7.8/10

Henk

Matig/slecht. De tafel had een losse plank en een dag later bood deze firma de tafel aan met 25% korting.

Zorg dat je klanten niet benadeeld.

Hans van Gils

Heb een 2-tal vloerlampen besteld, betaald maar nog niet geleverd gekregen

Beter info wanneer deze geleverd gaan worden

Melanie

Super , snelle levering ook

Heb ik tot nu toe niet

Silke Tukkers

Positief, makkelijk te bezorgen en goede kwaliteit. Reaultaat is wat je ook ziet. Stoel was goed en bechermd ingepakt.

Beschrijving mag ook in het nederlands

N.v.t.

Goede ervaring. Snelle levering en erg mooie, stevige lamp

J van Loon

Geweldig snelle levering , product was zeer goed verpakt en nog mooier dan we dachten. ook de beschrijving om het te monteren was erg duidelijk , zelfs was er gereedschap bij voor de montage.

alles was bij ons o.k. dus wij hebben geen verbeter punten.
gewoon zo doorgaan.

Onvriendelijke klantenservice en echt rommel dat ze verkopen.

Alles

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Pauline, Hartelijk dank voor het schrijven van uw review. Helaas kunnen wij geen ordernummer van u vinden waardoor wij u niet verder kunnen helpen. Indien iets niet naar wens is, kunt u... Beste Pauline, Hartelijk dank voor het schrijven van uw review. Helaas kunnen wij geen ordernummer van u vinden waardoor wij u niet verder kunnen helpen. Indien iets niet naar wens is, kunt u ons een belletje of mailtje geven en horen wij graag waarmee wij kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs!

Slecht

Had een stoel besteld. Kreeg deze 2 dagen later. Vloerbeschermer van de stoel was stuk. Zodanig dat een deel van de vloerbeschermer in de stoel bleef vastzitten. De klantenservice adviseerde deze "nieuwe" stoel zelf te lijmen! Ongelooflijk slecht! Kan toch niet in Nederland? Terugsturen gaat op eigen kosten als je hem niet in elkaar hebt gezet. En je brengt het ook niet even zo naar PostNL. Beduveld dus. Klantenservice enkel bereikbaar via email. Telefoon en whatsapp niet bereikbaar.

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Anoniempje, Hartelijk dank voor het schrijven van uw review in onze beide webshops. Wat jammer om te horen dat u ontevreden bent over de gang van zaken. Wij hebben u inderdaad geadviseerd... Beste Anoniempje, Hartelijk dank voor het schrijven van uw review in onze beide webshops. Wat jammer om te horen dat u ontevreden bent over de gang van zaken. Wij hebben u inderdaad geadviseerd om de vloerbeschermer te lijmen aan het frame. Hiermee ging u akkoord maar u wenste hierbij nog een tube lijm van ons te ontvangen. Echter kunnen wij geen tubes lijm leveren waardoor u nu boos bent en deze reactie achter laat. Verder staan wij als bedrijf altijd open voor compensaties indien u zelf iets moet aanschaffen. Wij hadden dit graag anders voor u opgelost. Hopelijk lukt het met de vloerbeschermer en anders horen we natuurlijk graag. Succes en een prettige dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Bauhauschairs/Livin24!

Als tafeltje al in elkaar was gezet
Heb geen contact met jullie gehad moet dit nu wel beoordelen ? Zelfde als reactie