7.8/10

JC Veldhuis

Vlinder stoel besteld, tot 2 keer toe niet alle onderdelen er bij.

Kijken wat je verstuurd

Leon

Zeer tevreden over deze organisatie. Snelle levering en de producten zijn van goede kwaliteit.

manon robben

Door de duidelijke foto's en omschrijving weet je precies wat je besteld! klantenservice is snel en erg vriendelijk!
Heel blij met mijn aankoop. Kom zeker weer!

Monique

niet goed. in de advertentie stond dat mijn bestelling direct leverbaar was. levertijd bleek oktober !!! Toen een andere keus gemaakt en ook dit bleek minstens 3 weken levertijd te hebben!! adverteer dan niet met 3 weken levertijd. betaalde geld zou direct terug gestort worden, nog niets gezien

Wat zeker goed is dat het meisje van de klantenservice (Milou) heel klantvriendelijke is

meld op social media gewoon als artikelen een langere levertijd hebben. reden voor bestelling voor mij was de snelle levering en als dit niet zo is, weet ik dat graag van te voren zodat ik zelf de keus kan maken en niet hoef te wachten tot mijn geld weer teruggestort wordt

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Monique, Wat spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent. Wij hebben alles er even bij gepakt en nagekeken wat hier mis is gegaan. U heeft destijds bij ons een salonset Kate besteld.... Beste Monique, Wat spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent. Wij hebben alles er even bij gepakt en nagekeken wat hier mis is gegaan. U heeft destijds bij ons een salonset Kate besteld. Helaas hadden wij deze niet meer in voorraad en heeft het systeem ons in de steek gelaten om dit niet direct aan te passen. Er is dan direct een e-mail uit gestuurd dat het product niet meer leverbaar was en dat wij u graag wat anders aan wouden bieden. Hierin ging u niet mee akkoord en wenste het aankoopbedrag terug te ontvangen. Dit hebben wij dan ook direct gedaan, u kunt uw betaling vinden op Mollie Payments. Onze excuus voor dit vervelende ongemak. Wij hadden dit graag anders gezien. Mocht u nog interesse hebben in een van onze producten stuur ons gerust een mailtje wij bieden u graag een leuke korting aan. Met vriendelijke groet Team Bauhauschairs

Brenda

Leuke website. Alleen jammer dat producten meer dan een half jaar niet leverbaar zijn..

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Brenda, Bedankt voor uw aankoop bij Bauhauschairs. Wij zien dat u een product heeft besteld met een levertijd. De levertijd staat vermeld bij het product zelf in groene letters en nogmaals... Beste Brenda, Bedankt voor uw aankoop bij Bauhauschairs. Wij zien dat u een product heeft besteld met een levertijd. De levertijd staat vermeld bij het product zelf in groene letters en nogmaals in uw bevestigingsmail. U heeft hier uiteindelijk zelf voor gekozen, het is dan jammer om te lezen dat u dit als negatief ervaart. Indien u wenst kunnen wij uw bestelling annuleren en het bedrag terug crediteren of dat wij u wellicht iets anders aan kunnen bieden. Wij vernemen dit heel graag via onze e-mail info@bauhauschairs.nl Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs

Vintges

Helaas zijn de kleuren van de stoelen anders dan verwacht

Betere foto’s plaatsen

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Kim, Bedankt voor uw review & aankoop bij Bauhauschairs. Wij hebben helaas geen mailtje van je ontvangen met deze opmerking. De Elite eetkamerstoelen zijn zelf door ons gefotografeerd, en... Beste Kim, Bedankt voor uw review & aankoop bij Bauhauschairs. Wij hebben helaas geen mailtje van je ontvangen met deze opmerking. De Elite eetkamerstoelen zijn zelf door ons gefotografeerd, en hebben zeker ons best gedaan om de kleur zo goed naar te voren laten komen. Wij zullen deze opmerking zeker meenemen, verbeterpunten kunnen wij natuurlijk altijd iets mee! Hopelijk staan de stoelen inmiddels te shinen op uw favoriete plekje! Wij wensen u veel plezier van de stoelen. Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs

Louise Lilipory

Goed, snelle levering.

Beste Louise,

Bedankt voor uw leuke review in onze webshop!
Wij wensen u heel veel plezier van de Salontafel Kate.

Tot snel in onze webshop.

Team Bauhauschairs

Wil Bruines

Tweede pinksterdag 2 stoelen besteld bij Livin24 en woensdag al in huis. Wij er super blij mee. Contact met de klantenservice was heel goed, geen lange wachttijd en heel vriendelijk en snel... Tweede pinksterdag 2 stoelen besteld bij Livin24 en woensdag al in huis. Wij er super blij mee. Contact met de klantenservice was heel goed, geen lange wachttijd en heel vriendelijk en snel geholpen!

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Wil, Bedankt voor u positieve review! Wij wensen u veel plezier van de fauteuil Lucky. Hopelijk zien wij u snel weer in onze webshop. Prettige dag gewenst. Met vriendelijke... Beste Wil, Bedankt voor u positieve review! Wij wensen u veel plezier van de fauteuil Lucky. Hopelijk zien wij u snel weer in onze webshop. Prettige dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs

Vd Wagt

Mooi product en snel leverbaar

De bezorging was minder, eigenlijk na bestelling geen contact meer geweest over wanneer er geleverd wordt en door wie. Spullen werden in hal geknald en weg

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Loes, Hartelijk dank voor uw aankoop bij Bauhauschairs. Vervelend om te horen dat de bezorging niet liep zoals verwacht. Wij zien dat u een eetkamertafel bij ons heeft besteld, deze past... Beste Loes, Hartelijk dank voor uw aankoop bij Bauhauschairs. Vervelend om te horen dat de bezorging niet liep zoals verwacht. Wij zien dat u een eetkamertafel bij ons heeft besteld, deze past helaas niet over de band bij DHL dus hebben wij onze koerier ingeschakeld om de tafel af te leveren. Natuurlijk hebben wij even navraag gedaan bij onze koerier en de koerier geeft aan dat hij telefonisch contact heeft gehad met u om een afleverdatum + tijd af te spreken. U kunt ons altijd een belletje geven of een mailtje zodat wij dit even kunnen bespreken +31 (0)73 205 04 86 info@bauhauschairs.nl Hopelijk heeft de eetkamertafel inmiddels een mooi plekje gekregen, en zien wij u hopelijk snel weer in onze webshop! Met vriendelijke groet Team Bauhauschairs

Michelle

Goede service via de telefoon. Erg blij met mijn stoelen!!

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Michelle, Hartelijk dank voor uw aankoop in onze webshop! Wij wensen u veel plezier van de Club eetkamerstoelen, wie weet tot snel in onze webshop :) Met vriendelijke groet Team... Beste Michelle, Hartelijk dank voor uw aankoop in onze webshop! Wij wensen u veel plezier van de Club eetkamerstoelen, wie weet tot snel in onze webshop :) Met vriendelijke groet Team Bauhauschairs