Henk Moor

Prima ervaring en super snelle levering

Het bestelde was niet op voorraad. Hebben zelf een vergelijkbaar product gestuurd.

Hans de Rooij

Dit is een perfect bedrijf. Het bestelde artikel beviel mij niet en mijn aankoop som werd meteen terug gestort. Dat had ik niet verwacht! Geweldig!!

Meteen antwoordt op mijn mailtjes perfect??

H. de Haan

Prima (al 2 keer)

Eerste bestelling geplaatst en dit verliep eenvoudig, zoals vermeld snelle levering en de volgende dag in huis.

Duidelijk aangegeven wat de verzendkosten zijn, bij veel winkels moet je eerst je winkelmand vullen om te zien wat de kosten zijn, dit is hier niet het geval gelukkig.

Snelle levering, ik kreeg zelfs een extra setje, omdat ze andere batterijen hebben geleverd, omdat de andere niet meer leverbaar waren. De vervangende batterijen zijn ook van goede kwaliteit.

Ze leveren extra batterijen als ze jouw batterijen niet kunnen leveren.

Verwijder batterijen eerder van de website die niet meer leverbaar zijn.

Aben

Geen mail met URL over verzend info terwijl zit wel was aangekondigd

Duidelijke website, snelle levering, en een extra batterij bij de levering. Was een aangename verrassing.

Nette verpakking die door de brievenbus kon. Snelle levering. Prettige website, met mogelijkheid tot vragen stellen.

Ik zou geen verbeterpunten kunnen noemen.

Het is mijn eerste ervaring met dit bedrijf. De levering was snel ,korrekt en van goede kwaliteit.
Ik kreeg precies de kwaliteit die ik besteld had.

Bovenop het bestelde kreeg ik een product gratis.

Geen.

Mr. F.G. Kuiper b.v.

Koop al sinds enige jaren mijn batterijen bij dit bedrijf.

Geeft goede en overzichtelijke info.
Pas nog extra gratis batterijen gehad bij een bestelling met de aantekening dat die beter waren dan de bestelde.
Die waren ook bijgeleverd. Heel vriendelijke dat te doen.