze excuus hiervoor. Graag willen wij u een korting aanbieden... Beste Annette, Bedankt voor uw review in onze webshop! Wij zien dat u het verkeerde product heeft ontvangen, wat vervelend zeg! Onze excuus hiervoor. Graag willen wij u een korting aanbieden voor de volgende aankoop in onze webshop, stuur ons gerust een berichtje dan ontvangt u van ons de code. Met vriendelijke groet. Team Bauhauschairs!

Rianne

Snelle levering, makkelijke website.

Het was voor mij niet helemaal duidelijk dat eco leer geen echt leer is.

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Rianne, Hartelijk dank voor uw aankoop bij Bauhauschairs! Eco leder is inderdaad niet 100% echt leder. Wij hebben deze informatie ook bij onze producten staan en nog bij een speciaal kopje... Beste Rianne, Hartelijk dank voor uw aankoop bij Bauhauschairs! Eco leder is inderdaad niet 100% echt leder. Wij hebben deze informatie ook bij onze producten staan en nog bij een speciaal kopje 'materialen' in onze webshop waarbij wij het volgende aangeven: Bij het snijden van huiden ontstaan restanten leer. Dit leer wordt hergebruikt waardoor het een milieuvriendelijk materiaal is. Eco-leder is een samengestelde bekleding van een microvezel bovenlaag met een doek ledervezels onderlaag. Dit wil zeggen dat er op een onderlaag van lederdoek een microvezel bovenlaag wordt gelamineerd. Eco-leder heeft dezelfde eigenschapen als de meeste andere leersoorten. Het Eco-leder is vochtbestendig waardoor het zeer onderhoudsvriendelijk is. Bovendien zijn er bij Eco-leder geen oneffenheden te zien, zoals die bijvoorbeeld wel aanwezig zijn op een koeienhuid. Eco-leder wordt ook wel microleder genoemd. Mocht u verder nog vragen hebben over eco leder, dan horen wij dit natuurlijk heel erg graag! Wij wensen u heel veel plezier van de club stoelen en wie weet tot snel weer in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs!

N Zwart

Ik heb 2 barkrukken bij jullie besteld om te kijken of het wat was,het zijn prachtige krukken !
Gauw een bestelling doen voor de andere 6!

Het is jammer dat de samenwerking met DHL zo raar verloopt... als er staat bezorgt tussen 8/18.00 waar je dan een link van krijgt verwacht je ook dat ze die dag komen want je zit de hele dag te wachten.Er was niks bezorgd er stond bij het volgen van de bezorger ;gevonden op het depot,de ontvanger is wegens vakantie gesloten....
Maar goed s avonds begon het hele proces opnieuw en was de bezorger de volgende morgen onderweg,vrij genomen en daar kwam er 1 om 5 voor 18.00 met een bo rent busje heel apart...jammer hoor want dit bedrijf heeft mooi spullen maar als het dan zo wordt afgehandeld door DHL zal het een hoop klandizie kosten.

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Nadja, Bedankt voor uw aankoop bij Bauhauschairs! Wat vervelend dat de bezorging niet helemaal vlekkeloos is gelopen. Wij hebben gekeken wat hier aan de hand is, en DHL heeft inderdaad... Beste Nadja, Bedankt voor uw aankoop bij Bauhauschairs! Wat vervelend dat de bezorging niet helemaal vlekkeloos is gelopen. Wij hebben gekeken wat hier aan de hand is, en DHL heeft inderdaad aangegeven dat de ontvangen gesloten was. Wij zullen de klacht dan ook doorzetten naar DHL om dit te kunnen voorkomen. Onze excuus voor het ongemak rondom de bezorging. Hopelijk zijn de barkrukken wel in uw smaak gevallen :) Mocht u verder nog vragen hebben over onze bezorging, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen zodat wij u te woord kunnen staan. Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs.

Sonja van Mourik

Goede ervaring. Makkelijk bestellen, lamp is super mooi en de levering zoals afgesproken

Nope

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Sonja, Hartelijk dank voor uw review in onze webshop. Wij zien dat u de Romy lamp heeft gekocht, een leuke keuze! Hopelijk heeft de lamp een leuk plekje gekregen en zien wij u snel weer in... Beste Sonja, Hartelijk dank voor uw review in onze webshop. Wij zien dat u de Romy lamp heeft gekocht, een leuke keuze! Hopelijk heeft de lamp een leuk plekje gekregen en zien wij u snel weer in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs!

Eddy Keuning

Snel en probleemloos geleverd. Netjes verpakt en hoefden de kast niet eens in elkaar te zetten.

Geen idee, alles was top!

Eline

Goede en snelle service!

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Eline, Bedankt voor uw leuke review in onze webshop! Wij wensen u heel veel plezier van de fauteuil & barkrukken :) Hopelijk zien wij u snel terug. Met vriendelijke groet, Team... Beste Eline, Bedankt voor uw leuke review in onze webshop! Wij wensen u heel veel plezier van de fauteuil & barkrukken :) Hopelijk zien wij u snel terug. Met vriendelijke groet, Team Labelwise.bv

Wim Blinkers

Wij zijn zeer tevreden met onze block stoelen. netjes op tijd geleverd en makkelijk te bestellen via de website.

Reactie Bauhauschairs.nl:

Goedemiddag Wim, Bedankt voor uw aankoop en review! Fijn dat u tevreden bent over de Block stoelen. Wij wensen u dan ook heel veel plezier van de stoelen en wie weet zien wij u snel terug in de... Goedemiddag Wim, Bedankt voor uw aankoop en review! Fijn dat u tevreden bent over de Block stoelen. Wij wensen u dan ook heel veel plezier van de stoelen en wie weet zien wij u snel terug in de webshop. Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs!