De kwaliteit van onze bedden
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

Ruijters

Zeer slechte ervaring met het bedrijf. Komen hun afspraken niet na. Bed 4februari besteld zou eerste week april bezorgd worden .Niet gebeurd. Heb tot 5 x toe moeten bellen en uiteindelijk naar de... Zeer slechte ervaring met het bedrijf. Komen hun afspraken niet na. Bed 4februari besteld zou eerste week april bezorgd worden .Niet gebeurd. Heb tot 5 x toe moeten bellen en uiteindelijk naar de manager gevraagd wanneer bed geleverd zou worden . Uiteindelijk na veel aandringen bed gebracht op 2 juli. Tot overmaat werd bed wel goed in elkaar gezet maar niet op de goede plek . Heb andere om hulp gevraagd zodat het toch nog goed kwam. Geleverd materiaal uitstekend ,service en afspraken zeer beneden de maat.

Fam. van Valkengoed

Wij hebben lang gezocht naar een oplossing om ons moeder uit haar ziekenhuisbed te krijgen. Tijdens haar langdurig ziek zijn, heeft er vaak een bed van de zorg in huis gestaan. Dit voelde zo... Wij hebben lang gezocht naar een oplossing om ons moeder uit haar ziekenhuisbed te krijgen. Tijdens haar langdurig ziek zijn, heeft er vaak een bed van de zorg in huis gestaan. Dit voelde zo onhuiselijk aan met die houten hekken. Nu heeft ons moeder een prachtbed met alles erop en eraan. De thuiszorg is blij en ons hulp ook. Zonder het gevoel van 'ziek zijn' de huiskamer. Ik hoop dat ons mam er nog veel plezier van mag hebben.

Bij de installatie van ons bed deed 1 van de twee bedlampjes het helaas niet. Gelukkig werd dit keurig opgemerkt door de monteurs en werd er direct een afspraak ingepland om deze te vervangen. Twee... Bij de installatie van ons bed deed 1 van de twee bedlampjes het helaas niet. Gelukkig werd dit keurig opgemerkt door de monteurs en werd er direct een afspraak ingepland om deze te vervangen. Twee dagen later was alles keurig geregeld. Een pluim voor de installateurs!

Lucinda Tier-de Jong

Beste lezer,

Ik ben zeer ontevreden over mijn box spring, het slaapt voor geen meter, elke dag rugpijn!
Nouja de helft, mijn...

Bijna €5000,00 betaald voor een pijnslaper dus!
Nouja de helft, mijn man slaapt prima op zijn helft maar ik vind het op zijn Hollands gezegd een kut bed.
Mijn vriendinnen kwamen, ze vonden het bed mooi, behalve de domheid van de verkeerde namen die erop zitten meneer en mevrouw Tiers ipv Tier vonden ze zeer onprofessioneel voor zo’n bedrijf als jullie en vonden het ook klote liggen.
Nou daar ga ik dus niet 25 jaar plezier van hebben he?!
Ik slaap tegenwoordig maar op de logeerkamer in mijn oude bed.
Ikea bed was goedkoper €500 ( totaal) en slaapt 100x beter!!!
Maar nu hebben wij als partners eigenlijk een gescheiden slaapplaats en het nieuwe bed ligt maar te staan!!!
Fijn voor onze relatie maar niet heus, pfff

Lucinda Tier- de Jong

Curator

Lucinda Tier-de Jing

Nouja de helft, mijn...

Bijna €5000,00 betaald voor een pijnslaper dus!
Nou daar ga ik dus niet 25 jaar plezier van hebben he?!
Ik slaap tegenwoordig maar op de logeerkamer in mijn oude bed.
Ikea bed was goedkoper €500 ( totaal) en slaapt 100x beter!!!
Fijn voor onze relatie maar niet heus, pfff

Lucinda Tier- de Jong

Ruijters

Veel beloven en niets daar. Brochure is geweldig. Afspraken met dit bedrijf is ver onder de maat. Bed gekocht 4 februari ,zo eerst weer april geleverd worden. DUS NIET. Na veel bellen en onderliggen... Veel beloven en niets daar. Brochure is geweldig. Afspraken met dit bedrijf is ver onder de maat. Bed gekocht 4 februari ,zo eerst weer april geleverd worden. DUS NIET. Na veel bellen en onderliggen beloftes uiteindelijk bed ontvangen op 1 juli. Bed goed in elkaar gezet maar de bedrading naar stopcontact was te kort. De plaasters hebben hier niets van gezegd en het bed stond niet op de plaats waar hij moest staan. Andere mensen hebben ons uiteindelijk geholpen. Materiaal is prima

Mevrouw Schreij

Nooit beseft dat het stofzuigen en verschonen van mijn bed een dergelijke druk op mijn lichaam heeft gegeven. Nu ik alles op hoogte kan verschonen en ook daadwerkelijk onder het bed kan stofzuigen... Nooit beseft dat het stofzuigen en verschonen van mijn bed een dergelijke druk op mijn lichaam heeft gegeven. Nu ik alles op hoogte kan verschonen en ook daadwerkelijk onder het bed kan stofzuigen zonder halsbrekende toeren te moeten uithalen, slaap ik echt in een lekker fris bed! Zowel boven als onder! Dat was vroeger wel anders.

What a great sleeping-system. I really like the way the technic works. It is very solid, i don't any hear noise under the bed when i use the lifting system and i discovered a dellicious way of... What a great sleeping-system. I really like the way the technic works. It is very solid, i don't any hear noise under the bed when i use the lifting system and i discovered a dellicious way of sleeping.

Mevr. Bisperink

J.A.J. Herberts

Wow, na al die jaren in een doorgezakt matras te hebben geslapen, kreeg ik mijn man eindelijk zo ver om een nieuw bed aan te schaffen. Nadat we 4 winkels hebben bezocht, zag ik Batavia op mijn... Wow, na al die jaren in een doorgezakt matras te hebben geslapen, kreeg ik mijn man eindelijk zo ver om een nieuw bed aan te schaffen. Nadat we 4 winkels hebben bezocht, zag ik Batavia op mijn telefoon voorbijkomen. Wij direct een afspraak gemaakt in Dronten, waar we in de mooie showroom gelijk tot een keuze zijn gekomen. We zijn erg blij met onze nieuwe NEXT-level ! Mijn man zei laatst nog, dat we het eigenlijk al veel eerder hadden moeten doen ;-)