De kwaliteit van onze bedden
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

P. Schrijvers

Absolute aanrader. Super fijn geholpen, zowel aan de telefoon, als ook tijdens het advies gesprek. Ze nemen echt de tijd voor je.

Bloembergen

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Fam. Lodewegens

Wij zijn voorzien van een prima advies en het bed slaapt heerlijk. Bedankt!

M. Prins

Ik speel al jaren Wordfeud op mijn ipad. Nu kwam ik onlangs een filmpje tegen van Batavia. Ik dacht, goh, wat is dat handig. Met mijn twee kinderen naar Dronten gegaan. Leuk om te zien hoe het in... Ik speel al jaren Wordfeud op mijn ipad. Nu kwam ik onlangs een filmpje tegen van Batavia. Ik dacht, goh, wat is dat handig. Met mijn twee kinderen naar Dronten gegaan. Leuk om te zien hoe het in het echt werkt. Ik speel nu Wordfeud vanuit mijn nieuwe Batavia, de zitpositie is heerlijk! Erg blij mee

C.H.J. Luckel

Onlangs op een reisje in Duitsland iets gehoord over hoog-laag bedden. Dat heeft me aan het denken gezet. Na enig speurwerk op internet bij Batavia uitgekomen. Super mooi bedrijf, leuke medewerkers.... Onlangs op een reisje in Duitsland iets gehoord over hoog-laag bedden. Dat heeft me aan het denken gezet. Na enig speurwerk op internet bij Batavia uitgekomen. Super mooi bedrijf, leuke medewerkers. De behandeling die je daar krijgt, zie je niet zo vaak anno 2019. Ga zo door Batavia!

Dhr. Barelds

Top bed en een top service.

Fam. Baars

Verfijnde techniek. Degelijk materiaal.

van der Harst

Bedden verschonen in 1 handomdraai geregeld. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat. Veel eerder moeten weten.

E.J.M. Buts

Was allang vergeten hoe fijn het is om weer fris en fruitig wakker te worden, zonder stramme spieren en lage rugpijn. Dankzij de slaap-specialist van Batavia was het euvel in mijn oude bed snel... Was allang vergeten hoe fijn het is om weer fris en fruitig wakker te worden, zonder stramme spieren en lage rugpijn. Dankzij de slaap-specialist van Batavia was het euvel in mijn oude bed snel gevonden (ik lag al jaren op de onderkant van een niet keerbaar matras) en de nieuwe boxspring bevalt me echt super!

Schuurmans

Nou eindelijk na een half jaar is bed compleet . Maar wat heb ik een spijt slapen gaat nog steeds niet goed en er is ook niet goed gemeten , een nachtkastje staat helemaal onder wastafel dus dat is... Nou eindelijk na een half jaar is bed compleet . Maar wat heb ik een spijt slapen gaat nog steeds niet goed en er is ook niet goed gemeten , een nachtkastje staat helemaal onder wastafel dus dat is geen gezicht . Had het terug moeten laten halen maar moest dan dertig procent betalen dus heb dat toen maar niet gedaan , stom had ik wel moeten doen want nu zit ik met een duur bed waar ik me groen en geel aan erger dus voor mij nooit geen Batavia meer.