Reviews

7.8 / 10
431 beoordelingen
Schrijf beoordeling

81% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
8.1/10
Snelheid levering
7.8/10
Bestelgemak
8.7/10
Klantvriendelijkheid
8.1/10

431 Reviews

Tutelaers

9/10

Zeer goede ervaring. Werd snel geleverd en er werd vooraf een bepaalde tijd afgesproken wat prima werd nagekomen.

Verbeterpunten of tips

Geen


Valk

10/10

Top!!

Verbeterpunten of tips

Geen


S Huizenga

10/10

Zeer tevreden

Verbeterpunten of tips

Voor mij geen


Busra

10/10

Fantastisch! Onze salontafel wat we hebben besteld was super snel bezorgd en was precies zoals op de foto! Ik raad Bauhauschairs zeker aan bij familie en vrienden!

Verbeterpunten of tips

Ga zo door!


Bos

3/10

Snelle reacties per mail, maar levering niet op orde en retour erg duur.

Verbeterpunten of tips

Leveren volgens planning op site (of voorraad updaten), eerder duidelijk maken dat een retour 52 euro kost.

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Rianne,

Bedankt voor het schrijven van een review.
Allereerst betreuren wij de vertraging rondom de fauteuils. Wij vinden het erg vervelend om onze klanten te moeten infomeren dat de fauteuils een vertraging hebben gehad. Wij hebben u op de hoogte gehouden via de e-mail en telefoon en onze spijt betuigd. Nogmaals sorry voor dit vervelende ongemak, ook wij blijven afhankelijk van onze leveranciers. U heeft eindelijk de fauteuils ontvangen en u wenst ze te retourneren, hier zitten inderdaad kosten aan verbonden. Wij verzenden de producten geheel kosteloos maar de retourkosten zijn voor de klant, dit hebben wij ook duidelijk aangegeven bij het product zelf in onze voorwaarden.

Mocht u verder nog vragen hebben, dan vernemen wij dit natuurlijk heel erg graag.

Met vriendelijke groet,
Team Bauhauschairs


Henrie Hummel

10/10

Goede kwaliteit voor een lage prijs en ook nog eens een zeer snelle levering.

Super blij met onze 3 bar krukken voor aan de bar van de keuken. Kwalitatief goede meubels en zit lekker. al...

Verbeterpunten of tips

Geen. Alles was naar wens.


Postma

6/10

De barkrukken zijn erg mooi. Helaas kregen we de schroeven niet in de stoelpoten omdat het schroefdraad niet lang genoeg was. Op 2 mails geen reactie ontvangen. Uiteindelijk zelf met gereedschap...

Verbeterpunten of tips

Beter het materiaal controleren en reactie op mails sturen.


Jack

10/10

Vrijdag middag 3 barstoelen Boston besteld, zaterdag middag al geleverd. Hoe is het mogelijk voor deze prijs zo’n leuke en kwalitatief goede stoel te leveren? Gemakkelijk te installeren. Zijn er...

Verbeterpunten of tips

Geen


Shenon

9/10

Goede service. Monteren van de stoelen waren niet in orde en wij kregen de mogelijkheid om deze te retourneren.

Verbeterpunten of tips

Geen


Nathalie hendriks

10/10

Super blij met onze stoelen, snel geleverd en topkwaliteit

Verbeterpunten of tips

Geen!