Martijn

Prima ervaring en goede levering. Nu hopen op veel fruit aan de boompjes...

Duidelijke site met veel nuttige informatie en prima levering

Eventueel een indicatie van de bezorgtijd. Verder geen verbeterpunten

Beplanting voor hele nieuwe tuin aangekocht en laten inplanten door hun eigen hovenier.
Enorm veel uitval na 1 jaar en zelfs hier en daar verkeerd geleverd.
Verkocht met garantie, maar...
Enorm veel uitval na 1 jaar en zelfs hier en daar verkeerd geleverd.
Verkocht met garantie, maar bij reclameren geeft men niet thuis.
Veel betere alternatieven in omgeving.

Anke Draaijers

Duidelijke site en goed telefonisch bereikbaar voor advies.
Zeer goede kwaliteit , planten en bomen zijn zoals op de site staan aangegeven.
Rechtstreekse keurige bezorging.

kwaliteit - betrouwbaar - vriendelijk

nee

Theunissen

Dure notenboom gekocht bij de batterijen. Zou volgens de verkoper dit jaar noten geven. Geen noot te vinden. Iedere keer moest ik mailen wanneer de boom geleverd zou worden. En toen hij geleverd was... Dure notenboom gekocht bij de batterijen. Zou volgens de verkoper dit jaar noten geven. Geen noot te vinden. Iedere keer moest ik mailen wanneer de boom geleverd zou worden. En toen hij geleverd was bleek dat hij was beschadigd. En hier moet je dan 375 euro voor betalen

mooi assortiment

Geen beloftes doen die je niet waar kunt maken!

Arie

Werd 'geholpen' door een medewerker die er duidelijk geen zin (meer) in had. Jammer, vorige keer een veel betere ervaring gehad. Verder goede kwaliteit, maar ga de volgende keer ook ergens anders... Werd 'geholpen' door een medewerker die er duidelijk geen zin (meer) in had. Jammer, vorige keer een veel betere ervaring gehad. Verder goede kwaliteit, maar ga de volgende keer ook ergens anders kijken.

Kwaliteit

Laat zien en horen dat je er verstand van hebt en laat de klant het niet zelf maar uitzoeken.

Hendrik Ruitenbeek

Snelle levering. Deskundig en vriendelijk personeel. Goede kwaliteit.

Snelle levering. Deskundig en vriendelijk personeel. Goede kwaliteit.

Ik zou het niet weten

Coen

Ik ben opgegroeid met de Batterijen. Altijd weer een leuke ervaring om hier je spullen te kopen. De site is goed gecatalogiseerd en het bestellen is makkelijk. Bij het tuincentrum zelf is altijd wel... Ik ben opgegroeid met de Batterijen. Altijd weer een leuke ervaring om hier je spullen te kopen. De site is goed gecatalogiseerd en het bestellen is makkelijk. Bij het tuincentrum zelf is altijd wel een vriendelijke medewerker aanwezig om je van gedegen advies te voorzien. Zelfs als planten niet voorradig zijn word alle moeite gedaan om de bestelling toch voor de klant compleet te krijgen.

Vriendelijk en correcte medewerkers met verstand van zaken. Nergens vind je zo'n goede en overzichtelijke site met bestelmogelijkheden.

Misschien toch een bevestigingsmail om te laten weten of de bestelling (gedeeltelijk) klaar staat. Dit is voor klanten die van ver moeten komen een extra zekerheid.

Lucia

Ik haal inmiddels alle planten bij De Batterijen. Breed aanbod, goede prijzen, klantvriendelijk: een aanrader.

- Breed aanbod, zelfs amandelboom of edelweiss kan ik er kopen;
- Zeer klantvriendelijk;
- Goede prijzen.

Geen: hou het maar zo.

Luuk

Uitstekend groen en goede snelle service

Sterke punten: sterke planten

Houden zoals het gaat

Zie hieronder

Sterke kwaliteit planten
Zorg besteed aan de levering
Plant, die niet op de website werd aangeboden, kon met de bestelling worden meegeleverd.
Vriendelijk geholpen

zo door gaan