7.8/10
7.4/10
8.3/10
7.8/10

Karin Cok

Onze ervaring met Bauhauschairs was heel goed. Twee lampen en twee barkrukken besteld en alles volledig naar wens en snel geleverd. De verpakking van de krukken was perfect om beschadigingen te...

Nee alles was perfect

Monique

Bestellen prima, echter retour zenden via de retourprocedure Bauhauschairs is voor ons niet een ster waard.
Twee vrije dagen en emails staat het pakket nog bij ons. Telefonisch ook slecht...

Betere telefonische bereikbaarheid, reageer op de email berichten.

Martin van Eijk

Prima prijs-kwaliteit verhouding. Snelle service nadat geleverde stoel vlekken bleek te bevatten.

Andere vervoerder. DHL geeft tijdsindicatie van 8 tot 18 uur. Niet meer van deze tijd.

Tiddo Hartman

Heel goed, goede site, goede service

Bernard Honore

Vlot en verzorgde levering.

Ada

Hoewel de levering op tijd was, moet je wel de hele dag thuis gaan zitten wachten omdat de vervoerder van keuze, DHL, niet aan kan/wil/durft te geven hoe laat ze ongeveer komen. De indicatie is dus...

Zoek een betere vervoerder, neem order pickers aan die het verschil tussen stof en leer kunnen onderscheiden, schaf de chat functie op de website af want die staat er uitsluitend voor de show op en communiceer sneller.

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Ada,

Ontzettend vervelend dat u de verkeerde kussens heeft ontvangen. Wij zijn dan ook gaan onderzoeken wat hier mis is gegaan. Helaas ontvingen wij als snel deze review want u gaf aan dat wij niet te snel op uw e-mail antwoorden. Echter hebben wij 1 uur de tijd om op uw e-mail te reageren. Dit hebben wij dan ook gedaan, met een oplossing.

Daarnaast had u de keuze om voor een 11.00 levering te kiezen, dan had u een exacte indicatie kunnen krijgen van DHL. U heeft hier niet voor gekozen en bent u akkoord gegaan met de levering van 8.00 tot 18.00. De levertijden staan ook vermeld in onze webshop. Omdat wij met grotere pakketten te maken hebben is het voor nu niet mogelijk om een exacte tijdsindicatie aan te geven. Onze vervoeders werken hier dan ook heel hard om dit mogelijk te maken.

Heel graag ruilen wij de kussens voor u om, op uw gewenste dag. Indien u hier nog interesse in heeft. En anders vernemen wij dit heel graag via de mail

Team Bauhauschairs

Riekele Van der Merk

Snelle levering, mooi produkt.

Charlene

Verschrikkelijk!!!

Service is slecht, levering slecht, communicatie bagger. Ronduit slecht.

Zhang

Goede prijzen snelle levering

DHL levering was niet helemaal vlekkeloos verlopen. Chauffeur had geen zin om het pakket aan de deur af te leveren, dan door hem gestelde tijd en voorwaarden. Er was niet eens een aankondiging of afspraak gemaakt om het pakket af te leveren. Zelfs nog aangegeven dat het later op de dag wel iemand in huis is om het pakket te ontvangen.

Uiteindelijk zelf naar depot moeten rijden om pakket op te halen.

Kuijer

Snel geleverd. Heel goed verpakt.
Mooie kwaliteit en prachtige kleur.